دبی در حال ساخت یک شهر با درجه هوای کنترل شده

  • نویسنده موضوع nazi08
  • تاریخ شروع

nazi08

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"

%D8%AF%D8%A8%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%AD%D8%A7%D9%84_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA_%DB%%E2%80%8B8C%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%B1_%D8%A8%D8%A7_%D8%AF%D8%B1%D8%AC%D9%87_%D9%87-1.jpg

در زمانی که درجه هوا مدام در حال تغییر است، زمانی که تغییر آب و هوا، آنقدر زندگی انسان را مختل می کند، دبی، برنامه ای طرح می کند تا به جهانیان نشان دهد می شود در یک شهر هوا را تحت کنترل در آورد. به عقیده قانونگذار دبی و سازمان توریستی این شهر، کنترل درجه هوا، می تواند مشکلات مسافرتی را حل کند و دیگر مسافران تور دبی در تابستان هم به راحتی به این شهر سفر خواهند کرد. این پروژه “c” نام دارد و قرار است در آن، ۱۰۰ هتل و آپارتمان بسیار شیک، راحت و زیبا ساخته شود. یک پارک موضوعی سرپوشیده هم برای خانواده ها و مسافران تور دبی، به مساحت ۴۸ میلیون متر مربع ساخته می شود. با استفاده از ۴٫۵ مایل سیستم کنترل هوا، مسافران و بازدید کنندگان، می توانند در این شهر که توسط انسان ساخته شده است، تا هر چقدر که بخواهند بدون مشکل آب و هوایی زندگی کنند. دیگر نیازی نیست که مسافران به دلیل هوای ۴۰ درجه به سرعت به سمت وسایل نقلیه هجوم بیاورند. زمانی که درجه هوا ۲۳ درجه سانتیگراد باشد، تفرجگاه های دبی و مکان های دیدنی، برای مسافران تور ارزان دبی باز خواهد شد. بهترین پارک موضوعی در جهان در این شهر ” “Mall Of The World قرار دارد. دبی حتی به بازدیدکنندگان پزشک فکر کرده است و تلاش کرده است با داشتن درمانگاه و بیمارستان، آن ها را نیز جذب کند.
در این شهر همچنین تئاتر ها و سینما های بزرگی ساخته می شود که خوانندگان و هنرمندان را دعوت می کند تا در این مکان ها فعالیت های هنری انجام دهند. هدف ساخت “Mall Of World” جذب بازدید کنندگان در همه زمان های سال است.

%D8%AF%D8%A8%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%AD%D8%A7%D9%84_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA_%DB%%E2%80%8B8C%DA%A9_%D8%B4%D9%87%D8%B1_%D8%A8%D8%A7_%D8%AF%D8%B1%D8%AC%D9%87_%D9%87-2.jpg


شهروندان می توانند در این منطقه زیبا به پیاده روی بپردازند و یک تجربه زندگی شهری هوشمندانه و خارق العاده را برای خود فراهم کنند. در ساخت این شهر، طراحی خیابان ها، به صورت شهری فراهم شده است. بدین منظور که سعی شده در یک منطقه با وسعت کم تر از شهر، یک زندگی شهری با شبیه¬سازی شهری را به وجود آورد. بنابراین مسافران همراه با تور ارزان دبی می توانند به آرامی و با امنیت، در شهر “Mall Of The World” راه بروند.
در این شهر، می توانید هر وسیله ای که بخواهید را در هر برند و تنوع فراوان، خریداری کنید. مجتمع های تجاری ما، شما را با انواع و تنوعش راضی نگه می دارد. چه دستفروشی باشد، چه مغازه های بسیار شیک و خاص، یا خرید از کشتی، در بزرگراه این شهر، همه و همه، مناسب دارای بهترین محصولات و مناسب هر سلیقه ای خواهد بود. سعی بر این است که تمام برند ها در این جهان کوچک جمع شوند تا نیاز های همه شهروندان و مسافران تور دبی را به بهترین نحو برطرف کند. یک فنجان قهوه در جایی که گویی دو جهان به یکدیگر رسیده اند، می تواند از بهترین تجربه ها و لذت ها، برای هر فرد باشد. زمانی که در پلانزا، یک فنجان قهوه نوش جان می کنید، می توانید به منظره پارک چشم نواز رو برو نگاه کنید. همچنین می توانید در یکی از بهترین هتل های “Mall Of The World” استراحت کنید و از امکاناتی برخوردار شوید که مانند آن را در دبی ندیده اید.
این شهر با داشتن صد ها ماشین، مترو، ماشین های برقی، اتوبوس و دیگر وسایل که برای مسافران تور دبی لازم است را در یک جا جمع کرده است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: nadi88
بالا