یاد داشت خداوند، برای تو از طرف خداوند

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
تو متولد شدی و مانند هر کودکی این پیام را با خود آوردی که من هنوز از بشر مأیوس نشده ام، اینک دو سلول با معجزه ای در هم آمیختند هر سلول شامل 23 کروموزم هر کرومزم 100 ها ژن که ویژگی های تو را از رنگ چشم تا جذابیت رفتار و اندازه مغز کنترل می نمایند با همه ترکیباتی که به دستور من صورت می گیرد و با آن اسپرم منفرد از 400 میلیون از اسپرم پدرت آغاز می شود و صدها ژنی که در هریک از کرومزوم های پدر و مادرت وجود دارند می توانسته ام سیصد هزار میلیارد انسان دیگر به وجود آورم که هریک با دیگری متفاوت باشند، اما من چه کسی را خلق کرده ام؟تو را، یک انسان منحصر به فرد، نادرترین در نوع خود، یک گنج ارزشمند، برخوردار از توانائی های ذهنی، حرکتی، کلام، ظاهر و عملکردهائی که تا کنون هیچ فرد دیگری مانند او زندگی نکرده، نمی کند و نخواهد کرد.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
چرا خود را با پول خود قیمت میگذاری؟ حال آنکه بسیار گرانبهائی، چرا به حرف کسانی که تو را خار کردند و خیلی بدتر از آن گوش دادی؟ چرا به آنها اعتماد کردی؟گوش کن، دیگر نادر بودن خود را در تاریکی پنهان نکن آن را آشکار کن، به جهانیان نشان بده، سعی کن مثل برادرت راه نروی، مثل رهبرت صحبت نکنی و مثل میانه روها کار نکنی. هرگز مانند کسی دیگر رفتار نکن زیرا آنکه بدی ها را تقلید میکند همیشه از الگو فراتر می رود و آنکه خوبی ها را تقلید می کند همیشه عقب می ماند. از هیچکس تقلید نکن خودت باش، بی نظیر بودن خود را به جهان نشان بده و آنها تو را طلا باران خواهند کرد، این دومین قانون استبی نظیر بودن خود را نشان بده. حال دو قانون دریافت کرده ای، شکر نعمت خود را به جای آر، منحصر به فرد بودن خود را اعلام کن.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
تو هیچ نقصی نداری و یک انسان معمولی نیستی، باز سر تکان می دهی، به زور لبخند می زنی، فریب نفس خود را می خوری، گله و شکایت دیگر تو چیست؟ آیا هرگز فرصتی به تو داده نشده است؟ پند گیر که من اینک، قانون موفقیت در هر کار پر خطر را به تو می گویم؛ این قانون قرن ها پیش از فراز یک کوه بلند به اجداد تو داده شد، عده ای که به آن توجه کردند زندگیشان از خوشبختی، موفقیت، ثروت و آرامش روانتر شد، اما اکثر مردم به این قانون اعتنا نکردند چون یا به دنبال شیوه های جادوگری یا راه های نا درست بودند یا در پی اینکه اهریمنی به نام شانس، ثروت را به زندگیشان بیاورد. آنها در انتظار واهی بودند، درست مانند تو، آنگاه شیون کردند، آنچنان که تو کردی و اراده مرا مسئول بدبختی خود دانستند.قانون ساده ایست پیر یا جوان، فقیر یا غنی، سفید یاسیاه، مرد یا زن همه می توانند از این راز به نفع خود سود جویند، چون از میان همه قوانین، گفته ها و کتاب های مقدس تنها یک راه برای رسید ن به موفقیت هرگز با شکست مواجه نشده است، آنکه تو را وادارد با او یک گام پیش بروی با او دو گام بردار، پس این قانون سوم است:
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
