معرف سه محصول فروشگاه تهران خرید

werdsa

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
هنر خیاطی یکی از هنر هایی است که بانوان ایرانی علاقه زیادی برای یادگیری آن دارند , و همین موضوع باعث شده تا مبحث آموزش خیاطی بسیار مورد توجه خانم ها قرار گیرد.روش های مختلف را می توان عنوان کرد تا یک فرد در خیاطی به مهارت لازم دست یابد , شاید اولین راهی که هر کسی به ذهنش خطور کند رفتن به اموزشگاه های خیاطی است و گذراندن دورهای مربوط به رشته.اما شاید برای همگان رفتن و ثبت نام کردن در اموزشگاه ها میسر نباشد و حتی در برخی از شهر ها شاید اصلا چنین آموزشگاه هایی وجود نداشته باشد. در ضمن جدا از وجود یک اموزشگاه خیاطی مهم تر از آن مدرسی است که می خواهد به شما در مورد خیاطی آموزش دهد. تبدیل شدن به یک خیاط ماهر علاوه بر اینکه نیاز به تلاش و پشتکار دارد نیازمند یک مدرس ماهر نیز است تا بتواند تمام اصول و قواعد خیاطی را به نحو احسن و با ساده ترین روش ها به هنر آموز آموزش دهد.

امروز در فروشگاه اینترنتی تهران خرید به معرفی یک مجموعه آموزی فوق العاده می پردازیم که می تواند تحول عظیمی در این رشته بوجود آورد. نام این مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی است. نام خانم سیما عمرانی برای علاقه مندان به خیاطی نامی آشنا است. ایشان سالیان طولانی است که در برنامه سیمای خانواده مشغول به آموزش خیاطی هستند و اکثر خانم ها همیشه موقع شروع شدن برنامه ایشان از پای تلویزیون تکان نمی خورند.یکی از دلایلی که باعث شده تا مجموعه خانم عمرانی از استقبال خوبی برخوردار شود حتما در نحوه آموزش و بیان مفاهیم خیاطی توسط ایشان است. سیما عمرانی انچنان با آرامش و مهارت به بیان نکات ریز و مهم خیطای می پردازد که شما اگر حتی کوچکترین علمی هم در این مورد نداشته باشید می توانید با کمی دقت و تمرین به تمام انچیزی که ایشان اموزش می دهند تسلط لازم را بدست آورید.

مجموعه خیاطی خانم عمرانی در میان سایر مجموعه های آموزش که تا به امروز در بازار عرضه شده است از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار است و دلایل این برتری را می توان در موارد زیر عنوان کرد :

۱- سادگی در بیان و اشاره به مفاهیم کلی و جزیی خیاطی

۲- تسلط فوق العاده بالا مدرس که باعث می شود تا هنر آموز در طول دوره اموزش تمامی قسمت ها را به خوبی متوجه شود.

۳-کامل بودن دوره به طوریکه بعد از اتمام این مجموعه بعید است در علم خیاطی شما به مشکل خاصی بر بخورید.

۴-آموزش قدم به قدم و عملی علم خیاطی که باعث شده تا این دوره از حالت اکادمیک خارج به تبدیل به یک کارگاه واقعا عملی شود.

۵-ارزان بودن مجموعه به نسبت حجم و محتوایی که به بیینده ارائه می دهد.
در دیگر دیسک های مجموعه خیاطی خانم عمرانی شما با عناوین مختلف دیگر آشنا خواهید شد که اگر به دقت به انها گوش فرا دهید می توانید خیلی زود در تمامی موارد اموزشی به مهارت بالایی دست یافته و تبدیل به یک خیاطی حرفه ای شوید.در ادامه با هم به دیگر موارد آموزش خیاطی که در دیسک های بعدی ان ارائه شده است می پردازیم :

برش شلوار

ژل افزایش قد (۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴)


ژل افزایش قد اصلی بتال +ارسال سریع(تنها نمایندیگی ارائه محصولات ژل افزایش دهند قد).پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما توضیحات زیر را مطالعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴تماس بگیرید.


jel5.jpg




برای تهیه محصول درجه ۲ به قیمت ۱۹۸۰۰ تومان بروی دکمه خرید پستی زیر کلیک نمایید.



برای تهیه محصول درجه ۱ اصلی به قیمت ۲۴۸۰۰ تومان بروی دکمه خرید پستی زیر کلیک نمایید.(کیفیت این محصول بی نظیر است )





می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک داده و از طریق ارسال پیامک سفارش خود را ثبت نمایید.

می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگیرید و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

.



تنها فروشگاه ارائه دهنده محصول ژل طبی اصلی در ایران
۰۲۱پرشین این محصول را در سه مدل و کیفیت مختلف به شما عزیزان ارائه می کند

۱-درجه یک (اصلی) با قیمت ۲۴۸۰۰

۲-درجه دوم با قیمت ۱۹۸۰۰

۳-درجه سوم با قیمت ۱۶۸۰۰

شهروندان تهرانی می توانند سفارش خود را به صورت پیک و روازنه درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرند.

توجه۱ : در برخی از فروشگاه مشاهده شده است که محصولاتی با نام پد افزایش قد بتال با قیمت های زیر ۱۰ هزار تومان در حال فروش هستند. شک نکنید که این محصولات بسیار بی کیفیت و تقلبی می باشند

توجه ۲ : ما کیفیت محصول ۲۴۸۰۰ تومانی خود را تضمین خواهیم کرد و مطمئن هستیم محصولی با کیفیت بالا به دست شما خواهد رسید.



