پیروی از ولایت

قبیله منتظر

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"


«¤*یا الله☝*¤»

〬〬〬〬〬░▓█ سلام✋ █▒░_〬〬


⛔️به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته ميشود این کلیپ حمله ایران به عربستان است که در جواب تصویری که عربستان ارسال کرده ساخته شده است.
در تصویر نیز برج میلاد را نشان مي دهد که توسط عربستان در حال خراب شدن است.

✅و حال ما در صدد آنیم تا قضیه را کمی باز تر کنیم

1⃣ تصویر برج میلاد که در حال خراب شدن است ارتباطی با کشور عربستان ندارد و بلکه این تصویر توسط کاربران ایرانی با موضوع "تهران در جنگ" در سال 93 ساخته شده است.

2⃣ کلیپ حمله به عربستان نیز اگر چه ساخت کشور ایران است اما این کلیپ مدتی پیش توسط گروه انیمیشن فاطمه الزهرا با هدف قطع شاهرگ حیاتی عربستان توسط انصارالله ساخته شده است.

3⃣ این کلیپ و تصویر جهت ایجاد تنش و جنگ روانی در منطقه به هم ربط داده شده است.

4⃣ دشمنان ما تمام توان خود را جهت تحریک کردن ایران علیه عربستان انجام می دهند تا منطقه را به آشوب بکشند، اما ما هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود و این آرزویی است که آمریکا و دیگر دشمنان ما در سر می پرورانند.

5⃣ از اقدامات دشمن ایجاد تنش و دشمنی و بر هم زدن وحدت و ناامن کردن منطقه به نفع خویش است که متاسفانه آل سعود نیز در این قضیه با آمریکا برادرانه در حال فعالیت است.

6⃣ همانطور که دشمنان ما صدام را جهت حمله به ایران حمایت کردند اکنون هم با حمایت از آل سعود این آرزو را در سر می پرورانند.

7⃣ اگر چه آمریکا می داند که آل سعود بسیار بسیار کمتر از آن است که بتواند به ایران صدمه ای وارد کند اما با حمایت و شعار های خود آنان را ترغیب میکند که علیه ایران اقداماتی را انجام بدهند و آل سعود نیز با پر کردن شکمهای خود از حرام و مادیات و لذائذ دنیوی بسیار نافهم تر از آن شده اند که دسیسه های آمریکا را بشناسند و بدانند که آمریکا منافع خویش را مد نظر دارد تا منطقه را به آشوب بکشد تا بتواند از همین ناامنی حتی کوتاه هم به نفع خود استفاده کند.

8⃣ آن چیزی را که دشمنان ما به آن اعتراف کرده اند امنیت ایران است که سالهای طولانی در صدد آنند که این امنیت را از ما بگیرند تا در نتیجه بتوانند با استفاده از داعش و گروهک های تروریستی کشور ما را ناامن کنند اما کور خوانده اند ، تا رهبر ما سید علی فرمانروایی میکند خواب نفوذ را هم باید از سر دور کنند.

9⃣ این مطلب را نیز باید بدانیم که هر چه از زمان بگذرد به نابودی آل سعود نزدیک تر می شویم و کافیست تا آل سعود دست از پا خطا کند ، ایران، آل سعود را در چند دقیقه به ماقبل تاریخ خواهد فرستاد.

در آخر نیز بر همه ما لازم است که با پیروی از ولایت خواب نفوذ را هم از سر همه دشمنان دور کنیم، چرا که دشمنان ما خود به وجود سد محکمی چون امام خامنه ای در مقابل دسیسه های خود اعتراف کرده و پی برده اند.






لــیـــســتـ ڪشــوریـ اטּتـــشـــار

✅ ☫

سربازان امام خامنه ای حفظ الله
☫ ✅

09351895116

عضویت⏫

instagram✅

@chblabnm
abolghasemba@yahoo.com
http://s-amamkhamenaie.blogfa.com

تهیه وتنظیم:✒⤵

ابوالقاسم بابامیرپور

┘◄ مےشود براے دلم

امن یجیب بخوانے ؟

┘◄ التماس دعاے فرج + شهادت
اللهم احفظ قائدنا و مولانا

الامام سيد علی الخامنه ای حفظه الله


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اللهم عجل لولیک الفرج ، و العافية و النصر ، و جعلنا من خير اعوانه و انصاره و شیعته، و المستشهدين بين يديه
 
بالا