در پای اصالت یرانی در دکوراسیون داخلی

nafastali

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
امروزه لوازم و تجهیزات دکوری منزل هایمان بسیار زیاد و پر طرفدار هستند و همچنین از المان های بسیار زیادی در دکوراسیون و طراحی های منزل مان و بخش های مختلف خانه استفاده میکنیم اما باز هم به دنباله چیزی که ممکن از جایش در منزلمان خالی باشد میگردیمبعضی وقت ها روح است که در خانه جایش خالی است روح یک معماری و دکوراسیون اصیل روح یک سبک درست از معماری و یک طراحی منطقی و روی اصول علم معماری و دکوراسیون داخلی !
شاید باید بیشتر از المان هایی که به فرهنگ اصیل ایرانی و گذشتگانمان بر می گردد استفاده کنیم و این به این معنی نیست که تصور ذهنی ما خانه هایدکور و وسیله های بی اصو و شبیه شبیه خانه های سنتی که ممکن است خیلی از ماها نپسندیم باشد.
ما می توانیم در عین حال که منزلمان بر روی قواعد و اصول دکور و معماری شده باشد از المان هایی خاص و ویژه که به خانه هایمان روح گمشده را بدهد استفاده کنیم .


1025044552811001B


در عین مدرن بودن فضا می توان از یک عناصر دکوراتیو که یاداور سنت و ریشه ایرانی باشد استفاده کرد مثل یک تابلو اصیل ایرانی که اقوام ایل و عشایر را نشان می دهدو یا در دکوراسیون داخلی استفاده از عناصر سفالی یک دیوار آجری ظرفی که خاتم کاری شده باشد،استفاده از منبت کاری و حتی استفاده از در های ارسی که بسیار تلفیق جالبی را پدید می آورد، یا با توجه به دکور خانه استفاده از فرش اصیل ایرانی که طرح وتنالیته رنگ فرش درخور فضا باشد.
استفاده از ظروف مسی و خشت بر روی دیوار ها ایده های جدید و جالبی است که ممکن است با مدرن شدن و زندگی ماشینی امروزه ما دور از ذهن باشد اما امکان پذیر و بسیار متفاوت میباشد.

برای پارچه رو مبلی می توانیم از پارچه هایی با اصالت ایرانی و طرح و نقش ایرانی استفاده کرد اگر استفاده از این نوع پارچه ها را مایل هستین که در ابعاد کوچک تری مصرف کنید به عنوان پارچه کوسن مبلمان مورد مصرف قرار بگیرد.منبع:دکوراسیون داخلی
 
آخرین ویرایش:
بالا