نمونه دموکراسی نتانیاهو: شکستن گردن زن آمریکایی

انتقام سـبز

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
بسم الله الرحمن الرحیم


نتانیاهو پیش از بیرون انداختن ابیلیا از صحن کنگره به این زن آمریکایی گفت: "اعتراض تو نمونه ای از وجود دموکراسی واقعی است که در طرابلس و تهران پیدا نمی‌شود، بلکه فقط در اسرائیل و آمریکا پیدا می‌شود"!
به گزارش مصاف، یک فعال زن آمریکایی که هنگام سخنرانی اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، در اعتراض به نقض حقوق فلسطینی ها سخنرانی وی را قطع کرده بود، نَه تنها از صحن کنگره اخراج شد، بلکه به حدی کتک خورد که در بیمارستان بستری و سپس بازداشت شد.
خانم "ری ابیلیا" هنگام
سخنرانی نتانیاهو در کنگره، با بلند کردن صدای خود خطاب به وی گفته بود که "چرا حقوق فلسطینی ها نقض می شود" و اعضای کنگره نیز برای اینکه صدای این زن به گوش کسی نرسد، از روی صندلی های خود بلند شدند و به شدت دست زدند به نحوی که صدای بلند ابیلیا در میان صدای دست زدن اعضای کنگره گُم شد؛ اما ماجرا به همین جا ختم نشد، بلکه نیروهای امنیتی این زن را با کتک از صحن کنگره بیرون انداختند به نحوی که به علت شدت جراحات در بیمارستان بستری شد.
نتانیاهو نیز پیش از بیرون انداختن ابیلیا از صحن کنگره به این زن آمریکایی گفت: "اعتراض تو نمونه ای از وجود دموکراسی واقعی است که در طرابلس و تهران پیدا نمی شود، بلکه فقط در
اسرائیل و آمریکا پیدا می شود"!! ظاهرا کتک خوردن ابیلیا و بستری شدنش در بیمارستان به علت بیان نظر خود، نمونه ای از دموکراسی واقعی در اسرائیل و آمریکا است.
ابیلیا می گوید هنگامی که فریاد کشید "اشغالگری بس است و جنایات جنگی را متوقف کنید"، تعدادی از اعضای ایپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و
اسرائیل) به وی حمله کردند و با کتک او را بیرون انداختند.
ری ابیلیا عضو مؤسسه بین المللی "کود پینک" است؛ مؤسسه ای که در زمینه های ضد جنگ فعال است.

مسئولان
اسرائیل و کنگره آمریکا هم اکنون درباره چگونگی دست یابی ری ابیلیا به کارت حضور در جلسه سخنرانی نتانیاهو تحقیق می کنند.
ابیلیا در سال 2009 وارد غزه شد و از آن سال تاکنون در زمینه حمایت از فلسطینی ها فعالیت می کند.



منبع: العالم
 
بالا