شبکه های ماهواره ای ضد شیعه را بیشتر بشناسیم

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
به نام خدا
مطالبی که در ابندای تاپیک میاد از فصل نامه طنین اندیشه گرفته شده و بعضی جاها اشافاتی اورده شده یا کم شده....
انتظار داریم دوستانی که مطالب مرتبط دارن در این تاپیک قرار بدند.
شبکه های ماهواره ای ضد شیعه.JPG
این شبکه ها که تمامی عوامل آن ها، وهابیون تکفیری و روشنفکران غرب گرا هستند. درجهت اهداف از پیش تعریف شده ی نظام متحد رسانه اي غرب که تحت سلطه صهیونیزم جهاني می باشد، با حمایت رژیم سعودی و محوریت اطلاعاتی اطاق فکر آمریکایی- انگلیسی کار خود را شروع کرده اند. از جمله اهداف اولیه و اصلي که در دستور کار این شبکه ها قرار گرفته است؛ مقابله با عقاید، ارزش ها و رفتارهایي چون " امامت، ولایت و انتظار است كه در جوامع شیعي “وجود دارد. همچنین تفرقه افكني و خدشه وارد نمودن به وحدت شیعه و سنی به خصوص در میان جامعه ایرانی و نیز تکفیر شیعه، انکار ائمه اطهار (:S (31):) و تبرئه دشمنان اهل بیت مانند یزید، معاویه و...، از برنامه های محوری این شبکه ها است.
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
حوزه عملكرد:
ساختار غالب این شبکه ها از برنامه هاي تك گوینده، گفتگو محور، كارشناسي، مناظره، میزگرد و كلیپ تشکیل شده است.
محتواي برنامه ها:
ظاهرا دیني و عقیدتي است البته بر مبناي وهابیت موضوعات اصلي برنامه ها: زیر سوال بردن شیعه، ترویج عقاید ضاله وهابیت، ایجاد شبهات در بین شیعیان و فارسي زبانان، اهانت به معصومین (:S (31):)، تخریب روحانیت شیعه و حكومت ولایت فقیه اهداف پنهان تطهیر چهره وهابیت سلفي سعودي. خرافي، بي منطق و بدعت گذار نشان دادن تشیع. سعي در ایجاد هرج و مرج در ایران با تشجیع اهل سنت علیه حكومت. شبهه افكني با ظاهري دلسوزانه در جهت تخریب اعتقادات شیعي. كاشتن بذر كینه نسبت به جمهوري اسلامي و تشیع در دل اهل سنت ایران و منطقه (خصوصا افاغنه.) منزوي نشان دادن ایران در منطقه. جنایتكار و تروریست نشان دادن ایران در سطح بینا لملل. تخریب وجهه ی روحانیت شیعه و سوءاستفاده كننده نشان دادن آنها از دین. استفاده گزینشي و بهره گیري جهت دار (تفسیر به رأي) آیات قرآن كریم در جهت تخریب چهره شیعیان. سیاست بریده گویي و تحریف احادیث شیعه به منظور اشاعه اکاذیب در میان شیعیان. تقبیح موضوع زیارت امامان، امام زادگان و ابرار و بدعت انگاشتن آن. تلاش براي تخریب وجهه ي مسئولان نظام جمهوري اسلامي ایران. تضعیف اهل سنت به نفع افکار وهابیت. خرافی دانستن اعتقاد به ظهور منجی، علی رغم پذیرش این نگرش در میان بسیاری از بزرگان اهل سنت و سایر ادیان. تبرئه معاویه و یزید در مورد به انحراف کشاندن اسلام و نادیده انگاشتن نقش آنان در شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام حسین(علیه السلام). تخریب بزرگان شیعه و اهل سنت ؛ به ویژه آنهایی که در برابر انحراف وهابیون موضع گرفته و به افشاگری پرداخته اند. ترویج نوعی از اسلام صوفیانه و غیرسیاسی (سکولاریسم).
Tafraghe_Jadid.jpg
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
معرفي شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان ضد دیني

چهار شبكه ماهواره ای فارسی زبان به نام های «نور»، «وصال فارسی»، «كلمه» و « وصال حق «که در راستاي تشدید سیاست شیعه ستیزي وهابیت، راه اندازی شده اند از زمره شبکه های ضددینی هستند.
old.jamnews.ir_Images_News_Smal_Pic_16_8_1390_IMAGE634563792621865000.jpg
شبکه نور
پشتیبان مالی: حكومت سعودي
دفاتر: لندن و دبی

تاریخ تاسیس:هجري قمري1429 شمسی/ 1387

عوامل این شبکه:

دکتر سید محمد سمیعي رستاقي:
عامل 1نور.JPG

در روستاي 1343در سال رستاق از توابع بندرلنگه استان هرمزگان به دنیا آمد. از سالگي تحصیلات حوزوي 16 را در مدرسه دیني سلطان العلماي لنگه شروع كرد که به مدیریت مدرسه دیني سلطان العلماي بستك منتهي شد. لیسانس شریعت را در دانشگاه امام محمد بن سعود امارات گرفت و بعد از فوق لیسانس، از دانشگاه 1383در سال ام دورمان سودان دكتراي فقه گرفت.


