ایده های دنیای موبایل

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
کاور محافظ و مفید

طرحی به نام Jet ong کاور هوشمندی طراحی کرده است که علاوه بر محافظت از اسمارت فون، استفاده های دیگری نیز دارد. قسمت پایینی این کاور قرمز رنگ زیبا، یک باتری اضافه برای اسمارت فون شما نیز هست! اما قسمت جالب این است که پشت این کاور نیز یک کیبورد کامل QWERTY منتظر شماست! فوق العاده است نه؟ البته این کاور و اسمارت فون با هم است و به صورت مجزا به فروش نخواهد رسید!

Plumage-cover-gallery-2.jpg

Plumage-cover-gallery-4.jpg

Plumage-cover-gallery-6.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
اسمارت فون Vega با طراحی منحنی شکل

طراحی زیبا و کانسپت فوق العاده که از واقعیت اصلا دور نیست! این گوشی توسط Simone Savini طراحی شده است. vega براحتی در دستان شما جای گرفته و حالت فوق العاده ای را برای شما به وجود می‌آورد!
VEGA-Phone-gallery-1.jpg


VEGA-Phone-gallery.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
Sony Xperia X با یک لبه تیز!

Abel Verdezoto یک گوشی با استایل Xperia طراحی کرده است که تاکنون نمونه آن وجود نداشته است. این محصول با صفحه نمایشی 4.6 اینچی لمسی دارای نوعی طراحی عجیب است! این طراحی به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی گوشی را دون جیب خود قرار داده و آن را خارج کنید!(قابل توجه محصولات GLX)

علاوه بر این طراحی‌ها، پایه نگه‌دارنده ای در پشت این گوشی وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

Sony-Xperia-X-gallery-1.jpg


Sony-Xperia-X-gallery-2.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
بلک بری با یک طراحی خاص

این کانسپت خاص بلک‌بری توسط John Anastasiadis و با ویژگی صفحه نمایش حساس طراحی شده است. هیچ دکمه فیزیکی بر روی این گوشی وجود ندارد و ایکن ها و صفحه نمایش دور تا دور این دستگاه را فرا گرفته است.

تنها دکمه‌های این محصول مربوط به افزایش و کاهش صدا و البته پاور است! اما باید بدانید با کمی فشار بر روی صفحه نمای این محصول، می‌توانید به یک کیبورد کامل QWERTY نیز دست پیدا کنید!


BlackBerry-with-wrap-around-screen-gallery.jpg
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
یک اسمارت فون کاملا متفاوت
این طراحی اثر یک فرد روسی به نام iishat Garipov است. اسمارت فون عجیب ما، طرحی کتاب مانند داشته و از ویژگی‌هایش می‌توان به باریکی بیش از حد، استفاده از نانو ذرات در طراحی آن و مهم‌تر از همه قابلیت اضافه شدن به هر تعداد از آن اشاره کرد.

همچنین این اسمارت فون از باتری خورشیدی استفاده کرده و دیگر هیچ نگرانی بابت تمام شدن باتری نخواهید داشت.

Smartphone-booklet-gallery-3.jpg


Smartphone-booklet-gallery-4.jpg


Smartphone-booklet-gallery.jpg
 
بالا