سایت معرفی نقاط گردشگری جهان

milijj

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
قبل از سفر با تور بدرومدرباره آن بیشتر بدانید





ترکیه از جمله مناطقی است که مقصد های گردشگری زیادی را به خود اختصاص داده است.که تور ترکیه سالانه پذیرایی تعداد زیادی گردشگر است ترکیه جاذبه های گردشگری متنوعی از ساحل و دریا وجاذبه های طبیعی گرفته تا بنا های تاریخی که همه ی سلیقه ها را برای گردشگران شامل می شود. که به شرح برخی از این مناطق دیدنی می پردازیم.
بدروم:
شهر زیبای بدروم یکی از شهرهای دیدنی است که هر ساله گرشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند بدروم که واقع شده در جنوب غربی ترکیه می باشد،شهر بدروم که از جمله شهر هایی به حساب می آید که در فصل تورسیستی همه ساعته در حال ارائه خدمات است. که دارای معماری به سبک مصری می باشد که بسیار زیبا و دیدنی است.حتما با داشتن اطلاعات در مورد این شهر می توانید تور بدروم خود را جذاب تر نمایید.




شهر بدروم دارای مناطق مختلفی است که به ویژگی هر یک از این مناطق می پردازیم.
کرانه های شنی در مناطقی از جمله بیتز ، باغلا،ارتاکنت یالیسی،گومیت،اکتور قابل مشاهده می باشد که بسیار زیبا و دیدنی می باشد.





------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور کوش آداسی با هتل آکوا فانتزی





یکی از مناطق زیبای کوش اداسی ساحل افسوس است . شما اگر قصد سفر با تور کوش آداسی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به ساحل فوق نیز بروید.برای مکان اقامتی شما پیشنهاد می کنیم از هتل آکوا فانتزی در این منطقه استفاده نمایید.اگر می خواهید در طول سفر خود در کوش آداسی حتی یک لحظه را از دست ندهید پیشنهاد می کنیم محل اقامتی خود را حتما این هتل انتخاب نمایید.وجود امکانات فول تایم در این مکان تفریحی باعث شده تا احساس بسیار خوش ایندی در طول اقامتتان داشته باشید.




در این هتل شما شاهد یک پارک آبی خواهید بود که دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی است. وجود انواع سرسره های آبی و دارا بودن یک سرسره اختصاصی همه چیز را برای شما تکمیل کرده است.اتاق های هتل فوق بسیار شیک و مدرن و مجهز هستند.هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی با منظره ای بسیار زیبا است.این هتل دارای شب هایی بسیار رویای و زیبا است و قطعا در طول مدت اقامتتان و تا زمانی که در تور کوش آداسی هستید از ماندن در انجا خسته نخواهید شد.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور پاتایا با هتل کریستال پالاس





تایلند یکی از کشورهایی است که همه ساله ایرانی های زیادی را به سمت خود جذب می کند. یکی از مهمترین جذاب ترین شهر های توریستی این کشور پاتایا است.





تور پاتایا همه ساله در ایران با رونق فراوانی روبرو بوده و استقبال خوبی از آن به عمل می آید.شما نیز اگر قصد سفر به تایلند و رفتن به شهر پاتایا را دارید پیشنهاد می کنیم برای محل اقامت خود از هتل کریستال پالاس استفاده نمایید.این هتل در قلب شهر پاتایا قرار دارد و دسترسی شما به تمامی مکان های مهم شهر و مراکز خرید بسیار آسان می باشد.فاصله هتل فوق با ساحل معروف پاتایا تنها 1 کیلومتر است و این بزرگترین مزیت برای گردشگران محسوب می شود. وجود اتاق های بسیار تمیز و مجهز و کارکنانی مودب باعث می شود تا شما در طول مدتی که در تور پاتایا به سر می برید احساس رضایت کاملی داشته باشید.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تور قبرس با هتل ساحلی گلدن بای

یکی از کشورهایی که همه ساله ایرانی های زیادی را به شمت خود جذب می کند کشور قبرس است . شما نیز اگر قصد سفر با تور قبرس را دارید برای مکان اقامتی خود باید از همین الان به فکر باشید تا بتوانید مکانی مناسب با امکانت خوب را بیابید.یکی از بهترین هتل هایی که می توان برای این منظور نام برد هتل گلدن بای است.این هتل در مرکز خلیج لارنکا واقع شده و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برای گردشگران است.




