خانه پیش ساخته مقاوم

vionaconex

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
کانکس این قابلیت را دارد که نسبت به زلزله مقاوم سازی گردد. چرا که مواد تشکیل دهنده کانکس سبک بوده و چون با زمین اتصالی نداشته بنابراین هنگام وقوع زلزله نیروی زیادی از طرف زمین به کانکس وارد نخواهد شد در نتیجه آسیبی به کانکس نخواهد رسید.

کانکس به علت نداشتن مصالح سنگین در هنگام زلزله از ایجاد آوار جلوگیری خواهد کرد در نتیجه در مقایسه با خانه های معمولی بسیار بسیار در مقابل زلزله مستحکم میباشد

کانکس جایگزین مسکن

کانکس ویـونا می تواند جایگزین مناسبی برای مسکن باشد چرا که در مواقعی که امکان ساخت مسکن وجود نداشته باشد کانکس می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی مسکن باشد در کانکس مسکونی می توان امکانات یک خانه را فراهم نمود تا در زمان اقامت در آن انسان آرامش خانه را داشته باشد.

نمای داخلی کانکس ویـونا می تواند طوری طراحی و ساخته شود که کانکس نقش منزل را برای ما بازی کند به طوری که در داخل کانکس ما احساس لذت بردن در خانه را داشته باشیم داخل کانکس میتوانیم. آشپزخانه ای مدرن داشته باشیم و از خوردن غذاهایی که داخل کانکس پخت می شود لذت ببریم داخل کانکس میتوانیم اتاق خواب زیباییی داشته باشیم و به هنگام خستگی از استراحت کردن و خواب در کانکس به آسایش و آرامش برسیم.


لینک منبع: کانکس ضد زلزله
 
بالا