جوانمردی که بازیگر سینما را شرمنده کرد+ عکس

armin57ghazal

کاربر فعال
"منجی دوازدهمی"
سپند امیر سلیمانی گفت: به دلیل آلودگی هوای تهران و عفونت ریه مدتی در بیمارستان بستری هستم و به لطف خدا احتمالا امروز مرخص می‌شوم.
به گزارش جنوب نیوز؛ «سپند امیرسلیمانی» گفت: چند روز پیش به سرماخوردگی ساده‌ای مبتلا شدم که با آلودگی هوا در هم آمیخت و ریه‌ام را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: به همین خاطر و با مراجعه به پزشک مجبور شدم تا چند روزی را بنا به گفته پزشک معالجم در بیمارستان بستری شوم تا بهبود پیدا کنم.

بازیگر سریال «شوخی کردم» در ادامه افزود: در حال حاضر در بیمارستان هستم و حال عمومی ام بهتر است. همین الان هم از رادیولوژی برمی‌گردم چراکه از ریه ام عکس برداری کردند و منتظرم تا دکتر بیاید و اگر صلاح بداند امروز مرخصم کند.

امیرسلیمانی در پایان گفت: اگر دوباره ضبط سریال «اتاق عمل» مهران مدیری از سر گرفته شود من هم مشغول به بازی خواهم شد.

www.mashreghnews.ir_files_fa_news_1393_10_22_859236_928.jpg



سپند امیرسلیمانی طی روزهای اخیر تصویری از زمان حضورش در بیمارستان در کنار یک جانباز جنگ تحمیلی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است:

آلودگى هواى تهرون بخشى از ریه منو مسموم کرده و من با حال خراب در بیمارستان بسترى شدم اما درست اتاق کنار من مردى خوابیده که همه ریه و همه عمرش رو تو جنگ جا گذاشته و امروز فقط با ماسک نفس میکشه، راستش از خودم و اون خجالت کشیدم وقتى دیدم به اون میگن بیمار و به من هم، من و ما و ایران ما با هر نوع عقیده‌اى مدیون محمدرضا و همسنگراشیم،گوشه گوشه ایران ما رو که بگردى تکه اى از جوانمردى محمد رضاها پیدا میکنى،خدا این مردا رو ازمون نگیره،آمین.
 
بالا