فیلم مستند یک نما از سینما / بررسی ابتذال در سینمای ایران

قبیله منتظر

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
1Nama_az_Cinama.jpg

تعداد قسمت ها : ۱۱ قسمت
زمان تقریبی کل : ۶۵ دقیقه
حجم کل : ۳۲۰ مگابایت
کیفیت : VCDRip (خوب)


هنرمندان زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام که عزیزترین سرمایه مردم است بکار گیرند و این عطیه الهی را صرف تعالی افکار مردم کنند و هنر را از آمیزش با مظاهر زیانبار فرهنگ بیگانه رها سازند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
تماشاگر سینما نه فقط با گوش که با تمام وجود خود را به «واقعیت رویایی» درون صحنه تسلیم می کند و به طور معمول، تنها بخشهای متعالی نفس او از خوض در فیلم رهایی دارد و آن هم نه به طور کامل.
شهید سید مرتضی آوینی

فاصله ما تا سینمای آرمانی تا چه حد است؟ قدرت تقابل سینمای متعهد با دو آفت بزرگ سینمای امروز یعنی سینمای روشنفکری و سینمای گیشه ای که باید از این دو به عنوان شاخصه های ابتذال در سینما یاد کرد به چه میزان است؟
نیم نگاهی به سینمای روشنفکری، نگاهی به سینمای گیشه ای، بدحجابی در سینمای ایران، بی عفتی در سینمای ایران، ترویج عشق های خیابانی در سینمای ایران، ترویج روابط مبتذل در سینمای ایران، تماس های فیزیکی نامشروع در سینمای ایران، موسیقی در سینمای ایران، رقص در سینمای ایران، عناوین برخی از قسمت های مستند یک نما از سینما می باشند.



.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۵*۷۲۰)
(حجم کل: ۳۲۰ MB )
لینک اصلی قسمت ۱ | لینک کمکی قسمت ۱
لینک اصلی قسمت ۲ | لینک کمکی قسمت ۲
لینک اصلی قسمت ۳ | لینک کمکی قسمت ۳

[URL='http://mustdl.ir/files/doc/media/cinema/1Nama_az_Cinama/1Nama_az_Cinama.part4.rar']لینک اصلی قسمت ۴ | لینک کمکی قسمت ۴[/URL]
 
بالا