عجیب ترین حوادثی که تو مثلث شیطان اتفاق میفته!

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"


8d757__0.428620001346224024_jazzaab_ir.jpg

به گزارش جذاب به نقل از خراسان نیوز : به طور قطع درباره شهرت مثلث برمودا در ناپدید ساختن همه چیز از کشتی های باری گرفته تا هواپیماها شنیده اید. این مکان آبی اسرارآمیز همواره موجب حیرت محققان بوده است و حتی برخی آن را منشاء فعالیت های ماورای طبیعی می دانند. طی یک قرن گذشته، مثلث برمودا کشتی های متعددی را بلعیده و جان صدها انسان را گرفته است.این منطقه که به آن عنوان مثلث شیطانی نیز داده اند، ناحیه ای در بخش غربی اقیانوس آتلانتیک شمالی است که نقاطی را در برمودا، فلوریدا و پورتوریکو شامل می شود و در هر طرف کمتر از یک هزار مایل امتداد دارد. در این مطلب به معرفی عجیب ترین ناپدید شدن ها در مثلث برمودا می پردازیم.

flight 19: شهرت ترسناک مثلث برمودا از ۵ دسامبر ۱۹۴۵ آغاز شد زمانی که پرواز شماره ۱۹ که یک اسکادران متشکل از ۵ بمب افکن نیروی دریایی آمریکا بود در جریان یک تمرین آموزشی معمول در هوای صاف ناگهان ناپدید شد. این هواپیما کاملا مجهز و پیش از بلند شدن از ایستگاه هوایی فلوریدا از همه نظر کنترل شده بود. آن چه که این ناپدید شدن را بیش از پیش اسرارآمیز کرد، این بود که حادثه در زمان آرامش کامل و به طور ناگهانی رخ داد.پیش از آن که تماس رادیویی با ساحل فلوریدای جنوبی قطع شود، سرپرست پرواز در برج مراقبت این جملات را شنید که «همه چیز عجیب به نظر می رسد حتی اقیانوس، ما در حال ورود به آب های سفید و انبوهی از نور هستیم، هیچ چیز عادی نیست»، این هواپیماها به همراه ۱۴ سرنشینش هرگز پیدا نشدند. دولت حتی یک هواپیمای امداد و جست وجو با ۱۳ سرنشین کارآزموده برای یافتن اثری از ناپدیدشدگان اعزام کرد که در کمال ناباوری آن ها نیز همگی ناپدید شدند و از این جا بود که شهرت مخوف مثلث برمودا شکل گرفت.


Star Ariel : بر اساس گزارش نیروی دریایی آمریکا، مثلث برمودا عامل ناپدید شدن اسرارآمیز بیش از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما طی یک قرن گذشته بوده است. هواپیمای مسافربری Star Ariel نیز متعلق به خطوط هوایی آمریکا در ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ ناپدید شد. این هواپیما در حال حرکت از کیندلی فیلد در برمودا به سمت کینگ استون در جامائیکا بود که توسط مثلث برمودا بلعیده شد.در زمان حادثه هوا کاملا صاف و آرام بود. کوچک ترین اثری از این هواپیما و ۷ خدمه و ۱۳ مسافرش پیدا نشد.

Sulphur Queen: کشتی تانکر «سولفورکوئین» متعلق به گارد ساحلی آمریکا که در حال حمل گوگرد بود، به همراه ۳۹ خدمه در حوالی ساحل جنوبی فلوریدا ناپدید شد. آخرین پیام دریافتی از این کشتی مربوط به ۴ فوریه ۱۹۶۳ بود. جست وجوها برای یافتن اثری از کشتی و سرنشینان آن کاملا بی نتیجه بود.

Cyclops: کشتی غول پیکر آمریکایی زغال کش Cyclops در سال ۱۹۱۸ ناپدید شد. این کشتی به همراه ۳۰۶ خدمه و مسافر، ۴ مارس پس از ترک باربادوس به سمت بالتیمور در یک چشم به هم زدن ناپدید شد و اثری از آن یافت نشد.

Nereus: کشتی Nereus در حال حرکت به سمت پورتلند در تاریخ ۱۰ دسامبر ۱۹۴۱ همراه با ۶۱ خدمه در مثلث برمودا ناپدید شد.

Proteus: این کشتی آمریکایی نیز که از ساختار یک زغال کش نیروی دریایی به یک کشتی تجاری تبدیل شده بود، پس از ترک بندر سنت توماس در تاریخ ۲۳ نوامبر ۱۹۴۱ به طور کامل ناپدید شد. این کشتی ۱۶۵ متری ۵۸ سرنشین و محموله ای از سنگ معدن بوکسیت برای تبدیل به آلومینیوم داشت.

