ائتلاف خونین صلیب، سلفی و صهیون

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
••• صلای سلفی؛ علیکم بالمشهد!

آن زمان که مولوی اسماعیل زهی، به هم‌کیشان خود توصیه کرد: آقایان! علیکم بالمشهد! خودش هم تصوّر نمی‌کرد که پیام ایشان در هم‌سویی با استراتژی سلفی‌های تکفیری و وهّابیون سعودی، در غفلت تمام مسئولان ذی‌ربط از طرح‌های خصمانه ائتلاف صلیبی، سلفی و صهیون، چه پیامدهایی را در پی خواهد داشت.

این صلای سلفی، مسیر بسیاری از فعّالیت‌های اهل سنت، سلفی‌ها و حتی وهّابیون را عوض کرد. در واقع آنان بزرگ‌ترین پایگاه و پایتخت معنوی شیعیان ایران را نشانه رفتند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
در کوتاه‌ترین زمان و در سکوت مسئولان پایتخت معنوی ایران، فعّالیت فرهنگی، اقتصادی وهّابیون آغاز شد و به‌رغم هشدار مراجع عالی‌قدر شیعی، فعّالیت‌ها گسترده شد تا آنجا که برخی مسئولان، با غفلت از همه آنچه که پیش از این بیان شد، همّت خود را مصروف شکستن موانع و مبسوط‌الید ساختن این جریان ساختند.

روزی امام خمینی(ره) درباره وهّابیت فرموده بود:

مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز، مراکز وهّابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی مبدل شده اند که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملّاهای کثیف درباری، اسلام مقدس‌نماهای بی‌شعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلّت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‌داران بر مظلومان و پابرهنه‌ها و در یک کلمه، «اسلام آمریکایی» را ترویج می‌کنند و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، آمریکای جهان‌خوار می‌گذارند؟

بی‌تردید، چنان‌که این سیر ادامه پیدا کند، در جغرافیای سرزمین ایران، این لکّه‌ها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند و در هیئت مجمعی از جزایر، تمامیت جغرافیای فرهنگی و خاکی شیعه‌خانه امام زمان(ع) را به مخاطره جدی خواهد انداخت؛ بلکه در گستره وسیع‌تر، جهان اسلام را صد بار بدتر از دوره استعمار کهنه و نو، در چنگال جهان‌خواران خواهند افکند. چنان‌که پیش از این ذکر آن رفت، با اجرای طرح خاورمیانه بزرگ، شرق اسلامی بیش از هر زمان، تضعیف و استکبار صلیبی و صهیونی بیش از هر زمان، تقویت خواهد شد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
می‌توان نتیجه گرفت که تداوم این وضعیت در جغرافیای ایران اسلامی، نتایج زیر را در پی خواهد داشت:

1. تعدی و تجاوز به حدود و ثغور تفکّر، فرهنگ و معتقدات ولایی شیعی و هتک حرمت ارزش‌ها و مقدسات مؤمنانه اهل بیت(ع)؛
2. بسط فرقه‌گرایی و قومیت‌گرایی در ایران؛
3. تضعیف زبان ملّی؛
4. درهم شکسته شدن وحدت ملّی و اتحاد مذهبی؛
5. گسترده شدن دامنه شبهات درباره جمله معتقدات و باورهای دینی و معنوی شیعی؛
6. بروز نوعی همگرایی در سیاست داخلی و خارجی با سوگیری‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، به نفع استکبار جهانی (ائتلاف صلیب و صهیون)؛
7. مذهب‌گریزی جوانان؛
8. نشت اطّلاعات مهم و محرمانه (سیاسی، اقتصادی، نظامی و...) شیعه‌خانه امام زمان(ع) به خارج، از مسیر وابستگان به جریان‌های سلفی؛
9. تضعیف موقعیت ایران اسلامی در منطقه و در سطح بین‌المللی؛
10. به خطر افتادن اماکن مقدس مذهبی شیعیان در برابر ایران؛
11. رویارویی سیاسی، اجتماعی و حتی نظامی فرق مذهبی.
12. از بین رفتن دیوارهای حفاظتی شیعه خانه امام زمان(ع) در اثر عقب نشینی مرحله به مرحله مسئولان سیاسی، اجتماعی در معاملات و مناسبات خود، در قبال سلفی ها. متأسفانه این عقب نشینـــی مرحله ای ، به بهانه حفظ وحدت میان مسلمانان اتفاق می افتد در حالی که اساساً جریان های سلفی تکفیری و وهّابی مورد اشاره، هیچ نسبتی با فِرَق چهارگانه مذهبی برادران اهل سنت ندارند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
از دیگر سو، چنان‌که نشانه‌های آن آشکار است، ادامه این وضعیت، شرق اسلامی را با مخاطرات بزرگی رو به رو خواهد ساخت؛ از جمله:

