قلعه‌ نویی: همه از این استقلال لذت می‌برند

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
208488.jpg
سرمربی استقلال با تمجید از تیمش می‌گوید همه از دیدن بازی‌های این استقلال لذت می‌برند.
امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش در بازی برابر پیکان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خدا را شاکرم که با یک بازی خوب و منطقی در فاز حمله و دفاع، توانستیم به برد شیرینی دست پیدا کنیم. من از اینکه سه گل زدیم و گلی هم نخوردیم، خوشحالم. ما هنوز جا داریم بهتر از این هم شویم. امیدوارم کیفیت زمین تختی هم در ادامه بهتر شود تا بتوان بازی‌های بهتری را در اینجا شاهد باشیم.
او افزود: پیکان مربی خوبی دارد و درست است که سه گل خورد اما مطمئنم ابراهیم‌زاده با این تیم موفق می‌شود. من با او کار کرده‌ام و یقین دارم که او با این تیم در آینده بهتر نتیجه می‌گیرد.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال آیا می‌توان این استقلال را یک تیم ایده آل دانست؟ گفت: واقعیت این است که ما در این بازی فوق العاده بودیم. پیکان حتی یک موقعیت 30 درصدی هم نداشت. البته ما نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم. با این حال مجموعا خوب بازی می‌کنیم و همه از این استقلال لذت می‌برند و این تیم مرا به یاد تیم سال 83 می‌اندازد. البته ما باید این بازی را فراموش کنیم و خیلی زود است که راجع به خیلی چیزها از الان صحبت کنیم. با این همه ما الان خوشحال هستیم اما از فردا باید به بازی بعدی فکر کنیم.

منبع:isna.ir
 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
تبریک میگم برد اس اس و صدرنشینیمون رو ...
8.gif


واقعا بازی زیبا و تاکتیکی بود . لذت بردیم !
10.gif


همه عالی بودن و میونه ی زمین رو خیلی قشنگ مدیریت میکردن ...

به خصوص جاسم کرار که خیلی مسلط بازی میکنه ...
6.gif

استقلال کبیر

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: gole yakh
بالا