فعالیت های ماورای طبیعی: در توضیح علت این ناپدید شدن های اسرارآمیز، چندین تئوری عجیب ارائه شده است که از جمله آن ها می توان به آدم ربایی توسط بشقاب پرنده ها، گسست زمان، درگاه ورود به بعدهای دیگر، ناهنجاری های میدان مغناطیسی، رویدادهای ژئوفیزیکی و حباب های غول پیکر گاز متان اشاره کرد.یک تئوری معمول نیز آن است که شهر گمشده افسانه ای آتلانتیس دراعماق مثلث برمودا واقع شده و فناوری های فوق پیشرفته آن موجب برهم خوردن و اختلال در حرکت کشتی ها و هواپیماها می شود.

توضیح منطقی: این منطقه مملو از توفان های غیرقابل پیش بینی است به گونه ای که بخش اعظم توفان های استوایی و گردبادهای آتلانتیک از این مثلث می گذرد و به گفته محققان نیروی دریایی چنین جریان های خلیجی می تواند تغییرات ناگهانی و شدید در آب وهوا ایجاد کند و شدت جریان های آب و هوایی آن نیز به حدی است که می تواند به سرعت هر نوع نشانه ای را نیز ناپدید و محو کند.

اعماق مشکوک: یافتن هواپیماها و کشتی های غرق شده در مثلث برمودا بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است چرا که عمق آب در این مکان به ۹ هزارو ۲۰۰ متر می رسد و در واقع عمیق ترین بخش اقیانوس اطلس است و یافتن هر چیزی که در آب هایی به این عمق سقوط کند یا غرق شود، تقریبا غیرممکن است.

8d757__p-89EKCgBk8MZdE.gif
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سلام بچه ها و دوستای گل منجی:1: و جاهای دیگه...سلام مخصوص بر داداش سجاد عزیز که همیشه اشتیاق خودشو نسبت به مثلث برمودا اعلام کرده:1:
اگه دقت کنید میبینید که همه ی این اتفاقا یه جورایی شبیه هم هستن!
نگا کنید، بیشتر هواپیماها یا کشتیها امریکایی بودن که یا غرق شدن یا کشیده شدن به جایی که شماها خبر ندارین اما من از عمقش خبر دارم!
ولی بخاطر دلایل امنیتی بهم گفتن که این اسرار رو جایی بازگو نکنم!چون ممکنه ملت بترسن و از اونورم ممکنه به خاطر فاش کردن این اسرار مهم ترور بشم! اونوقت خودتون پشیمون میشید از سوالتون!
مطلبی که لازم به ذکره اینه:امریکاییها اسرار زیادی تو کشورشون دارن! مثلا همین ناسای خودمون NASA
که تو یه شهر امریکا قرار داره و هر سال اتفاقات جلبی توش میفته که دنیا ازش بی خبره! معلوم نیس چیکار دارن میکنن! یه بار فضایی میگیرن! یه بار
رو آدم فضایی آزمایشات انجام میدن! یه بارم آدم فضاییه رو انقد تو قرنطینه نگر میدارن که بدبخت تلف میشه!
بی شک توی ناسا که یه سازمانه، بهش همون شازمان 51 هم گفته میشه اتفاقات فوق العاده ای میفته و البته بعضی وقتا شایدم خوفناک!
مثلا امکانش هست که این دانشمندای ناسا رو یه آدمی یه چیزایی تزریق کنن که این آدم شبیه هیولا بشه تا دولت امریکا بتونه ازش استفاده کنه در جهت منافع خودش! مثلا میبینی یه چیزی به آدمه تزریق میکنن که شبیه دایناسور میشه!
یا امکان داره که اینا یه سری هیولا میولا از اینور و اونور دنیا پیدا میکنن بعد میبرنش تو سازمان 51...هیولاهایی که آدم تصورشم نمیتونه بکنه!

نظر شماها چیه؟؟؟لطفا تو بحث شرکت کنید!چه وضعشه آخه؟؟؟تنبلا !!!!:Big Grin::Er... what?:
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
عجب ناسا که جای عجیبی نیس... اینجایی که میخام بگم خود ناسا هم چار چنگولی و متحیر مونده
یکجایی هست توی دنیا اسمش را نیگم ممکنه ریا بشه ولی قدیمیاشون میگفتن توی شیر آب قاطی میکردن حالا جدیدا شنیدیم انگار علمشون پیشرفت کرده و روغن قاطی پاتی شیر میکنند
الله اکبر چند سال بعد احتمالا آب و روغن قاطی میکنند .... :rolleyes::rolleyes:

من هم کتابهایی در مورد مثلثه خوندم
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سلام و با تشکر جناب رجبعلی! خب الان این چه ربطی به مثلث برمودای ما داشت؟؟؟خخخخخخ:Er... what?:
 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
سلام خوبین؟من قبلنا شنیده بودم بعضی از محققین گفتن این میتونه دست انسان باشه و شاید کسایی از این واقعه سود ببرن ولی بنظرم خیلی تحقیق نمیشه روش :gol:باید توجه زیادی بشه ممنون خداحافظ
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
دوباره سلام به همه و شما داداش سجاد بزرگوار:1: خب راستشو بگم موضوع اینه که خارجیا دارن روش تحقیق میکنن، اما ایرانی جماعت اصلا تو اخبار و حرفاشون اشاره ای به این شگفتی نمیکنن متاسفانه!!!مث همون قضیه ی گری grey یا همون موجود فضایی که عکس و فیلمشو همه جای دنیا نشون دادن، به جز تلوزیون ایران!!! و بعدها من تو یه مجله همه چیزو خوندم و تازه فهمیدم که حدسم درباره ی وجود موجودات فضایی درست درست بوده و هست!
معمولا ایرانیا علاقه ای نشون نمیدن، و نیازی هم نمیبینن این چیزا رو نشون بدن! یادته؟اون موقع که تو شهرای مختلف ایران شیئ های نورانی دیده میشد؟؟؟
اونوقت ایرانیا اومدن گفتن بابا اینا که بشقاب پرنده نیستن! اینا هواپیماهای جاسوسی امریکان!!!
آخه مگه مجبورین هر اتفاقی میفته ربط بدین به امریکا؟؟؟؟زکی!! همیناس که حرص منو به عنوان یه ایرانی درمیاره، فقط میخوان لاپوشونی کنن! عجبا
 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
سلام خوبین؟واقعا جای تاسف هست که چرا ما اهمیت نمیدین؟این حتی باعث پیشرفت بسیار علمی ماهم میشه و میتونیم در همه جهت تجربه کشف کنیم عالی بود یاعلی:gol:
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سلام و ممنونم داداش سجاد:1: علی یارت جوان:gol::gol::gol::gol:
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
همینو بگوها داداش سجاد!!! من موندم ایرانیا چرا استفاده نمیکنن از این چیزا؟؟؟واقعا که
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
اینم یکی دیگه از بچه های فیس نما نوشته بود که جوابشو دادم...
مصطفی
سلام.از طرز فکرتون خوشم اومد.ولی از نظر من همچین چیزی امکان نداره.

چرا به طور طبیعی تو دنیا امکان وجود داشتن موجودات عجیب و غریب هست.ولی گرگنما و هیولا و اینطور چیزا نه.هنوز بشر(حتی دانشمندان ناسا)به علمه دست بردن و تغییر کلی در ژنتیک دست پیدا نکرده.یعنی از نظر علمی امکان اینکه بخوان از طریق تزریق دارو یا هر موادی به بدن یه انسان یا یه موجود زنده اون رو به یه چیزه دیگه تبدیل کنن وجود نداره.

در مورد مثلث برمودا هم زیاد اطلاعات ندارم.فقط میدونم به صورت طبیعی بوجود اومده.

و جاذبه و کشش زمین اونجا چند برابره.

خیلی ممنون به خاطر نظر خواهی جمعی.
با سپاس
................................................................................
و اینم جواب بنده:

منم نگفتم گرگ نما وجود داره یا نداره! شایدم وجود داره و ما ندیدیم! به نظرم تا زمانیکه ما با خونواده هامون و دور از طبیعت بکر و دست نخورده زندگی میکنیم هرگز شاهد همچین اتفاقاتی نخواهیم بود...دنیا تو اون بیرونه،نه تو خونه و لای کتابا!!!
ولی من خودم عکسایی از هیولاهای کشف شده رو دیدم! یه موجوداتی که از آب درمیومدن! ینی به نظر هم خزنده بودن هم ماهی،قیافشونم مث هیچ موجودی که ما میشناسیم نبود!من حتی یه فیلم از همین موجوده دیدم! که داشت از اینور خیابون میرفت اونور! مردم هم چون اون موجود خیلی بزرگ نبود وایساده بودن و نگاش میکردن و بعضیاشونم میترسیدن!
حقیقت اینه برادر من،که موجودات عجیبی تو دنیای ما وجود داره!موجوداتی که ما تا حالا ندیدیم،اما دلیل نمیشه بگیم وجود ندارن! مثلا همین جن،منکه خداروشکر ندیدم!اما خدا گفته وجود دارن!من ژنتیکو نمیدونم!اما به نظرم وقتی خون یه همچین موجودی رو بگیرن و بزنن به یه آدم احتمالا یه شکل دیگه ای پیدا خواهد کرد! یا مثلا دی ان ایشو دستکاری کنن! نه؟؟؟نمیدونم شما دکترین یا نه! اگه دکتر باشین بهتر میتونین این مساله رو حل کنین! منکه بلد نیستم!
راستی شما گفتین گرگ نما: باید بگم که من فک میکردم خوناشام ها الکی هستن و فقط توی فیلما دیده میشن! اما چندسال پیش فهمیدم اشتب کردم!چون خون آشاما هم الان هستن و دارن زندگی میکنن!
چند سال پیش تو اخبار شنیدم که میگفت حدود 300تا خوناشام توی آلمان وجود داره که از خون ملت تغزیه میکردن! چندتاییشونو به قول خودشون اعدام کردن و کشتن،اما بقیشون فرار کردن! و الان شاید هر کدوم تو یه کشور مشغول خوردن خون آدما هستن!!!
و درباره ی برمودا هم:داداش مصطفی همه ی اینا واسه لاپوشونیه! لاپوشونی راز اصلی برمودا !
 
بالا