برای تمامی سنین در این هتل می تئوان امکانات تفریحی یافت.در هر اتاق یک تلویزیون ماهواره ای و یک دستگاه پلی استیشن قرار گرفته و هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی است.شما می توانید غروب ها را در بالکن اختصاصی اتاق خود با منظره ای زیبا سپری نمایید.در این هتل 4 رستوران مجلل و 3 کافه تریا بسیار شیک قرار گرفته تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.برای کودکان نیز زمین بازی اختصاصی تدارک دیده شده که می توانند در انحا به بازی و سرگرمی بپردازند.فاصله این هتل تا شهر لارنکا تنها 10 کیلومتر است.در این هتل یک سالن بدنسازی و یک استخر با تمامی امکانات نیز واقع شده و شما بهترین خدمات ماساز را می توانید دریافت نمایید.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



تور اروپا با مجلل ترین هتل های این قاره

بی شک در سطح جهان می توان بهترین و مجلل ترین هتل ها را رد قاره اروپا یافت . همه ساله ایرانی های زیادی با تور اروپا راهی کشورهای مختلفی همچون فرانسه و ایتالیا و اسپانیا و.. می شوند.همه ساله معروف ترین و مجلل ترین هتل های اروپا پذیرای خانوادهدهای سلطنتی و پولدار از سراسر جهان هستند.در این بخش به معرفی چند هتل بسیار مجلل می پردازیم و شما اگر روزی قصد سفر با تور اروپا را داشتید می توانید با در دست داشتن اطلاعات فوق خیلی راحت مکان اقامتی مناسبی رابرای خود انتخاب نمایید.






هتل abac در شهر بارسولن در کشور اسپانیا واقع شده است و در نوع خود یکی از بی نظیر ترین و شیک ترین هتل هایی است که می توان در این کشور و شهر یافت.تعداد اتاق های این هتل مجلل تنها 15 عدد است و تنها پذیرای افارد خاص و منحصر به فرد می باشد.وجود اتاق هایی بسیار مدرن و مجلل از خصوصیت این هتل به شمار می رود.شما در هر اتاق می توانید تمامی امکانات مورد نیازتان از جمله تلویزیون ماهواره ای و یک سیستم صوتی پیشرفته و .. را بیابید. وجود حمام اختصاص یا وان در هر اتاق از دیگر امکانات ان می باشد.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------



همه چیز در مورد تور اسپانیا :

کشور اسپانیا در جهان طی قرن های 16 و 17 میلادی به عنوان قویترین کشور استعمار گر شناخته شده است.اسپانیا دارای 17 بخش به صورت خود مختار است که این بخش های خود مختار خودشان استان هایی را شامل می شوند.و دارای 50 استان نیز می باشد.در جهان بزرگترین کشوری که روغن زیتون را تولید می کند اسپانیا می باشد.
آب و هوای اسپانیا برای سفر با تور اسپانیا:
شمال اسپانیا: این منطقه آب و هوای معتدل را دارا می باشد.





جنوب،شرق و مرکز اسپانیا: در این منطقه های ذکر شده آب و هوای مدیترانه ای را دارا می باشد.که زمستان ها دارای آب و هوایی مدیترانه ای و به صورت معتدل می باشد. و تابستان های داغی دارد.
بخش های پر باران اسپانیا:منطقه شمال و شمال غرب دارای این شرایط آب و هوایی می باشد.



