چطور طراحی وبسایت را شروع کنیم؟

sheyda69

کاربر جدید
"منجی دوازدهمی"
چگونه طراحی وبسایت را شروع کنیم؟
چطور طراحی وبسایت را شروع کنیم؟

چنانچه فکر طراحی وبسایت و طراح سایت شدن، بتازگی به سر شما زده ابه احتمال زیاد لا با پرسشها بسياري روبرو هستید برای شروع هیجان دارید. چنانچه دید خلاقانه ای داشته باشید طراحي سايت می تواند جهت تان بسیار زیاد ی سرگرم کننده باشد!

Can-a-Web-Developer-Also-be-a-Web-Designer-1.jpg


اگر میخواهید سایتی ساده محدود در حد بلاگ ایجاد بکنید می توانید با نرم افزار های ساده و وب سایت ایجاد را بکنید . جهت طراحی وب وب سایت می توانید پروژه طراحی وب را با پروگرام ویرایش وب مانند فرانت پیج انجام دهید. یاد گیری اینگونه پروگرام ها مانند فرانت پیج زیاد آسان است، آموزش ی و مراحل گسترش وب در دسترس است. اما نرم افزار ی طراحي سايت حرفه ای پیچیده تری وجود دارد که با آنها وب سایت هایی با امکانات پیشرفته تری میتوان ایجاد کرد. طبیعتا یادگیری و مصرف از این برنامـه ها نیز سختر تر زمان گیر تر است مختص طراحان وب پیشرفته ست و شما به عنوان آماتور بهتر است از پروگرام های آسان تر استفاده بکنید .

بعد از مصرف از برنامـه ای مانند فرانت پیج شما کم کم بایستی دایره یادگیریتان را وسیع تر بکنید به یاد گیری قالب بندی HTML، تگ های متا، seo موتور جستجو بپردازید. تمام این عناصر که در وب طراحان با نیز بکار گرفته میشوند برای دریافت بازدید کننده از موتورهای جستجو به به صفحه وب است. هیچ کس نمیخواهد سایتی طراحی کند که دیده نشود. ترکیب مصرف از HTML، تگ های متا، سئو موتور جستجو و محتوای وبسایت منجر به دیده شدن وب سایت شما می شود.
طراحی وبسایت خوب با محتوای با کیفیت معنا می یابد.

شما می توانید با مصرف از رنگ، سبک، به طراحی سایت فرد بدهید، ولی محتوای وب وبسایت می بایست در اولویت باشد هر گونه گرافیک … بایستی در اولویت های بعدی باشند. رباتهای موتورهای جستجو خزنده ها گرافیک سایت را به رسمیت نمیشناسند، محتوای با کیفیت از کلیدی ترین راه ها برای آوردن فرد به وبسایت شماست.

designing-a-website.jpg


بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

در حال حاضر سئو وب سایت زیاد مهم و همين طور انجام آن دشوار است. به یاد داشته باشید کهروش های استاندارد seo همیشه در حال تغییر است. اولویت اول شما باید این باشد که به ارائه اطلاعات با کیفیت و با محتوا، و ارائه خدمات به مشتریان فعلی باشد بعد مشتریان بالقوه. بعد از نگه داشتن مشتریان فعلی برای بدست آوردن مشتریان جدید باید شروع به گزینش از کلمات کلیدی محبوب استفاده از آنها در همه مقالات و متن خود بکنید . همين طور باید از داخل و خارج وب سایت لینک داشته باشید. لینک ها اساسا جاده برای موتورهای جستجو هستند . اگر شما پیوندهایی به صفحات وب سایت خود داشته باشید مطمئن باشید که تمام صفحات بازدید کننده دریافت می بکنید و فرصت خوبتر شدن رتبه شما در صفحات نتایج موتور جستجو دیده شوید.

اما شاید جهت شما سئو موتور جستجو ارزش ی نداشته باشد. در این صورت شما می توانید گرافیک و رنگ و … برای سایت استفاده بکنید پس می بایست قصدتان از طراحی سایت را بدانید که چیست؟

مالک برندی معتبر هستید به مشتریانتان آدرس وبسایت را میدهید آنها بدون جستجو وارد سایت شما میشوند و ترافیکه وب سایت شما بالا میرود. میخواهید به مفهوم بیزینس فعلی تان را با وب سایت گسترش دهید ویا اینکه میخواهید با رقبای حوزه کاری خود رقابت بکنید ؟

در انتها میتوانم بگویم یکی از بهتریـن کارهایی که شما می توانید در طراحی وب سایت انجام دهید، این است از آن لذت ببرید براي چه که نتیجه نهایی آن جهت شما برندتان بسیار زیاد درخشان خواهد بود!​
 
بالا