فتوای جدید وهابی ها درباره به شهادت رساندن شیخ نمر

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
فتوای جدید وهابی ها درباره به شهادت رساندن شیخ نمر
%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4%20%D9%85%D9%81%D8%AA%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%88%D9%87%D8%A7%D8%A8%DB%8C.jpg

هیئت مفتی های وهابی عربستان درباره به شهادت رساندن شیخ نمر بیانیه ای صادر کردند.[/paste:font]


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هیئت مفتی های بزرگ عربستان در واکنش به اقدام حکومت این کشور در به شهادت رساندن شیخ باقر النمر، روحانی شیعه، از این تصمیم ابراز خوشنودی کرد و به مقامات عربستان توصیه کرد که از تبعات این کار نترسند.

در بیانیه مفتی های وهابی عربستان ادعا شده که این اقدام کاملا عادلانه بوده و برای نجات کشور ضروری است.

مفتی های عربستان تاکید کردند که خداوند به این سرزمین امنیت، ثبات و رفاه اعطا کرده و برای حفظ آن ما باید احکام خدا را اجرا کنیم و از تبعات آن نترسیم.
این شیوخ به حاکمان سعودی گوشزد کرده اند که مطمئن باشید اجرای این احکام هم باعث رضایت خداوند می شود و هم ثبات و امنیتمان را تضمین می کند، پس از نتیجه کاری که کرددید نترسید.

%D8%B4%DB%8C%D8%AE%20%D8%A2%D9%84%20%D8%B4%DB%8C%D8%AE.jpg


شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ، بزرگ مفتی های وهابی نیز در شبکه اول تلویزیون عربستان با اظهار خوشنودی از این اقدام مقامات سعودی به آنها توصیه کرد نگران نباشند و بدانند که این کار هم بر اساس سنت بوده و هم اینکه حافظ یکپارچگی و ثبات کشور خواهد بود.

مفتی بزرگ عربستان در ادامه به احکام و فتواهای بنیانگذاران وهابیت و رهبران تکفیری اشاره کرده و گفت: ما هرچه خوانده ایم در کتاب ها کار شما را تائید می کند. محمدبن عبدالوهاب هم دستور داده که برای جلوگیری از هرج و مرج باید عدالت را اجرا کنید.



وزارت کشور عربستان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که 47 نفر از محکومین به اتهامات امنیتی را اعدام کرده است.

در فهرست منتشر شده، نام شیخ باقرالنمر، رروحانی برجسته شیعه و سه نفر دیگر از بزرگان مردم شرق عربستان دیده می شود.

.... چقدر ظاهراین وهابی ها هم مثل باطنشون کریه و وحشتناکه ...
 

Velayt

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
توهین به شهید آیت الله شیخ نمر پس از اعدام

JamNewsImage08114277.jpg

عبدالله بن محمد مطلق از اعضای هیأت کبار علمای سعودی و مشاور دیوان حکومتی با استقبال از حکم اعدام شیخ نمر در این کشور گفت: اجرای حکم شرعی در حق 47 تن از اعضای فرقه ضاله، انطباق حدود شرعی علیه مفسدان فی الارض است.




عبدالله مطلق با اشاره به اینکه اعدام‌ تنها راه درمان فساد فی الارض است، افزود: اجرای حدود شرعی تنها راه جلوگیری از فساد و عامل بازدارنده مهمی در این زمینه است. عربستان در سال‌های اخیر شاهد آسیب‌های فراوان از جانب این گروه فاسد مانند کشتار بیگناهان و سربازان امنیتی، تخریب زیرساخت‌ها، تخریب وجهه اسلام و مسلمانان و ترساندن شهروندان بوده است.





وی خاطر نشان کرد: سزای مفسدان همان احکام صادره از سوی دادگاه‌های شرعی و قضات محاکم قضایی است که با دقت به بررسی موضوعات پرداخته و متناسب با ادله شرعی و تحقیق در احکام دین، حدود شرعی را اجرا می‌کنند.






عضو هیأت کبار علمای عربستان با بیان اینکه اعدام این 47 تن نصیحتی برای تمامی کسانی است که در دریای گمراهی گام نهاده و به وسوسه‌های شیطان گوش فرا می‌دهند، تصریح کرد: تمامی کسانی که به دنبال پیروی از شیطان و فرقه گمراه کننده هستند بدانند که حکم اعدام در حق آنان اجرا خواهد شد.
 
بالا