شیخ عبدالمجید ظهرابي
عامل2نور.JPG

ازكردهاي روانسر و متولد است. او بعد از 1343سال تكمیل تحصیلات حوزوي در كردستان لیسانس خود را در رشته فقه در دانشگاهي در امارات گرفته و الان نیز مشغول نوشتن پایان نامه خود در رشته سال 22 حدیث و علوم حدیث می باشد.بیشتر از است كه از كردستان بیرون آمده است.




سید محمد رسول هاشمي
عامل3 نور.JPG

در 1340 سال روستاي عوض گلار استان فارس متولد شد. تحصیلات خود را در همانجا تكمیل و لیسانس خود را از دانشگاه امام محمد بن سعود راز الخیمه دریافت سال معلم فقه و قرآن در 4كرد. مدرسه دیني گله دار بود. در تاسیس بخش فارسي تلویزیون نور در شارجه سهم زیادي داشت






عبدالسلام ملایي:
fbcdn_profile_a.akamaihd.net_hprofile_ak_ash2_t1.0_1_c95.33.41c23209df28caac4587718b959f69f89b.png

در 1345 متولد روستاي هرمد لارستان فارس است. در سال دیپلم فني را در 64 دبیرستان لار اخذ كرده و براي ادامه تحصیلات به مدرسه دیني بندرعباس رفته در رشته شریعت 1998است. در سال اسلامي با گرایش فقه لیسانس خود را نیز از دانشگاه ام 2007گرفت. در سال دورمان دکترای فقه گرفت.


 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
mogtada.persiangig.com_eslayd_download_386Untitled_1_03.gif
کلمه تی وی
مدیر مسئول شبکه: عبدالفتاح خدمتي
مدیران شاخص: سید عقیل هاشم زهي
مجریان اصلي: سجودي- سید عقیل هاشمي
تاریخ تأسیس: ه. ق1432- رمضان 1390
حامیان: دولت عربستان و قطر
مکان پخش ومحل استقرارفرستنده: امارات-انگلستان
ساعات پخش: 24ساعته
دفعات پخش تکراری: برخی برنامه ها تا 3مرتبه و درمیان دیگر برنامه ها تکرار می شوند

بودجه سالیانه:
طبق برخي اخبار، بودجه ي سالانه ي میلیون دلار 7شبکه “ کلمه “ بیش از از بودجه ً می باشد که بخشي از آن مستقیما تشکیلات دیني سعودي در خارج از کشور، هزینه مي شود.

پشتیبانی فنی:

به لحاظ فني، شبکه العربیه وابسته به دولت عربستان کار آموزش کارکنان و طراحي برخي از برنامه هاي این شبکه را بر عهده دارد.

دانشکده مجازی کلمه:
شبکه کلمه که معمولا حول محور عقاید وهابیت مانور می دهد، اخیرا نیز جهت نشر هر چه بیشتر اکاذیب و جمع آوري افراد بیشتر جهت شیعه زدایي اقدام به تبلیغي در رابطه با جذب نیرو در دانشکده مجازي کلمه کرده است! نکته عجیب تر آنکه آن ها حتي در این آگهي اعلام کردند کساني که دیپلم هم ندارند می توانند وارد این دانشکده شوند و مدرک اخذ کنند که این نشان از عدم وجود نیروي با تحصیلات عالي در بین آن ها دارد.


عوامل انسانی:


سید عقیل هاشمي
titre1.ir_files_fa_news_1391_11_9_27429_100.jpg

قبل از راه اندازي شبکه ماهواره اي نور، مشغول القاي شبهه و پاسخ به سوالات شیعیان در سایت هاي شیعه و سني بوده است. همچنین از فعالان سایت گفت وگوي دیني و بسیاري از سایت های شیعي و سني دیگر، در زمینه اهل سنت و وهابیت می باشد.

