خانه ای پر آرامش

nafastali

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
1025041450711001B


خانه دل باید ارام باشد و دل باید آرامش داشته باشد،این آرامش ممکن است از فضای زندگی گرفته شود که با استفاده ازتلفیق علم دکوراسیون داخلی و روانشناسی میسر می گردد . روشنی حضور رنگ ها و سفیدی عمیق نور ها حسی را درون انسان بر می انگیزد و او را به دنیای دیگری وارد میکند.گویی در آسمان هستی جایی که همه جاروشن است و نورسفید و آبی و ابر هایی با رنگ های ملایم اما به خانه ای رفتیم با رنگ های ارام و مدرنی که کمتر در خانه های ایرانی دیده می شود.
از ماجراجویی رنگی نترسیددکوراسیون داخلی اکثر خانه هایمان تم کرم و قهوه ای دارد گاهی هم در کنارش یک رنگ دیگر کار شده است.ترکیب این رنگها در معماری و دکوراسیون داخلی منازلمان بسیار کلیشه ای و تکراری است و در عین حال در اکثر منازل ما استفاده شده است،.رنگ بقیه دکوری های کوچک و بزرگ خانه را باید بسیار دقیق و بر مبنای علم رنگ شناسی و کمی خوش سلیقه گی انتخاب کرد.
چرا رنگ پرده ی پذیرایی خانه هایمان رنگی که تا به حال آنرا به این عنوان استفاده نکرده ایم نباشد؟ شاید آبی ، زرشکی ،و ...
چرا مبلمانها را به رنگ صورتی ،قرمز یا زرشکی ،سبز فسفری یا گلدار انتخاب نکنیم، متفاوت تر از گذشته ، بهتر است ذهنمان و باور هایمان را کمی مدرن کنیم و از دکوراسیون کلیشه ای که عموما در خانه یمان یکی است بیرون بیایم.
حال و هوای خانه ی هر کسی باید نشانه هایی از روحیه اشخاص ساکن در آن وعلایق و سلایق آنها داشته باشد.
مثلا شخصی که به کلکسیون خاصی علاقه دارد دکوراسیون منزل یا اتاق خود را باید به گونه ای طراحی کند که اشیا ی مورد علاقه خود را در قالب دکوراسیون به نمایش بگذارد و از دیدن کلکسیون خود در طول مدت زمان حضور در فضا لذت ببرد.
کتابخانه ی هر خانه ای نشان از فکر و روحیات و علایق اشخاص ساکن در آن خانه دارد بیایید به جای نگه داری کتابهایمان در فضای اتاق های شخصی مان برای انها در فضای اصلی که مربوط به پذیرایی از مهمان هایمان میشود فضای لوکس تری طراحی کنیم . بیایید به این کتابها که باعث ارزشمند تر شدن شخصیت ما شدند بهای بیشتری بدهیم .منبع:دکوراسیون داخلی
 
آخرین ویرایش:
بالا