چگونه قد بلند شویم بدون اینکه بخواهیم هزینه ای زیاد بپردازیم و یا دچار عوارض جانبی شویم ؟

آیا از کوتاهی قد رنج می برید ؟

راه های افزایش قد کدامند ؟

آیا دوست دارید از آن چیزی که در حال حاضر هستید بلند تر نشان دهید؟

آیا دوست دارید تا با کمترین هزینه ممکن به قدی ایده آل دست یابید؟

آیا دوست دارید روشی را امتحان کنید که بدون عوارض به شما کمک می کند تا ۵ سانتیمتر افزایش قد داشته باشید ؟



اول محصول را دریافت کنید بعدا وجه کالا را بپردازید (روش های خرید محصول افزایش قد از فروشگاه تهران خرید ) :


ما در فروشگاه ۰۲۱ پرشین به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به ارائه چند نمونه از این محصول نموده ایم.شما با توجه به میزان بودجه خود می توانید هر کدام از این محصولات را که خواستید و تمایل داشتید به صورت اینترنتی از فروشگاه ما سفارش داده و در کمتر از چند روز انرا درب منزل و یا آدرس مورد نظرتان ردیافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.برای خرید ژل افزایش قد می توایند از روش های زیر اقدام نمایید:



این روزها همه جا صحبت از نوشیدنی به نام چای سبز است. شاید تا دیروز که در این مورد کمتر تبلیغات صورت گرفته بود کمتر کسی در مورد خواص و مزایای استفاده از ان اطلاعی داشت.در این بخش می خواهیم به بررسی دقیق خواص چای سبز بپردازیم.نوشیدنی که از آن به عنوان یک معجون لاغری نیز یاد شده است.
شاید مهمترین خاصیت چای سبز از دید بسیاری از افراد کمک در لاغر شدن و از بین رفتن چربی های اضافه بدن باشد. این نوشیدنی با خواص مخصوص به خود می تواند برای شما معجزه ای انجام دهد.شما یک لاغری بدون درد و رنج و بدون هیچگونه عوارض شیمیایی را می توانید تنها با نوشیدن منظم چای سبز تیما تجربه نمایید.این چای با عطر و طعم منحصر به فرد خود هم یک نوشیدنی لذت بخش و گوارا خواهد بود و هم اینکه دارای خاصیت چربی زدایی از بدن شما می باشد.
محصولی که در سایت تهران چای به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد یکی از خوش طعم ترین و مرغوب ترین محصولات چای سبز در ایران می باشد که از خواص بسیار قوی نسبت به سایر محصولات مشابه خود برخوردار است.شاید طبع و ذاعقه ایرانی به تنهایی نوشیدن یک فنجان چای سبز را نپسندد به همین دلیل ما محصولی که به شما ارائه می دهیم نه تنها دارای گیاه چای سبز بوده بلکه حاوی ترکیبات زیر نیز می باشد:
چای اولنگ که چای شاهتله نیز معروف می باشد.
به لیمو که موجب ارامش خاطر و از بین رفتن استرس می شود.
زعفران که خوش طعم کننده ای بسیار قوی و موثر است.
زیره سبز که قدرت اثر بخشی و از بین بردن چربی هار ا زیاد تر می کند.
کاسیا که طعم و رنگ بسیار خوبی به نوشیدنی شما می دهد.






شاید مهمترین عاملی که باعث شده است تا چای سبز لاغرینسبت به سایر محصولات مشابه بسیار پر طرفدار تر باشد وجود همین ترکیبات موجود در ان است. همچنین با وجود این ترکیبات قیمت تمام شده چای تیما بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.قدرت اثر بخشی بالا وئ طعم و رنگ بسیار عالی همه باعث شده تا مردم علاقه زیادی به مصرف تیما نسبت به سایر بردهای دیگر داشته باشند.
از خواص چای سبز نکات بسیار زیادی را می توان نام برد که در زیر به برخی از شاخص ترین ترین انها اشاره کرده ایم:
یکی از فواید چای سبز بی شک کنترل فشار خون و کاهش میزان کلسترول بدن شما می باشد.
شما با مصرف منظم چای لاغری می توانید خود را از هر گونه بیماری قلبی و عروقی در امان نگه دارید و خیالتان راحت باشد که هیچگاه به بیماری های فشار خون مبتلا نخواهید شد.همه می دانیم وجود بالای کلسترول در خون می تواند زمینه های انواع سکته های قلبی را ایجاد نماید حال آنکه براحتی و با هزینه ای اندک اگر بتوانید چای سبز تیما را در برنامه غذایی خود قرار دهید برای همیشه از شر این بیماری در امان خواهید ماند.
طبق آخرین تحقیقات بدست امده محققین متوجه شده اند که افرادی که از چای سبز در برنامه غذایی خود استفاده می کنند به میزان ۶۱% بیشتر از فارادی که از این نوشیدنی استفاده نمی کنند از معرض بیماری های قلبی در امان خواهند بود.همچنین در تحقیق جدید متوجه شده اند که قدرت اثر بخشی چای سبز در خاتم تقریبا دو برابر آقایان است.شما اگر روزانه بتوانید ۳ تا ۵ فنجان چای مصرف نمایید می توانید سلامتی خود را از این حیث تضمین نمایید.
 
بالا