----------------------------------------------------------------------------------------------------



شهر ونیز را در برنامه تور ایتالیا خود قرار دهید

اگر تور ایتالیا را برای سفر خود انتخاب کرده اید از دیدن شهر ونیز دریغ نکنید،ونیز که یکی از شهر های ایتالیاست شهری رویایی و رمانتیک در جهان شناخته شده است.ونیز که جاذبه ای زیبا در بین جاذبه های گردشگری ایتالیا می باشد ماشینی دیده نمی شود زیرا کوچه و خیابان های این شهر زیبا را آب فرا گرفته و مردم این شهر برای تردد از قایق استفاده می کنند.این شهر رمانتیک و دیدنی که واقع شده در منطقه تالاب که بین 117 جزیره با اندازه های متفاوت قرار گرفته که واقع شده در شرق ایتالیا می باشد.





ونیز در گذشته بین دریاهای مهم ایتالیا دارای قدرت بالایی بوده است در حالی که هم اکنون تنها جهت تجارت غلات ،ابریشم و ادویه جات یک مرکز محسوب می شود.
اگر قصد سفر به ونیز را دارید راه آبی بهترین راه برای رسیدن به این شهر است و شما می توانید وسیله نقلیه کشتی را برای مقصد ونیز استفاده نمائید.ولی این شهر دارای قطار و فرودگاه نیز می باشد.



------------------------------------------------------------------------------------------------

مرکز خرید سوریا در تور مالزی(Suria) :



مرکز خرید سوریا واقع شده در برج های دوقلو بتروناس که این برج به عنوان دومین برج بلند در دنیا شناخته شده است.کالا های موجود در این مرکز خرید جذابیت ویژه ای برای همه ی افراد از آن جهت که از شرکت های معتبر در دنیا به عنوان تنها شعبه می باشد را دارا می باشد.در این مرکز خرید رستوران هایی مناسب و زیبا جهت سرو غذا و نوشیدنی و رفع خستگی برای شما فراهم می باشد.



قطعا تور مالزی شما با تماشای این مرکز خرید می تواند جذاب تر از قبل دنبال شود.پارک فواره ها که نمای زیبایی در این مرکز خرید را به دنبال دارد می تواند توسط شما مورد مشاهده قرار گیرد و بسیار لذت بخش باشد.تونلی که با این مرکز خرید در ارتباط است شما را به سمت آکوریمی به نام KLCC می کشاند.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



لاک‌پشت‌های دریائی از دیگر دیدنی های تور کیش

از جاذبه‌های دریائی خلیج فارس و دریای عمان ، لاک‌پشت‌های دریائی هستند که در بخش‌هایی از دریا که آرامش و امنیت بیشتری برای آنها داشته باشد مانند سواحل چابهار و سواحل جزیره کیش مسکن گزیده‌اند. و دیدار آنها، یاد دایناسورهای قدیمی فیلم‌های علمی تخیلی و مستندهای دیدنی را به ذهن انسان متبادر می‌سازد.
لاک‌پشت‌های سبز در نقاط مختلف خلیج فارس زندگی می‌کنند. اما لاک‌پشت‌های پوزه‌عقابی که نسل آنها هم در معرض خطر انقراض قرار دارد. اغلب ، در نیمه اول سال برای تخم‌گذاری به سواحل جنوب و غرب جزیره کیش می‌آیند . آن‌ها در هر نوبت تعداد زیادی تخم را در گودال‌هایی که در ماسه حفر می‌کنند می‌گذارند که حدود دوماه بعد بچه لاک‌پشت‌ها به محض خروج از تخم به سمت دریا رفته و زندگی پرمخاطره خود را آغاز می‌کنند.با لاک پشت های دریایی تور کیش جذاب تری را سپری خواهید کرد.





