شعار پياده‌روی اربعين اعلام شد(خیلی زیباست)

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
حجت‌الاسلام حميد احمدي از توزيع پنج ميليون بروشور و اقلام فرهنگي به كمك مؤسسات ايراني و عراقي و به سه زبان فارسي، عربي و انگليسي خبر داد و گفت: اين اقلام تهيه شده و در اختيار موكب‌ها قرار مي‌گيرد.

«فواللَّه لا تَمحوا ذكرَنا» شعار كاروان پياده روي حسيني

وي اعلام كرد: با كمك شيعيان ايران و عراق شعاري براي مراسم اربعين انتخاب شده است با اين جمله معروف حضرت زينب (س) كه فرمودند: «فواللَّه لا تَمحوا ذكرَنا»؛ به خدا سوگند كه هرگز نخواهند توانست نام ما را محو كنند» و اين جمله شعاري است كه تمام تابلوها و بيلبوردها به اين جمله مزين خواهند شد.

حجت‌الاسلام احمدي ادامه داد: در ايران هم تهيه پيشاني‌بندها، شال‌ها، بنرها و… انجام گرفته و در حال انتقال اين محصولات به نوار مرزي هستيم. بقاع متبركه‌اي كه در مسير زائران اربعين قرار دارند شامل چهار بقعه در مسير مهران و دو بقعه در مسير خوزستان نيز به عنوان پايگاه انتخاب شده و به زائران ارائه خدمات خواهند كرد.

وي با اعلام اين مطلب كه برنامه‌هاي فرهنگي ستاد اربعين در دو كشور ايران و عراق برگزار مي‌شود، گفت: ما بيشتر تسهيل‌كننده و هماهنگ‌كننده بين نهادها و ارگان‌هاي مردمي هستيم كه مي‌خواهند خدمات فرهنگي تبليغي به زائران اربعين ارائه كنند.
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
دوستان علاقه مند به ایجاد موضوعات اینترنتی برای پیاده روی اربعین می تونند از الان روی این شعار کار کنند ...
یادمون باشه دوستان که شناساندن قیام عاشورا و امام حسین :علیه السلام: به مردم جهان اولین اقدام امام زمان(عج) هست
با این کار برای ظهور اماممون قدمی برداریم
هر چقدر برا این موضوع کار کنیم باز هم جا داره

«فواللَّه لا تَمحوا ذكرَنا»

لبیــــــــــــک یا زینب (س)
 
بالا