آروتز شوا: رهبر ایران بدون بمب هم اسرائیل را نابود می کند

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
(بسم الله الرحمن الرحیم)
ایران با سیاست هایی که انجام می دهد به خوبی روحیه ی ضد اسرائیلی را گسترش می دهد و به دنبال انزوای اسرائیل است. آیت الله های ایران به خوبی دو بازی را دنبال می کنند که اولی عبارت است از اینکه اسرائیل همچنان نگران و بلاتکلیف بماند و بازی دوم این است که نظریه عمومی را در جهان بوجود بیاورد مبنی بر اینکه اسرائیل مستحق مرگ است.

پایگاه خبری رادیو سراسری رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه هفت (ArutzSheva) در گزارشی با عنوان "بمب اتم نه، توافق هسته ای و بلاتکلیفی در مورد ایران نیز، اسرائیل را می کشد" نوشت: باید گفت تاکنون مذاکرات و حرف های زیادی زده شده است ولی عملکرد ها همچنان ضعیف بوده اند. باید گفت روحانیون ایران ساده نیستند و آنها کاملا این آمادگی را دارند که با موشک های خود اسرائیل را بمباران کنند.



این پایگاه خبری نوشت: «اکنون دیگر فرقی نمی کند که که کنگره با چه رای و چه تعداد نفری با این توافق مخالفت کند و اینکه چه تعداد رای از حزب دموکرات به اسرائیل خیانت کنند، زیرا در اصل آمریکا به اسرائیل خیانت کرده است. شاید آیت الله های ایران می گویند که اسرائیل تا نابودی کامل تنها یک بمب فاصله دارد و باید پرسید که چه چیزی ایران را به اینجا رسانده است و مطمئنا برای ایران، نابودی اسرائیل تنها با دو یا سه و در نهایت 4 بمب حاصل خواهد شد.»



"آروتز شوا" افزود: «باید گفت رهبران ایران به خوبی به اوضاع مسلط هستند و آنها بازی را به خوبی بلد هستند و به خوبی از تمامی تکنیک ها در این زمینه استفاده می کنند و چیزی که آیت الله های ایران می خواهند این است که بلاتکلیفی و نگرانی حاصل از این روند، باقی بماند و اسرائیل را دائم در حالت نگران مشاهده کنند و همیشه اسرائیل در لبه پرتگاه دیده بشود و به طور کلی اسرائیل از بازی خارج شود و این جزیی از بازی استراتژیک آنهاست.»



media.jamnews.ir_Editor_02_2871_29.jpg




تحلیل گر این پایگاه خبری افزود: «ایران با سیاست هایی که انجام می دهد به خوبی روحیه ی ضد اسرائیلی را گسترش می دهد و به دنبال انزوای اسرائیل است. آیت الله های ایران به خوبی دو بازی را دنبال می کنند که اولی عبارت است از اینکه اسرائیل همچنان نگران و بلاتکلیف بماند و بازی دوم این است که نظریه عمومی را در جهان بوجود بیاورد مبنی بر اینکه اسرائیل مستحق مرگ است.»



آروتز شوا در پایان نوشت: «چیزی که مشخص است این است که ایران در حقیقت به دنبال بمباران اسرائیل نیست، اما با بارش تنفر و نگرانی کار خود را می کند و همین نیز کافی است و با همین روند عملیات خود را نهایی خواهد کرد.»







media.jamnews.ir_Editor_01_28100_29.jpg










» جام
 
بالا