رازی که ثروت و اعتبار را فراتر از رویاهای تو به بار می آوردیک گام دیگر حرکت کن، مهم نیست کار تو چه باشد موفقیت این است که آن را بیشتر و بهتر از آنچه که از تو انتظار میرود انجام دهی این است راهی که از آغاز توسط همه افراد موفق دنبال شده است بنابراین مطمئن ترین راه برای آنکه خود را در ورته میانه روی بکشانی انجامدادن کاری است که در ازاء پولی طلب نمی کنی اگر بیش از آنجه که بدست آوردی بخشیدی تصور نکن که ضرر کرده ای.تمام زندگی به آونگی می ماند که اگر امروز باز نگردد بی تردید فردا بازخواهد گشت یعنی اگر امروز پاداشی نبوده است فردا ده برابر باز میگردد.میانه رو هرگز یک گام دیگر پیش نمی رود، زیرا فکر می کند چرا باید خود را فریب دهد، اما تو یک فرد عادی نیستی یه گام دیگر امتیازی است که با پیشقدم شدن باید از آن خود کنی که نمی توانی و نباید از آن رو برگردانی در آنجام این کار کوتاهی نکن کمی دیگر ادامه بده و بدان که فقط تو مسئول شکست و ناکامی خود هستی تو نمی توانی بدون دریافت تاوان کاری انجام دهی اما می توانی از انجام آن خوددرای کنی بی آنکه در غم از دست دادن پاداشی باشی. علت و معلول، وسیله و هدف، هسته و میوه نمی توانند از هم جدا باشند. معلول در پی علت می آید هدف از ابتدا در وسیله وجود دارد و میوه همیشه در هسته نهفته بوده است.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
گام دیگری بردارنگران خود نباش، می باید ناسپاسی بزرگی را جبران کنی بندگی را بیشتر به جای آر.بگذار آنکه بدهکار توست من باشم تا بدانی هر لحظه هر خدمت اضافه، پرداخت خواهد شد و از دیرکرد پاداش نیز نگران نباش که برای تو بهتر است و بزرگترین مزیت این قانون اضافه شدن سود به سود است.تو نمی توانی حکم به موفقیت کنی بلکه تنها می توانی شایستگی آن را بیابی و برای اینکه سزاوار پاداش بی نظیر آن باشی اینک بزرگترین رازی را که لازم است میدانی، گامی دیگر بردارکجاست زمینی که از آنجا فریاد زدی هرگز فرصتی برای تو وجود نداشته است، نگاه کن به اطراف خود نگاه کن ببین فقط آنجا که دیروز از دلسوزی و ترحم به حال خود دست برداشتی امروز روی فرشی از طلا گام بر می داری هیچ چیز تغییر نکرده است به جز تواما تو همه چیز هستی بزرگترین معجزه من بزرگترین معجزه دنیا و حالا قوانین خوشبختی و موفقیت سه تا هستند شکر نعمتهای خود را به جای آرمنحصر به فرد بودن خود را نشان بدهگامی دیگر ی پیش برو
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
نسبت به پیشرفت خود صبور باش شکر نعمت های خود را با سپاس به جای آر، بی نظیر بودن خود را با افتخار نشان بده ، گامی دیگر و سپس گام های دیگر بردارو اگر چه همه اینها در یک چشم برهم زدن به نتیحه نمی رسند لیکن آنچه را که با سختی و مشقت به دست آوری بیشتر حفظ خواهی کرد و آنان که موفقیتی کسب کرده اند بیش از کسانی که آن را به ارث برده اند مراقب آنند.از اینکه وارد زندگی جدید خود شوی نترس، به دست آوردن هر فضیلتی با خطرات خاص خود همراه است. اینک تو میدانی که تو یک معجزه هستی و ترس در معجزه راه ندارد سربلند باش تو حاصل تجربیات زود گذر یک خالق کوته فکر در آزمایشگاه زندگی نیستی، تو اثیر نیروهائی که نتوانی درک کنی نیستی، تو تجلی رهائی از هر نیروئی غیر از نیروی من و هر عشقی به غیر از عشق من هستی، تو با یک هدف به وجود آمده ای.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
