دوستی با یه نامحرم درسته؟وقتی این پسره میگه تو بری خودمو میکشم راس میگه؟؟؟؟عمـــــــرا

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سوال یه نفره که نمیدونم کیه:سلام حاج اقا،یه سوال داشتم،میشه بپرسم از شما؟


گناه دل شکوندن بیشتره یا ادامه دادن به یک رابطه ی حرام؟
در صورتی که طرف مقابل مشکلات زیادی داشته باشه،و چند بیماری خطرناک،و الان به این رابطه وابسته شده باشه،و بعد از اتمام رابطه امکان داره ضربه های زیادی بخوره،و اگر رابطه اش با دختری که مورد علاقش هست تمام شود،چنین شخصیتی هست که برای تلافی و کمبود این محبت سراغ گناه های بدتر برود و با چند دختر دیگه رابطه های بدتر برقرار کنه.
در این رابطه هیچ گونه حرف بدی زده نشده و دختر و پسر بهم اصلا نزدیک نشده اند.
حدود 11 ماه از اشنایی گذشته است و دختر از اوایل ماه دوم از اشنایی با این پسر پشیمان شده است.ولی هربار اقدام به جدایی کرده است،جنس مخالف به هرگونه اجازه نداده است.و درحال حاضر دختر از روی ترحم و حسی مانند مدیون بودن به پسر،یا اینکه دختر تصور میکند،با فدا شدن خودش پسر از گناهان بدتر باز میمان به این رابطه ادامه میدهد.درضمن دختر خانوم نسبتا دختر پاکی است و دلش همراه این رابطه نیست.
از دیگر علما این سوال را پرسیدم ولی بهم گفتن که دخترا نباید به فکر دل پسرها باشند.نمیدانم احساس کردم که این ناجوانمردانه است.
چه کار باید کرد؟
با تشکر ازشما





و اینم جواب حاج آقا عبداللهی بزرگوار


1.رابطه با نامحرم به هر دلیلی درست نیست و بهتره قطع بشه
نامردی اینه که داری گناه می کنی و نافرمانی خدا رو می کنی
نامردی اینه که خدا تو رو آفریده و بهت نعمت داده حالا داری معصیت می کنی


2.معمولا آقایون بهونه های مختلفی میارن تا با احساسات دخترا بازی کنند
اتفاقا خیلی زیاد برام تعریف کردند که اولش پسر گفته مریضم یا مشکل دارم یا فشارهای روحی و غیره دارم
مواظب باشید با احساساتتون بازی نشه

3.ما که نمی تونیم حلال مشکلات دیگران باشیم اونم تازه با یه رابطه حرام
هر کی باید خودش تلاش کنه اگه قرار باشه هر دختر یا پسری که گرفتاره با رابطه با نامحرم مشکلش حل بشه یه بلوشو میشه
و تازه این حل شدن مشکل نیست این یه لذت حرامه و اون طرف حتما داره لذت می بره که می خواد این رابطه ادامه پیدا کنه



4.امام صادق می فرماید هر جا یک دختر و پسر نامحرم تنها باشند حتما نفر سوم شیطان است حتما شک نکنید




.5.و اما ما وکیل دیگران نیستیم که اگه رابطه با من رو قطع کرد ممکنه خیلی گناهای دیگه انجام بده خب بده
الانم داره گناه می کنه که با نامحرم رابطه داره بعدشم ما که نمی تونیم دست و پای طرف رو ببیندیم تا گناه نکنه هر کسی اختیار داره هر کار دوست داشت انجام بده اینو خدا قرار داده
پیامبر هم نمیومد با اجبار کسی رو بهشتی کنه او می گفت و عمل کردن با مردم بود حالا شاید یکی باشه به هیچ صراطی مستقیم نشه تقصیر ما نیست


و اینم جواب منه:


سلام، به قول حاج آقا عبداللهی بزرگوار: اونیکه میدونه و گناه میکنه رو باید به حال خودش رهاش کرد!چون میدونه که اون کار گناهه اما باز انجامش میده پس باید ولش کرد و بی خیالش شد!
مخصوصا اگه سنش یه جوری باشه که بفهمه مثلا از 20 سال به بعد دیگه عقله کامل میشه اما نوجوونو باید روشن کرد که عزیز من این کارت گناهه![زبان][چشمک]
در ضمن همه ی این حرفایی که پسرا میزنن خزعبلاتی بیش نیست! اونا فقط دنبال حال خودشونن و هرگزم دختر و احساسات دختره واسشون مهم نیس،چون فقط به لذت خودشون فک میکنن! وقتی هم بخوای بری قسمت میدن و کلی بهونه میارن که تو بری من خودمو میکشم و از این جور مزخرفاتی که هیچ پایه و اساسی هم نداره و همشم دروغه! عمرا یه پسر عاقل یا یه دختر عاقل نمیرن خودشونو به خاطر عشقشون(عشق نیس بلکه هوسه) بکشن![رضایت]


[ شنبه 22 شهریور1393 ] [ 21:7 ] [ الناز سربازی ] [ نظر بدهید ]
 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
سلام
خدا قوت
زدین تو کار وبلاگ>؟؟
مطلبتون بوی وبلاگ میده.ولی هر چی و هر جا باشه خیلی هم خوب و عالی بود...فقط میدونید چیه؟؟؟
خیلی وقتا خیلی آدما وقتی تو یه موجی میفتن هر چی هم گفته بشه با موج میرن...میدونن این موج پس سرشون میزنه ولی میرن...با اینکه میتونن مقاومت کنند و موچ گیر نشن ولی میشن و وقتیم شدند به تنها چیزی که اهمیت نمیدن نظرات مخالفه/.

