آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی «اسوه حسنه» تا 28 صفر اعلام شد

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
خبرگزاری شبستان: مهلت ارسال اثر به جشنواره بزرگ فرهنگی هنری اسوه حسنه که به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمان برگزار می شود تا 28صفر(رحلت نبی مکرم اسلام) اعلام شد.
IMG11174977.jpg

به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای اهداف کنگره بین المللی پیامبر اعظم (صلی الله و علیه وآله) و معرفی ساحت نورانی پاکترین و مقدس ترین چهره تاریخ بشریت، دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با حمایت ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری ((اسوه حسنه)) با محور قرار دادن سبک زندگی و سیره نبی مکرم اسلام با گستره کشوری کرده است.


شناخت سبک زندگی و ابعاد وجودی پیامبر اعظم، توسعه و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی براساس آموزه های اخلاقی زندگی پیامبر اعظم و فراگیر کردن فعالیت های فرهنگی هنری برای ترویج سبک زندگی پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله) از اهداف این جشنواره اعلام شده است.


جشنواره اسوه حسنه با موضوعات فرهنگی و ادبی(وبلاگ نویسی،داستان نویسی،نشریه دیواری، نشریات تجربی،کتابخوانی) و هنری (نمایش نامه نویسی ،شعر وتولید سرود)برگزار می شود؛ در آئین نامه این جشنواره آمده است: وبلاگ هایی که در فضای مسجد بلاگ بارگذاری شده باشند در بخش ویژه ای شرکت داده می شوند.


برای بخش داستان نیز بر این موضوع که داستان باید دارای طرحی ساده، بدون پیچیدگی و بدیع باشد؛ هر شرکت کننده می تواند دو اثر برای شرکت در بخش داستان نویسی ارسال کند.


علاقه مندان تا 30 آذر( 28 صفر، رحلت نبی مکرم اسلام) برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنیر مساجد استان ارسال کنند و اختتامیه جشنواره "9دی" همزمان با میلاد رسول اکرم برگزار می شود.
 
بالا