برای ثبت نام در سری جدید مستند مسابقه ی فرمانده به این سایت بروید...

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"

۳۱ اردیبهشت مهلت جدید ثبت نام در سری سوم



سری جدید (۳) مسابقه فرمانده قرار است پاییز ۹۴ در جزیره فارور خلیج فارس جلوی دوربین برود. تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده اند که می بایست ۱۰ شرکت کننده نهایی تا اواسط تابستان انتخاب شوند. استقبال گسترده جوانان غیور ایران زمین که بی شک مایه مباهات عوامل سازنده است، فرایند انتخاب را دشوارتر و طولانی تر نیز کرده است.

لذا به منظور اجرای به موقع مراحل انتخاب و پیش تولید برنامه، آخرین مهلت ثبت نام سری سوم را ۳۱ اردیبهشت ۹۴قرار داده ایم. به این ترتیب دوستانی که تا ۳۱ اردیبهشت در سایت فرمانده ثبت نام کرده باشند برای ورود به مراحل بعدی فرایند انتخاب مورد بررسی قرار خواهند گرفت و البته دوستان جدیدی که بعد از این تاریخ ثبت نام کنند حتما در لیست متقاضیان سری چهارم مسابقه قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است عوامل سازنده در حال بررسی و برنامه ریزی مراحل مختلف فرایند انتخابند و این برنامه بزودی در سایت منتشر شده و به کلیه متقاضیان اطلاعرسانی خواهد شد.

Posted in اخبار.
8pic.ir_images_lb5pspwxq1vr16i6emgz.jpg
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
با سلام و درود، دوستان یه برنامه ای چند ماهی هست که داره از شبکه ی افق پخش میشه،من سری اولشو درست ندیده بودم و زیاد خوشم نمیومد، ولی الان بعد از دیدن قسمتهای پایانی سری اولش واقعا متاسف و ناراحت شدم که چرا از اولش ندیده بودم این مسابقه ی جذاب و هیجان انگیزو که با همه ی مسابقه هایی که توی این 20 سال پخش شده از تلوزیون،عالی تر و محشر تر و به مراتب در درجه ی بالاتری قرار داره، الان چند هفته ای هست که سری دومش شروع شده و در حال پخش هست از شبکه ی افق هر پنجشنبه شب ساعت 21 و تکرارش هم همون شب ساعت 1 بامداد پخش میشه،و دوشنبه نصفه شب ساعت 1 هم فک کنم تکرار داره باز:1: ینی دوستان نبینید از دستتون رفته ها...از من گفتن...
توی هر سری 10 تا پسر از 18 سال تا تقریبا 30 یا 35 سال انتخاب میشن که برن و وارد یه دنیای عجیب و جدید و ماجراجویانه بشن...فقطم مخصوص آقا پسرها و آقایونه(که باید بگم خیلی از این بابت متاسفم،چراکه من خودم با وجود دختر بودنم عاشق همچین ماجراجویی هایی هستم)...به هر حال این مسابقه رو این هفته ببینید و اگه اطلاعاتی خواستین یا خواستین توی سری سوم این مسابقه شرکت کنین به این سایت برید

http://lavdan.com/p/tv/www.farmande.tv-فرمانده.php
#فرمانده
 
آخرین ویرایش:

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
8pic.ir_images_tud65bmphobtleaj97hn.jpg
 
بالا