به دلیل گونه خاص این جانور و لزوم حمایت و پیشگیری از انقراض آن که نقش مهمی در سلامت زیستگاه‌های طبیعی و بخصوص سواحل مرجانی دارند. یک سایت حفاظت و بررسی در جنوب جزیره کیش تاسیس شده است که بررسی زندگی لاک‌پشت‌ها و تخم‌ریزی و گاهی کمک و حمایت بچه لاک‌پشت‌ها را برای رسیدن به آب دریا انجام می‌دند.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

معرفی چند مکان دیدنی برای مسافرین تور دبی

اتوبوس شگفت انگیز در دبی:
این اتوبوس شگفت انگیز که شکل آن در خشکی همانند یک اتوبوس است اما این اتوبوس زمانی که در آب قرار می گیرد همانند یک اتوبوس دریایی عمل می کند.انتخاب این اتوبوس برای سوار شدن می تواند خاطره ای به یاد ماندنی و مهیجی را در ذهن شما بوجود بیاورد.در حالی که هنگام سوار شدن در این اتوبوس ابتدا در خیابان های دبی چرخ داده می شوید سپس در پایان اتوبوس شما را به خور دبی که رودخانه ای است در نزدیکی شهر خواهد برد و مدتی نیز بر روی رودخانه شما را می چرخاند.درون این اتوبوس مهیج را امکانات از قبیل سیستم برودتی ،جلیقه نجات و تجهیزاتی دیگر که ممکن است در طول گردش به آن نیاز داشته باشید محیا شده است.



موزه دبی را حتما در برنامه تور دبی خود جای دهید :
قلعه الفهیدی بنا شده در سال 1800 موزه ای را در خود جای داده و این مکان را به یکی از جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است.و می توان گفت این موزه بنایی قدیمیتر نسبت به دیگر جاذبه های گردشگری در دبی به حساب می آید.این قلعه در گذشته جهت دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت در حالی که وقتی قبایل جنگجوی همسایه قصد حمله به دبی را داشتند این قلعه از شهر محافظت کرده و مانع حمله آنها می گردید.این قلعه که در هر زمان استفاده ای متفاوت از آن می شد به طور مثال زمانی به عنوان اقامتگاه امیر ،زمانی دیگر مفقری برای حکومت به حساب می آمد و مدتی نیز به عنوان انبار مهمات و زندان نیز از این قلعه استفاده می کردند.ورودی قلعه در بزرگی به همراه میخ های آهنی قرار گرفته است.و برج ها و دیوار های جنگ زده این بنای تاریخی بازگو کننده این است که در زمان های گذشته چه منازعات صورت گرفته است. مواد تشکیل دهنده دیوار های این قلعه صدف و مرجان دریایی است که هر دوی آنها توسط آهک به هم چسبیده و این بنای تاریخی را پدید آورده و تیر های چوبی که نگهدارنده نام داشت برای نگه داشتن از اشکوب بالایی مورد استفاده قرار می گرفت.و سقف های این بنای تاریخی را گل و گچ و ساق برگ های نخل تشکیل می داد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قبل از سفر با تور تایلند این کشور را بیشتر بشناسید

تایلند با توجه به دارا بودن آب و هوایی استوایی و گرم و مرطوب در سراسر جهان سالانه تهداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.
آن دسته از افرادی که کشور ساحلی را برای مقصد سفر خود انتخاب می کنند، یقیناً انتخاب اکثر آنها کشور تایلند است.
اینکه بگوییم بهترین زمان برای سفر به تایلند چه زمانی است مشخص نیست زیرا هر یک از شهرهای تایلند یک زمان مناسب برای سفر را دارد، بنابراین قبل از سفر بهتر است با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه آب و هوای این مناطق زمان مناسبی را برای سفر مشخص کنید و از سفر خود با تور تایلند لذت ببرید.به طور مثال: افرادی که به سواحل شنی،ورزش های آبی علاقه دارند نوامبر تا آوریل یعنی مهر تا بهمن ماه زمانی مناسب برای سفر به تایلند می باشد،زیرا در این چند ماه نسبتاً هوا خشک تر است. از ماه می تا اکتبر یعنی اردیبهشت تا مهر ماه با توجه به بارندگی یادی که در چند ماه وجود دارد معمولا خیلی خلوت است این چند ماه به علت بارندگی زیاد به فصل سبز شهرت یافته است.



