(...◕✿◕◕✿◕آلرژي فصلي و علت اصلي

عطیه سادات

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : (...◕✿◕◕✿◕آلرژي فصلي و علت اصلي


ساعت پلاستيکي يا ساعت نوارپيچ

روش ديگري هم براي پيشگيري از ايجاد حساسيت به فلز نيکل در پوست وجود دارد. افرادي که مجبور به بستن ساعت مچي هستند، ميتوانند از ساعتهايي با جنس پلاستيک کامل استفاده کنند. اگر دوست نداريد ساعت پلاستيکي به دستتان ببنديد، ميتوانيد فلز پشت صفحه و سگک ساعت مچي خود را با يک لاک بيرنگ بهطور کامل بپوشانيد. در اين صورت ديگر تماسي بين پوست و نيکل نخواهد بود و حساسيتي هم پيش نميآيد.

 

عطیه سادات

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : (...◕✿◕◕✿◕آلرژي فصلي و علت اصلي

forum.iransalamat.com_images_icons_icon1.gif
هیچ واکسنی تحت عنوان واکسن ضد آلرژی نداریم

هیچ واکسنی تحت عنوان واکسن ضد آلرژی نداریم

هیچ واکسنی تحت عنوان واکسن ضد حساسیت و آلرژی در بازار دارویی وجود ندارد و کلینیک هایی که تحت عنوان واکسن ضد حساسیت، اقدام به تجویز و تزریق این نوع واکسن ها می کنند کارشان غیر قانونی است.

دکتر محمدرضا دری، داروساز با اشاره به اینکه در فصل انواع آلرژی ها قرار داریم و تعداد مراجعان به داروخانه ها برای دریافت داروهای ضد حساسیت افزایش یافته است به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: پیشگیری مهمتر از درمان است و افرادی که بدنشان حساسیت دارد باید از ورود عوامل حساسیت زا به بدن جلوگیری کنند و در صورت تشدید عوارض حساسیت در بدن حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ وی تأکید کرد: هر نوع دارویی به ویژه داروهای حساسیت و آلرژی باید با تجویز و تشخیص پزشک مصرف شود و هیچ نوع واکسنی تحت عنوان واکسن ضد آلرژی و حساسیت نداریم که توسط کلینیک ها به طور مستقیم به بیماران تجویز و تزریق شود.این پزشک داروساز خاطرنشان ساخت: در هیچ نوع کلینیکی عرضه مستقیم و روند قانونی برای فروش واکسن هایی تحت عنوان واکسن ضد حساسیت و آلرژی وجود ندارد.

_______________
 
بالا