آموزش برطرف سازی مشکلات اپدیت در نود۳۲ و اسمارت سکیوریتی

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
Fix-Product-activation-fails-Error-0008-or-Error-0009-hhuu-new.jpg



موضوع چیست؟
در زمان فعال سازی پیغام “Activation failed” و “Error 0008” یا “Error 0009” را در ESET Smart Security یا ESET NOD32 Antivirus دریافت میکنید.

پیغام “Invalid Username and Password” را دریافت میکنید.

راه حل ها
دو راه حل برای برطرف کردن این مشکل وجود داره!راه حل زیر که اگر اون نشد راه حل دوم که کمی طولانی تر هست.تصاویر هم فراموش نشدند.


راه حل اول:تایید نام کاربری و فعال سازی
  1. از ارتباط با سرور های eset اطمینان حاصل کنید برای اینکار به , صفحه خانگی eset مراجعه کنید.اگر به خوبی باز شد ادامه دهید.
  2. اگر محل وارد کردن یوزرنیم و پسورد فعالسازی را فراموش کرده یا نمیدانید به آموزش فعال سازی انتی ویروس در سایت خودمان یا در سایت eset اینجا را مشاهده کنید.
  3. آنتی ویروس ESET Smart Security یا ESET NOD32 را باز کنید.
  4. کلید های ترکیبی CTRL + U با هم فشار دهید.
  5. مانند تصویر عمل کنید و نام کاربری را به EAV-555555555 تغییر دهید تا فعال سازی شکست بخورد
  6. حال بار دیگر کلید های ترکیبی CTRL + U را با هم فشار دهید.
  7. نام کاربری و رمز عبور را به به صورت صحیح وارد کنید و سپس OK را بزنید.اکنون باید انتی ویروس شما فعال شده باشد.
  8. برای اگاه شدن از اینکه انتی ویروس شما فعال شده است میتوانید به کلمات Product activated زیر ‘Product activation’ توجه کنید و همچنین در بخش update خواهید توانست دیتابیس شناسایی فایل های مخرب را اپدیت کنید.اگر این روش پاسخگوی مشکل شما نبود از روش دوم استفاده کنید.
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
روش دوم:پاک کردن کش اپدیت ها و تنظیمات پروکسی
  1. آنتی ویروس را باز کنید و کلید F5 را از روی کیبورد وارد کنید.تا به صفحه تنظیمات (Advanced setup) وارد شوید.بخش Update را از منوی کناری باز کنید و به Settings وارد شوید(در نسخه ۶ و قبلتر تنها به بخش updateرفتن کافی است) و سپس روی Default کلیک کنید.
  2. گزینه Revert only “Settings” settings to defaults را انتخاب کنید.(در نسخه ۶ و قبلتر گزینه Revert only “Update” settings to defaults را بزنید) و سپس Yes را بزنید.
  3. دکمه clear را کنار Clear update cache بزنید.
  4. دکمه Setup را کلیک کنید.تب HTTP Proxy را باز کنید و سپس Do not use proxy server را بزنید و با زدن OK خارج شوید.
  5. در فیلد مربوطه یوزرنیم پسورد خود را وارد کنید و سپس OK را بزنید.این صفحه را بوکمارک (Bookmark)کنید و سپس برای اعمال تغییرات سیستم را ریستارت کنید.
  6. بعد از یک بار ریستارت SET Smart Security یا ESET NOD32 Antivirus را بازکنید و به بخش Update
    icon-rarr_10x9.png
    Update now بروید.در صورت نیاز(درخواست انتی ویروس) یوزرنیم و پسورد را دوباره وارد کنید.انتی ویروستان هم اکنون باید فعال شده باشد.
  7. برای بررسی فعال بودن و تاریخ ان به بخش Help and support وارد شوید و از مدت زمان فعال بودن انتی ویروستان اگاه شوید.
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
post-3952-0-51225300-1402739789.png

برای یافتن یوزر و پسوردهای جدید مدت دار نیز علاوه بر جستجوی مستقیم در سایتها از نرم افزار lord eset license finder استفاده نمایید
 

Ali

مدیریت کل
پرسنل مدیریت
"مدیر کل"
نمیدونم این نرم افزار چی داره که همه بهش رو اوردنو ازطرفی ویروسم تشخیص نمیده !
من که تو دانشگاه میبینم خیلی دارنش و سیستم هاشون ویروسیه و ویروسیابم سریع ازسیستمشون ایراد گرفته.
جالبه که رایگانم نیست:|
 
بالا