درب اتوماتیک سیستمی جهت رفاه عموم

zahrabb

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
درب اتوماتیک
درب اتوماتیک سیستمی است که به طور اتومات جهت رفاه عموم بدون برخورد فیزیکی دست با درب، باز و بسته میشود و نیز هدفهای امنیتی و حفاظتی در جاهای مختلف به صورت انواع گوناگون بر روی دربهایی مثل درب ورودی و درب گاراژ و حیاط و ورودیهای متفاوت ساختمانهای اداری و مسکونی نصب و استفاده میشود. درب اتوماتیک نیز برای رفاه افراد معلول بیشتر کاربرد داشته و مورد استفاده است. حتی شما میتوانید پس از نصب این سیستم فقظ با فشردن یک دکمه که روی ریموت کنترل قرار دارد از فاصلهای مناسب درب اتوماتیک را باز کنید و یا اینکه میتوان در رفت و آمدهای زیاد با نصب سنسور، درب به صورت اتومات باز و بسته شود، دربهایی که میتوان این سیستم را روی آن پیاده کرد عبارتند از:
  1. درب لولایی: این درب به صورت تک لنگه و دو لنگ میباشد که حرکت افقی آن حول محور یک لولاست.
  2. درب کرکرهای: این در مانند کرکرههای مغازه است که موارد استفاده آن هم بیشتر در مغازهها و پارکینگها میباشد. برای کارکرد این درب سیستمهایی با مکانیسمهای مختلفی تعبیه شده که بیشتر آنها الکترومکانیکی است. درب کرکرهای با چرخش حول یک محور است.
  3. درب کشویی (ریلی): دربی است که به سمت چپ و راست بر روی ریل پایین درب لغزیده و حرکت میکند.
  4. درب یک تک و چرخان: سیستم این نوع درب با حرکت عمودی به دور دو نقطه در طرفین چرخیده و به موازات سقف و به طور یکپارچه میباشد.
  5. درب چند تک: این درب هنگام در درب اتوماتیک باز و بسته شدنبه سمت بالا رفته و سپس نود درجه چرخیده و به صورت تکهای افقی موازات سقف قرار خواهند گرفت.
 
بالا