1. فراموش شدن حقّ مسلّم مظلومان «فلسطین» در برابر صهیونیسم جهان‌خوار؛
2. کشیده شدن دیوار حفاظتی و امنیتی ویژه‌ای با حذف همه تهدیدات پیرامون رژیم اشغالگر قدس؛
3. تحقّق طرح صلیبی و صهیونی خاورمیانه بزرگ (با ایجاد کشورهای مستقلّ «کردستان»، «بلوچستان» و ...)؛
4. شکسته شدن همه طرح‌ها و پروژه‌هایی که سعی در ایجاد اتفاق و اتحاد میان ساکنان کشورهای اسلامی علیه استکبار جهانی دارند؛
5. از بین رفتن همه زمینه‌های لازم برای همگرایی مستضعفان در شرایط سخت آخرالزمانی و در هنگامه یاری رساندن به جبهه حق در امر حذف موانع ظهور مقدس و زمینه‌سازی برای آن؛
6. انهدام و انعدام بیش از پیش اماکن مقدس مرتبط با فرهنگ شیعی و اهل بیت‌(ع)؛
و...
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
بر همه مردم و به ویژه مسئولان، فرض است که بدانند، شیعه‌خانه امام زمان(ع) امانتی است که حفاظت و حراست از جغرافیای خاکی و فرهنگی آن در تکلیف ذاتی آنان است. هیچ دولتی حق و اجازه آن را ندارد که در آرزوی قدرت بیشتر و امکان افزون‌تر، بر دیواره‌های حفاظتی و حراستی این شیعه‌خانه لطمه وارد نماید و در گمان کسب وجاهت در میان برخی قبایل و اقوام یا مجامع صلیبی و صهیونی، بنیان های این دیار را دچار آسیب جدی و غیرقابل جبران کنند.

ای کاش، مسئولان صاحب جاه و نام و عنوان، در کنار مطالعه علوم انسانی غربی فراماسون‌زده، سری در میان کوثر زلال روایات حضرت معصومان(ع) فرو می‌بردند و موقعیت امروز و فردای جهان و حتی خود را در آینه آن می‌دیدند تا دریابند که به حقیقت موظّف به چه نوع وضع‌گیری در میان مناسبات خرد و کلان داخلی و خارجی‌اند.
ای کاش، همه ما، متذکّر این امر می‌شدیم که چشمی نظاره‌گر و مردی منتظر ماست. آیا در ما آمادگی تمام برای لحظات سخت بازپرسی‌اش وجود دارد؟ آنگاه که از ما درباره آنچه بر سر امانت‌های ایشان آورده‌ایم، خواهد پرسید؟
مردی که تعهّد هیچ طاغوتی به گردن نخواهد داشت.!


والســلام
اسماعیل شفیعی سروستانی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
پی نوشت‌ها:

1. ر.ک. کتاب «غرب و آخرالزمان»، اثر نگارنده، از سلسله انتشارات هلال.
2. جامعه خبری تحلیلی الف، چهارشنبه 14 اسفند 1392.

منبع: موعود
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M
بالا