محمد باقر سجودي:
www.rasanehiran.com_images_docs_files_000009_nf00009523_1.jpg

قبل از راه اندازي شبکه " کلمه " از فعالان اهل سنت سایت ایران کلوب و به مدت سه سال در این سایت مشغول مباحثه و مناظره و پاسخگویي به شیعیان بوده است که طبق آمار مندرج، در کامنت حاوي 1259این سایت مطالب مختلف در رد عقاید شیعه و ترویج افکار ضاله ارائه داده و ظاهرا بعد از راه اندازي شبکه ماهواره اي کلمه دیگر مطلبي قرار نداده است. وي در مورد مطلب دورغین خود مبني بر اینکه قبلا شیعه بوده است ولي حالا سني است، کتابي را نیز منتشر کرده است.


عبدالرحمن دمشقی:
عبدالرحمن دمشقی فردی است تندرو که سال ها پیش به علت اعمال غیراخلاقی از حوزه اهل سنت نیز اخراج شده بود.
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
vesal farsi.JPG

شبکه وصال فارسی

مؤسس و مدیر مسئول: عبدالرحیم ملازاده
مدیر شاخص: محمد انصاري
مجریان اصلي: ملازاده - سلیماني
تاریخ تأسیس:ه ق 1432- رمضان 1390
حامیان: الوصال کویت
مکان پخش ومحل استقرارفرستنده: لندن
ساعات پخش: از ساعت 13 تا 23
دفعات پخش تکراری: برخی برنامه ها، درمیان دیگر برنامه ها تکرار می شوند

عامل انسانی:
عبدالرحیم ملازاده:
media.jamnews.ir_medium1_1391_06_26_IMG12210040.jpg

عبدالرحیم ملازاده معروف به ابومنتصر بلوچی و متولد ایران است. وی مدارج علمی خود را در دانشگاه های مدینه، دمشق و لبنان طی کرد و سال ها پیش به کویت پناهنده شد. او سه سال است که با حمایت وهابی ها و سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس شبکه وصال فارسي را راه انداخته و مدیریت می کند. او پیشتر در شبکه ماهواره اي «رنگارنگ» برنامه هاي تکفیري و سراسر توهین آمیز خود را اجرا می نمود.
ملازاده و شبکه اش از توهین به انقلاب، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی هیچ دریغی ندارند. محور برنامه های این شبکه نیز توهین و تکفیر شیعیان، انکار مسئله مهدویت و... است. او معتقد است که بزرگ ترین جهاد، جهاد زبانی است و تأثیری که یک شبکه ماهواره ای در مدت پنج سال 500 می تواند داشته باشد، از سال فعالیت و تبلیغ عادی بیشتر است. وی تا کنون دو کتاب علیه تشیع منتشر کرده است. از نکات جالب توجه درباره عبدالرحیم ملازاده می توان به برادری وی با مرحوم مولوی عبدالعزیز ملازاده از علمای اهل سنت اشاره کرد که یک چهره اهل وحدت و ضد وهابیت بود. عضویت در خبرگان قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز در کارنامه مولوی عبدالعزیز مشاهده می شود.
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
lh6.googleusercontent.com__x0rmfXyl7So_AAAAAAAAAAI_AAAAAAAAABw_uryJUqgpqAg_photo.jpg
شبکه وصال حق
مدیر/ مسئول شبکه: محمد انصاري
مدیر شاخص: ماجد عباسي (مدیر تولید)
مجریان اصلي: عبدالقدوس دهقان، عادل اسدي نیا، عامر عالي، عبدالحمید عالي، ماجد عباسي، محمد باقر سجودي
تاریخ تأسیس:.ق.ه1433- محرم 1390
حامیان: الوصال کویت
مکان پخش ومحل استقرار: لندن


عوامل انسانی:
- فضل الحق سلیماني
i.ytimg.com_vi_1I47y8Eyc04_mqdefault.jpg

ز طلاب مهاجر افغاني است که در حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان تحصیل کرده است.