دست مرا لمس کن، سلام مرا بشنو، تو به من نیاز داری و من به تو نیاز دارم تو یک جهان را برای از نو ساختن داری و اگر دینا نیازمند یکه معجزه باشد آن معجزه برای ما چیست؟ما هردو معجزه هستیم و حالا یکدیگر را داریم از آن روزی که من برای اولین بار تو را با یک موج بسیار بزرگ چرخاندم و تو با نتوانی روی شن ها از این سو به آن سو غلطیدی هرگز اعتماد خود را نسبت به تو از دست نداده ام. بر حسب زمان تو بیش از 500 میلیون سال پیش 30 هزار سال قبل از تکامل تو انواع اشکال و اندازه های گوناگونی از موجودات وجود داشت در همه این سال ها من هیچ تلاش دیگری برای بهتر کردن تو نکردم چطور می توانم یک معجزه را بهتر کنم حال آنکه تو مایه شگفتی بودی و من راضی بودم. من این جهان و فرمانروائی آن را به تو بخشیدم آنوقت برای اینکه بتوانی از تمام استعدادهای نهانت بهره ببری بار دیگر دستم را بر سرت نهادم و نیروهائی را که حتی تا امروز برای هر موجود دیگر در جهان ناشناخته است به تو عطا کردم:
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
من به تو قدرت فکر کردن دادممن بو تو قدرت عشق ورزیدن دادممن به تو قدرت ارداه کردن دادممن به ت قدرت خندیدن دادممن به تو قدرت تجسم دادممن به تو قدرت خلق کردن دادممن به تو قدرت برنامه ریزی دادممن به تو قدرت تکلم دادممن به تو قدرت پرستش دادم
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
افتخار من این است که تو، حد و مرزی نداری تو غایت خلقت یعنی بزرگترین معجزه من هستی یک موجود زنده واقعی، فردی که می تواند با هر نوع آب و هوا، درد و رنج و گرفتاری و مشقت سازگار شود کسی که می تواند سرنوشت خود را بدون دخالت من کنترل نماید.آنکه می تواند یک احساس یا ادراک را نه با قریضه بلکه با تعمق و تفکر در آنچه که برای خود و دیگران بهتر ین است تفسیر کند، بنابراین ما به چهارمین قانون موفقیت و خوشبختی میرسیم چون من قدرت دیگری نیز به تو داده ام.قدرت بسیار بزرگی که حتی فرشته های من فاقد آنند من به توقدرت انتخاب دادم با این هدیه تو را حتی از فرشته هایم بالا بردم چون آنها در ارتکاب گناه آزاد نیستند من در تعیین سرنوشتت به تو اختیار کامل دادم گفتم برای خود و بر طبق خواست و طبیعتت آزادنه تصمیم بگیر سرشت تو نه آسمانی و نه زمینیست، تو آزاد بودی تا خود را به هر شکلی که می پسندی در آوری، تو این قدرت را داشتی که یا تنزل در پست ترین نوع زندگی را انتخاب کنی، یا با کنار زدن خواست های نفسانی به گونه ای والاتری که پیش بینی شده بود دوباره متولد شوی.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
من هرگز بزرگترین محبت یعنیقدرت انتخاب را از تو نگرفتم اما تو با این قدرت فوقالعاده چه کردی؟ به خودت نگاه کن اکنون به انتخاب هایی که در زندگی داشته ای فکر کن و آنها را به یاد آر، لحظات غم انگیز، زمانی است که تو به زانو در میآیی ومی گوئی اگر فقط یک فرصت انتخاب دوباره داشتم.گذشته گذشته است حال چهارمین قانون بزرگ خوشبختی و موفقیت را می دانی. استفاده عاقلانه از قدرت انتخاب خود:انتخاب عشق به جای نفرتانتخاب خندیدن به جای گریستنانتخاب به وجود آوردن به جای نابود کردنانتخاب استقامت به جای فرارانتخاب تحسین به جای بدگوئیانتخاب التیام به جای زخم زدنانتخاب بخشیدن به جای دزدیانتخاب عمل به جای تعللانتخاب پرورش دادن به جای خراب کردنانتخاب دعا به جای نفرینانتخاب زندگی به جای مرگ
 
بالا