Sls amg gt3 جديد بزودي پا به پيست خواهد گذاشت

behz@d

بی وفــا
چند روز پیش، مرسدس به عنوان چهل و پنجمین سالگرد تولید SLS AMG Gt3، نسخهٔ جدید و مخصوص این خودرو را رونمایی کرد، این خبر خوشی است برای علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی تا رقابت بین این خودرو های جدید را تماشا کنند.
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 45th Anniversary

قرار است از این خودرو تنها 5 عدد تولید شود، رنگ مات این خودرو پیش از این رونمایی شده بود، این خودرو تغییراتی در طراحی نیز کرده است که میتوانیم به شکافهای جلو و اسپویلر عقب بزرگتر اشاره کنیم. طبق گفته های مرسدس بنز، این خودرو طراحی بهتری دارد و رنگ مات و رینگهایش از کیفیت بهتری برخوردارند.
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 45th Anniversary

مرسدس بنز برای این خودروی مسابقه ای، چهار چوب فولادی متناسب با رنگ خودرو در نظر گرفته است، همچنین افزودن داشبورد و کنسول فیبر کربنی از دیگر ویژگیهای داخل کابین است، لوگوی چهل و پنجمین سال ساخت این خودرو هم در بسیاری از نقاط، مانند داشبورد خودنمایی میکند.
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 45th Anniversary

مرسدس بنز اعلام کرده است که خریداران در صورت تمایل میتوانند در کلاسهای رایگان آموزشی شرکت کنند و لذت رانندگی در پیست را تجربه کنند و در صورت اتمام و خرید خودرو، مرسدس گواهینامه ای با امضای برند اشنایدر به خریداران اهدا خواهد کرد.
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 45th Anniversary

این خودرو دارای موتور استثنایی AMG میباشد، به طور استاندارد این خودرو از موتور 6.3 لیتری V8 استفاده خواهد کرد و هنوز توان آن مشخص نشده است.
در نهایت اتومبیل به طور مستقیم در مقر اصلی AMG تحویل خریدار خواهد شد، این خودرو 450,250 یورو قیمت خورده است.
 
بالا