برای افرادی که برای اولین قصد سفر به این کشور را دارند پیشنهاد ما به شما انتخاب تور تایلند است.
وجود حشرات در تایلند: تایلند با توجه به دارا بودن آب و هوایی مرطوب و وجود رطوبت بالا در جنگل ها حشراتی به چشم می خورند که می توانید برای جلوگیری از نیش آنها از اسپری و یا کرم های مخصوص حشرات با مراجعه به پزشک تهیه کنید تا در طول سفر آسوده خاطر باشید.



------------------------------------------------------------------------------------
هتل زپ پالاس و تور گرجستان


این روزها اگر سری به آژانس های مسافرتی زده باشید خواهید دید که علاقه مندان زیادی دوست دارند تا یک برا تجربه سفر با تور گرجستان را داشته باشند . سفری به مراتب ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی و خاور میانه شاید باعث شده تا ایرانی های زیادی بخواهند برای چند روز به این کشور سفری داشته باشند. گرجستان کشوری زیبا با آب و هوای مدیترانه ای است و قطعا شما در طول مدت اقامتتان می توانید لحظات خوبی را ثبت نمایید.امروز به معرفی هتل زپ پالاس واقع در این کشور می پردازیم تا اگر روزی قصد سفر داشتید بتوانید با اطلاعات کامل برای تور گرجستان خود برنامه ریزی کنید.



هتل فوق 4 ستاره بوده و دارای کیفیت بسیار خوبی است . کلیه خدمات رفاهی با بهرتین کیفیت ممکن در این هتل به مسافران عرضه می گردد. هر ااق دارای فضایی بسیار دلنشین و دارای امکانات لازم برای شما است. محیطی دلنشین و آرام همراه با کارکنانی دلسوز و مهربان باعث خواهد شد تا رد طول مدت اقامتتان در این هتل احساس رضایت داشته باشید.تعداد اتاق های این هتل 32 عدد است و امکانات موجود در هتل عبارتند از استخر شنا و سالن سونا و جکوزی . همچنین وج ود یک مرکز ماساز درمانی حرفه ای در این هتل خود نمایی می کند.

فرانسه یکی از زیباترین و با کلاس ترین کشورهای اروپا به شمار می رود که دارای فرهنگ و تمدنی منحصر به فرد است.همه ما نام پاریس را شنیده ایم و همه می دانیم که پاریس به شهر عشاق معروف است. شاید بسیاری آرزوی دیدن اسن شهر را حتی برای یک بار از ندیک داشته باشند.حتی قدم زدن معمولی در سطح خیابان های پاریس هم می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد چه برسد که بخواهید به صورت توریستی از مکان های دیدنی و مهم ان نیز بازدید نمایید.معمولا افراید که با تور فرانسه به این کشور سفر می کنند حتما و حتما سری هم به پاریس خواهند زد.



پاریس شهری زیبا که از آثار تاریخی زیادی پر شده است. از موزه معروف لوور گرفته تا برج ایفل که شهرتی جهانی دارد.از معروف ترین کلیساهای اروپا کلیسای نتردام است که در این شهر قرار دارد.و معروف ترین و گران ترین خیابان اروپا که شهترتی جهانی یافته خیابان شانزه لیزه است.پاریس را شهر مد و فرهنگ نیز می نامند و می توان گفت هر نوع مد و مدلی در پوشش ابتدا از این شهر نشات می گیرد.شما در این شهر می توانید تنوع بالایی از مسافرخانه ها و هتل ها را بیابید که در رنج ها و کلاس های مختلف اماده ارائه خدمات به شما هستند.با هم به معرفی کامل تری از چند مورد از دیدنی های این شهر می پردازیم :

اولین و زیباترین مکانی که می توانید در پاریس مشاهده کنید به نظر من برج ایفل است. برجی به بلندای ۳۲۴ متر که دارای ۱۶۶۵ پله است.این برج در بزرگداشت یکصدمین سال از انقلاب فرانسه ساخته شد. نام ایفل نیز از نام سازنده ان گرفته شده است.این برج جز عجایب هفتگانه جهان می باشد و تنها نماد شهر پاریس نیز از نظر مردم می باشد.در ساخت این برج حدود ۳۰۰ کارگر و در طی دو سال زمان مشغول به کار بوده اند.
 
بالا