کفش طلای مسی در کنار 5 توپ طلا!

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
ABC.jpg




کمتر از دو روز طول کشید تا لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی دنیای فوتبال پس از تصاحب پنجمین توپ طلای خود، کفش‌های جدیدش را از هم شرکت آدیداس دریافت کند تا همچنان سوژه داغ فوتبال دنیا باشد. اما نکته جالب توجه این است که کفش‌های جدید آقای فوتبال دنیا با استفاده از طلای سفید و مرغوب‌ترین چرم آرژانتینی ساخته شده است.


1.jpg




آدیداس که یک شرکت شناخته شده آلمانی در دنیای تجهیزات و البسه ورزشی به شمار می‌آید اسپانسر لیونل مسی نیز محسوب می‌شود. این شرکت با دیدی هوشمندانه خود را به عنوان حامی مالی این ستاره استثنایی دنیای فوتبال مطرح کرده زیرا هر چه بر افتخارات مسی افزوده شود در واقع آدیداس هم از این مزایا بی‌بهره نخواهد ماند و دقیقا بر اساس همین نگرش بوده که این شرکت تنها کمتر از دو روز پس از اعطای توپ طلای فوتبال به مسی، کفش‌های جدید این بازیکن را به دنیا نشان داد.
مسی درحالی پنجمین توپ طلای خود موسوم به جایزه «بالون دور» را از آن خود کرد که کریستیانو رونالدو و نیمار را به عنوان دو رقیب خود می دید، هر چند همگان رقیب اصلی او را رونالدو می‌دانستند و در نهایت نیز توانست او را کنار زده و با تصاحب پنجمین توپ طلای خود دست نیافتنی ترین بازیکن فوتبال جهان لقب بگیرد.
یکی از کارهای دیدنی و خبرساز مسی در چند روز گذشته گرفتن تصاویر متعدد در کنار این پنج توپ طلای فوتبال است. او حالا مجموعه ای را در اختیار دارد که حتی شاید رونالدو نیز نتواند آن را بدین گونه گردآوری کند چون او تنها سه توپ طلا در اختیار دارد.
2.jpg


در چند روز اخیر تصاویر زیادی از مسی در کنار این توپهای طلایی و پیراهن های بارسلونا و آرژانتین در فضای مجازی منتشر شده است.
حالا آدیداس برای بزرگداشت مسی که حاوی همیشگی او بوده بهانه‌های زیادی دارد. این شرکت کفشی از جنس پلاتینیوم یا همان طلای سفید برای مسی طراحی و ساخته است که عملا نمونه آن در دنیا وجود ندارد، حتی در نزد رونالدو.

این شرکت آلمانی در بیانیه اخیر خود اعلام کرده است: مسی اوج خلاقیت است و کفش Messi 15 نشان دهنده دستاورد دیگری از این بازیکن در دنیای فوتبال است. طلا برای برندگان است و طلای سفید برای برترین.
در ساخت این کفش از چرم مرغوب آرژانتینی استفاده شده است که با استفاده از طلای سفید تقویت شده و جالب اینکه لوگوی شرکت آدیداس نیز از جنس همین عنصر کمیاب بر روی آن نقش بسته است.

از نکات جالب توجه دیگر این کفش می‌توان به چهار نقطه طلای زرد و یک نقطه طلای سفید تزئینی به کار رفته در آن اشاره کرد که در مجموع نشان دهنده عدد 5 و پنجمین توپ طلای شکار شده توسط اعجوبه دست نیافتنی این روزهای دنیای فوتبال است.
همچنین بر روی این کفش‌ها عبارت 'el más grande de todos los tiempos درج شده که به معنای «بهترین تمام دوران‌ها» است.
 
بالا