- مولانا عبدالقدوس دهقان
images



- عادل اسدي نیا:
8pic.ir_images_32489464729333721684.jpg

عادل اسدی نیا نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی ایران بود و سال ها تصدی کنسولگری ایران در برخی کشورهای عربی را بر عهده داشت. وی ناگهان با تغییر مذهب خود و روی آوردن به وهابیت از ایران گریخت و درسوئد اقامت گزید. دیری نپایید که ملازاده مدیر وهابی و تندروی شبکه وصال فارسی او را به خاطر داشتن عقاید افراطی به استخدام شبکه وصال فارسی در آورد. اما اوضاع به این صورت هم نماند. مدت ها بود که شبکه وصال حق به خاطر سرقت مالی از وصال فارسی و غارت کمک های مردمی، با شبکه وصال فارسی اختلاف شدید پیدا کرده بود. ملازاده مدیر شبکه وصال فارسی بارها به این موضوع تصریح کرد و مدیران وصال حق را کودتاچی،دزد، شیاد و خائن نامید. شبکه وصال حق، با مدیریت وهابی دیگری به نام محمد انصاری با تطمیع اسدی نیا او را از وصال فارسی جدا کرد و به وصال حق آورد. این اقدام محمد انصاری باعث خشم ملازاده شد و وی در اقدامی عجیب به افشاگری علیه هم مذهبان خود پرداخت. ملازاده با افشای فساد های اقتصادی و ارتباط کادر شبکه های وهابی کلمه و وصال حق با سازمان جاسوسی سیا پرده از فعالیت های مخفی آنان برداشت. در چنین شرایطی شبکه وصال حق که حیثیت خود را در معرض خطر جدی می دید، عادل اسدی نیا، این بازیچه دست خود را از صحنه فعالیت های ماهواره ای محروم کرد و به این ترتیب کسی که روزگاری به برکت مذهب و ملیت خود از موقعیت اجتماعی و نام نیکویی در میان مردم برخوردار بود امروز به خاطر فروختن دین خود به دنیا به حضیض ذلت و خواری افتاد و آنان که روزی وی را تشویق و اغوا می کردند امروز او را به زباله دان تاریخ انداخته اند
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
امروز شاهد آن هستیم كه استکبار جهاني و نظام متحد رسانه اي غرب که تحت سلطه صهیونیزم جهاني قرار دارد، به دنبال تحولات منطقه اي و گسترش تفكر دیني به ویژه شیعي در سطح جهان و دنیاي اسلام و در راستاي سیاست هاي پنهان و مذبوحانه خود در ظاهري متکثر، کمر به تضعیف و نابودي مباني اعتقادي دیني و تفکرات ناب شیعه بسته است و از طریق شبکه های ماهواره ای، اینترنتی و اجتماعی همسو، نه تنها به ایجاد اختلاف و جنگ مذهبی میان ادیان و مذاهب مختلف پرداخته؛ که در قالب تبلیغ دین یا مذهبی خاص و با کارکردي كاملا ضد دیني، از طریق طراحی و ساخت شبهه و ترویج آنها، درصدد تفرقه مذهبی در جهان اسلام و ِافکنی هجوم اعتقادی به باورها و گرایشات دیني به ویژه مقابله با اندیشه و عمل برآمده از تفکر شیعي ِاسلام انقلابي است.

 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
امروز شاهد آن هستیم كه استکبار جهاني و نظام متحد رسانه اي غرب که تحت سلطه صهیونیزم جهاني قرار دارد، به دنبال تحولات منطقه اي و گسترش تفكر دیني به ویژه شیعي در سطح جهان و دنیاي اسلام و در راستاي سیاست هاي پنهان و مذبوحانه خود در ظاهري متکثر، کمر به تضعیف و نابودي مباني اعتقادي دیني و تفکرات ناب شیعه بسته است و از طریق شبکه های ماهواره ای، اینترنتی و اجتماعی همسو، نه تنها به ایجاد اختلاف و جنگ مذهبی میان ادیان و مذاهب مختلف پرداخته؛ که در قالب تبلیغ دین یا مذهبی خاص و با کارکردي كاملا ضد دیني، از طریق طراحی و ساخت شبهه و ترویج آنها، درصدد تفرقه مذهبی در جهان اسلام و ِافکنی هجوم اعتقادی به باورها و گرایشات دیني به ویژه مقابله با اندیشه و عمل برآمده از تفکر شیعي ِاسلام انقلابي است.
حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) میفرمایند:
لا ترتابوا فتشكوا، ولا تشكوا فتكفروا، ولا ترخّصوا لأنفسكم فتدهنوا
دچار شبهه نشوید که گرفتار شک میشوید،شک نکنید ک به کفر گرفتار میشوید،به نفسهای خود میدان ندهید که در این صورت به دین سهل انگار میشوید.(اصول کافی ج 1 ص45)


این فرمایش امیرالمومنین(ع) به من و شماست که خودمون رو شیعه امیرالمومنین (ع) میدونیم.....این شبکه های ماهواره ای دائما دارن شبهه میتراشند و درست میکنند که اینجوری طبق فرمایش مولا علی(ع)منجر به کفر و ضلالت در دین میشه.
اونم در این زمان که آخر الزمان لقب گرفته و نگه داشتن ایمان مثل نگه داشتن زغال سرخ شده تو دسته.....پس هوشیار باشیم...
با دست خودمون خودمون رو به ضلالت نکشیم.
 
بالا