طراحی سایت و اهمیت دسترسی سایت

sitecode

بی وفــا
طراحی سایت و اهمیت دسترسی سایت





طراحی سایت و اهمیت دسترسی سایت ، موضوعی است که در مقاله ی امروز از سری مقالات طراحی سایت لیموترش قصد داریم به آن بپردازیم . هنگامی که بحث انجام طراحی سایت به میان می آید عوامل بسیاری وجود دارد که در این پروسه تاثیرگذار می باشند . اولین نکته در راه اندازی یک سایت نحوه استفاده و دسترسی آن می باشد . به بیان دیگر مهم ترین دغدغه در راه اندازی یک وب سایت کاربرد پسند بودن آن می باشد . در دست داشتن یک وب سایت با میزان دسترسی سایت در افزایش درآمد شما بسیار تاثیر گذار می باشد . در ادامه با برخی از مهم ترین عوامل آشنا خواهیم شد .

منوهای وب سایت :
یکی از مهم ترین وظایف منو ها راهنمایی بازدیدکنند گان طراحی سایت می باشد و به عبارتی در دسترسی سایت نقشی اساسی را ایفا می نمایند . با پیشرفت و گسترش طراحی سایت ، منو ها به عضو همیشگی وب سایت ها مبدل شده است .

easy-access-1-300x214.jpg


نقش قالب وب سایت در دسترسی سایت :
پروسه طراحی سایت می بایست به گونه ای انجام شود که کاربر به آسان ترین صورت به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد . هر یک از صفحات وب سایت می بایست دارای هدف منحصر به فرد خود باشد و بر اساس آن هدف طراحی شود تا بازدید کننده به سرعت به آن هدف برسد. متمایز ساخت دکمه های راهبری مثل لینک ها و یا سبد خرید ، از طریق استایل و رنگ بندی مناسب می تواند بسیار موثر باشد.

محتوای سایت :
مهم ترین بخش در برقراری ارتباط با کاربران یک وب سایت نوع محتوا و کیفیت آن می باشد . یک محتوای غنی و جذاب با توجه به نیاز کاربر و رفع ابهامات و سئوالات او، می تواند تاثیر مثبتی در تجربه او با وب سایت شما بگذارد. لذا برای هر صفحه وب سایت خود تا حد توان تمامی موارد لازم را رعایت نمایید و سعی کنید خود را جای مخاطبین قرار داده و در جهت رفع ابهامات و مشکلات آن ها محتوایی مناسب تهیه کنید
 
بالا