مراسم وداع با شهدای غواص در مشهد

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"

cdn.tabnak.ir_files_fa_news_1394_5_18_520454_185.jpg




مردم ولایتمدار و شهید پرور مشهد مقدس عصر امروز با حضوری پر شور و با اشک شوق به استقبال شهدای غواص رفته و با این راست قامتان همیشه جاوید طی مراسمی در مسجد موسی ابن جعفر (ع) وداع کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر یکشنبه و با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، استاندار خراسان رضوی و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد مردم خداجوی مشهد به استقبال شهدای غواص در بلوار هاشمیه رفته و تا بنای منتظریه و مسجد موسی ابن جعفر (ع) همراهی یادگاران دفاع مقدس را همراهی و با برپایی نماز جماعت در مراسم وداع با این شهدا به سوگ نشستند.

در همین رابطه نماینده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) تعداد ۱۳ شهید گمنام خط شکن در بخش‌هایی از استان خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

محمد احراری در این رابطه به مهر گفت: از این تعداد شهیدان «محمد حصاری»، «محمدباقر حصاری» و «محمدرضا قائمی» که در منطقه عملیاتی بدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند به شهرستان زادگاه خود نیشابور منتقل می‌شوند.

وی افزود: پیکر پاک ۲ شهید در شهر زاوین تشییع و به خاک سپرده می‌شود و ۲ شهید دیگر در شهر ملک آباد و در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع می‌شوند.

نماینده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی گفت: این شهدای والامقام در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) و همزمان با تجمع عظیم صادقیون در مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان آحاد مردم شهیدپرور مشهد تشییع خواهند شد.

تابناک :
https://www.tabnak.ir/fa/news/523186/مراسم-وداع-با-شهدای-غواص-در-مشهد
 
بالا