گزارشی از وضعیت کودک بیماری که سال هاست بستری است/

صدرالمتالهین

خودمونی
"منجی دوازدهمی"
گزارش نصر نیوز ، همه خندان بودند از آمدنش ولی او گریه می‌کرد بی آنکه بداند کودکی اش را در راهروهای بیمارستان سپری خواهد کرد.

نمی‌دانست که قرار است همه‌ی روزهای کودکی‌اش را بر روی تخت‌های سخت و بی‌روح بیمارستان بالا و پایین بپرد ، این کودک بیمار از چهار ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز بستری است ، پدرش می‌گوید مدتی طول کشید تا پزشکان بیماری‌اش را پیدا کنند و مراحل درمانی را آغاز کنند.اکنون از هر یک ماه فقط 5 روز را می‌تواند در خانه باشد و طعم بالا و پایین پریدن در خانه را بچشد و باید 25 روز در بیمارستان بستری باشد.





گو که کودکی فراز در 5 روز تعریف شده باشد. پزشکان پس از بررسی‌ها و آزمایش‌های متعدد به این نتیجه رسیده‌اند که بدن فراز ضعف سیستم ایمنی دارد و برای جبران این ضعف باید به پیوند مغز استخوان تن دهد.

این کودک 3 و نیم ساله با جثه نحیف و لاغرش توان این همه مداوا را ندارد و به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن سایر اعضای بدنش نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند ، طحال ، کبد و ریه های فراز با مشکل مواجه هستند و هم اکنون عفونت ریه‌هایش مانع از انجام روند طبیعی درمان شده است.





120 میلیون تومان هزینه ی پیوند مغز استخوان

پدرش می‌گوید که تا به حال بیش از 70 میلیون تومان برای درمانش هزینه کرده ، ولی بیش از 120 میلیون تومان دیگر نیز برای مداوا و جراحی فراز پول نقد نیاز است.

فرازِ قصه ی ما مدتی پیش سرخط خبر ها شده بود کودکی که به پیوند مغز استخوان نیاز دارد و اگر این پیوند به همین زودی‌ها انجام نشود بیماری اش به سرطان خون منجر خواهد شد.

به دنبال گزارش ها و مطالبی که خبرگزاری‌ها از وضعیت فراز منتشر کردند تا به حال حدود 30 میلیون تومان پول نقد برای کمک به جراحی این کودک جمع شده است ولی مبلغ جمع شده در حد و اندازه ای نیست که بتواند همه‌ی هزینه ها را تامین کند.





آقای رهی گنبری پدر فراز می‌گوید که پیوند مغز استخوان جراحی بسیار سخت و خطرناکی است و بر اساس استعلامی که از سراسر دنیا انجام شده است تنها از کشور آلمان می‌توان سلول مغز استخوان را تهیه کرد که با بدن فراز همخوانی داشته باشد.

از طرفی تهیه سلول مغز استخوان فقط 20 هزار یورو ( هشتاد میلیون تومان) هزینه دارد که در قبال ارائه فاکتوری از بیمارستانی در آلمان به حساب این بیمارستان واریز خواهد شد ، مابقی این مبلغ هم هزینه های بیمارستان است که فراز را باید به مدت شش ماه تحت مراقبت و درمان قرار دهد.

عمده ترین مشکلی که در حال حاضر گریبان گیر فراز و خانواده‌اش است تامین این 20 هزار یورو است. پدرفراز در حال حاضر به دلیل شرایط خاص فرزندش نمی تواند شغلی دائمی داشته باشد از طرفی حتی اگر شغل مناسبی هم داشته باشد هیچ شغلی حقوق 80 میلیون تومانی ندارد ، مگر ...





حال، یک پدر مانده است با خرجی میلیونی و فرزندی که در مقابل چشمانش روز به روز آب می‌شود و ضعیف تر و مادری که جز گریه‌های شبانه و لای لای های سوزناک کاری از دستش بر نمی‌آید...

هزینه های یک پسر بچه‌ی بزرگ تر هم نیز هست . نداشتن شغل ثابت ، کمبود امکانات و ناتوانی در تامین هزینه ها در این شرایط بحرانی اقتصادی فشار زیادی بر دوش‌های این پدر وارد کرده است .





با جراحی فراز مشکل همه ی کوکان بیمار حل نمی شود!

همکاران ما برای اینکه بتوانند کمکی به این خانواده داشته باشند با مدیران و مسئولان شهری مذاکره کردند اما مثل بقیه موارد با جواب سربالا مواجه شدند ، یکی از مسئولان گفته است که کودکان زیادی مانند فراز وجود دارد و با حل مشکل یک کودک بقیه کودکان درمان نخواهند شد.

اما این قصه هر چند غصه دارد و دردناک است اما یک موضوع مهم در آن دیده می‌شود اگر خیرانی پیدا شده‌اند که 30 میلیون تومان در راه خدا کمک کنند حتما انسان‌های خیرخواه دیگری هم وجود خواهند داشت که دستان فراز را به گرمی بفشارند وضمانت‌گر خنده‌های کودکانه‌ی او باشند...

او و خانواده‌اش اکنون به محبت شما چشم دوخته‌اند شمایی که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی جراحی‌اش آینده‌ی او را ضمانت کنید.



اگر دلتان خواست دردی از این خانواده دوا کنید می‌توانید با پدرش در تماس باشید و یا اگر میزان کمکتان کم است و نمی‌خواهید کسی از این کمک مطلع شود می‌توانید از طریق این شماره حساب به آن‌ها کمک کنید.

شماره حساب : 4369570671

شماره کارت: 6273533010246929

بانک تجارت به نام رسول رهی گنبری

شماره تماس : 09147641953

------------------------

گزارش از ندا فرشباف
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"

Ali

مدیریت کل
پرسنل مدیریت
"مدیر کل"
خدا ان شاء الله به همه مریضا لباس عافیت بپوشاند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mehrdad M
بالا