چه کفپوشی برای چه کانکسی؟

vionaconex

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
1. کانکس اداری شیک: برای کانکس های اداری چون جهت مکان های پرتردد استفاده می شوند نیاز است که از کفپوش p.v.c طرح پارکت که بسیار شکیل و مقاوم و ضد آب است استفاده کرد. این نوع کفپوش بسیار بی صدا بوده و مانند پارکت هنگام قدم زدن صدا ایجاد نمیکند.

2. کانکس کارگری و خوابگاهی: پیشنهاد ما برای این نوع کانکس کفپوش مشمع کف اتوبوسی یا پشت گونی می باشد که بسیار مقاوم بوده و طرح بندی و رنگ بندی آن نیز متفاوت می باشد. این نوع کفپوش نسبت به کف پوش های دیگر قیمت نسبتا متناسبی داشته و مقرون به صرفه تر است.

3. سرویس بهداشتی و حمام: کفپوش مناسب این نوع کانکس ها به طور معمول سرامیک یا آلومینیوم آجدار می باشد. که از مزایای سرامیک و آلومینیوم آجداراین است که به صورت یکپارچه ، کاملا آب بندی شده و قابل شستشو می باشند.
کیوسک نگهبانی : برای کانکس های نگهبانی نیز با توجه به کاهش هزینه های خرید، میتوان کفپوش مشمع کف اتوبوسی یا پشت گونی را استفاده کرد که بسیار مقاوم نیز می باشد.

4. ایستگاه دوچرخه: ایستگاه های دوچرخه به این دلیل که مکان های پررفت و آمدی هستند و طی روز افراد بسیاری جهت دریافت دوچرخه به این ایستگاه ها مراجعه می کنند، نیاز است از کفپوشی در آنها استفاده شود که هم از لحاظ تمیز نگه داشتن و هم از لحاظ مقاومت مناسب این مکان ها باشد، که کفپوش پیشنهادی ما در این مورد آلومینیوم آجدار می باشد.

5. کانکس ویلایی و مسکونی: کانکس های ویلایی و مسکونی کانکس هایی هستند که جهت مصارف ویلا و زندگی شخصی استفاده می شوند، بنابراین اولویت خرید ما در انتخاب کفپوش برای این نوع کار، در درجه اول کیفیت و سپس نمای ظاهری کفپوش می باشد.که پیشنهاد ویونا به شما خریدار عزیز، کفپوش P.V.C طرح پارکت می باشد که نمای ظاهری و تنوع رنگی آن، به شکیل شدن فضا کمک شایانی خواهد کرد، این نوع کفپوش علاوه بر زیبایی، مقاوم بوده و قابل شستشو می باشد و به دلیل وجود برجستگی هایی بر روی سطح آن، باعث جلوگیری از سر خوردن افراد می شود.


لینک منبع: 6 ایده مفید در انتخاب کفپوش کانکس
 
بالا