و البته اینم بگم...حالا اینجا طرف اومده بعد از اتمام رابطه گفته که و خواسته خیالش راحت بشه...
اما هستند کسایی که وقتی درگیر این روابط میشن به هر کسی میخوان بگن تا عذاب وجدانشون کم بشه
پس اگر دیدن و شنیدین ک کسی از روابط اینجوریش براتون میگه ، یا موضوع کم کردن غذاب وجدانشه یا اینه که میخواد شما نصیحتش کنید.اگر اولی بود بگین شنونده نیستین...و اگر دومی بود روایاتی که اینجا جاج اقا اورده بودند بهترین راهکاره....امام رضا علیه السلام فرمودند اگر مردم خوبی های و محسنات کلام ما را درک کنند دست از ما کوتاه نمیکنند...دقیقا کسی که میخواد نصیحت بشه کلام اهلبیت(:S (31):) چیزیه که اثر خودشو میزاره....پس توصیه میشه اینجور وقتا هر کسی واس خودش کارشناس نشه و بریم در خونه کارشناسای اصلی،که دین توسط اونا منتشر میشه..یعنی اهلبیت معصومین(:S (31):).
یا علی
یا زهرا
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سلام
خدا قوت
زدین تو کار وبلاگ>؟؟
مطلبتون بوی وبلاگ میده.ولی هر چی و هر جا باشه خیلی هم خوب و عالی بود...فقط میدونید چیه؟؟؟
خیلی وقتا خیلی آدما وقتی تو یه موجی میفتن هر چی هم گفته بشه با موج میرن...میدونن این موج پس سرشون میزنه ولی میرن...با اینکه میتونن مقاومت کنند و موچ گیر نشن ولی میشن و وقتیم شدند به تنها چیزی که اهمیت نمیدن نظرات مخالفه/.

و البته اینم بگم...حالا اینجا طرف اومده بعد از اتمام رابطه گفته که و خواسته خیالش راحت بشه...
اما هستند کسایی که وقتی درگیر این روابط میشن به هر کسی میخوان بگن تا عذاب وجدانشون کم بشه
پس اگر دیدن و شنیدین ک کسی از روابط اینجوریش براتون میگه ، یا موضوع کم کردن غذاب وجدانشه یا اینه که میخواد شما نصیحتش کنید.اگر اولی بود بگین شنونده نیستین...و اگر دومی بود روایاتی که اینجا جاج اقا اورده بودند بهترین راهکاره....امام رضا :علیه السلام: فرمودند اگر مردم خوبی های و محسنات کلام ما را درک کنند دست از ما کوتاه نمیکنند...دقیقا کسی که میخواد نصیحت بشه کلام اهلبیت(:S (31):) چیزیه که اثر خودشو میزاره....پس توصیه میشه اینجور وقتا هر کسی واس خودش کارشناس نشه و بریم در خونه کارشناسای اصلی،که دین توسط اونا منتشر میشه..یعنی اهلبیت معصومین(:S (31):).
یا علی
یا زهرا
سلام بر داداش شکیبای خودم، مرسی که اومدین و نظر کارسازتونو گذاشتین:1: خدا قوت...
بله داداش این واسه وبلاگ همین حاجیه است که من کپیش کردم تو وبلاگ خودم...خیلی وقته وب دارم داداش! نمیدونستین؟؟؟؟
آی گفتی داداش: دقیقا حق با شماهه...مثلا بعضی از دوستای من میومدن همچین چیزایی رو برام تعریف میکردن و منتظر بودن ما بگیم آفرین که اینکارو کردی! یا مثلا بعضی وقتا میان میگن و کلی هم توجیه میکنن که نه من قصدم بد نیس، نیتم خبره و نمیدونم واسه عروسی میخوامش و از اینجور حرفای بی پایه و اساس و دروغ! و انتظار دارن ما بگیم آره تو راس میگی، درحالیکه اصلا اینطور نیس! به قول شما اومده کارشو توجیه کنه که مثلا از گناهش کم بشه!!! درسته؟؟؟منظورتون این بود دادا؟؟؟ منم همیشه میرم دنبال حرفای خدا و اهل بیت عزیزم و از طریق حرفایی که این عزیزان زدن جلو میرم! اما کسی که گوشش بدهکار نباشه عمرا حرفامونو قبول نمیکنه! بنابراین نباید خودمونو اذیت کنیم و باید بهش بگیم تو که گوش نمیکنی پس وقت منو نگیر!!!
یا علی یا زهرا:Big Grin:
 
بالا