ادعای کشفیات تازه درباره ی مثلث برمودا

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
سلام و با تشکر فراوان از دوستایی که اومدن این تاپیکو با قدومشون منور کردن و همچنین دوستانی که اومدن و اینجا رو دیدن و هیچ نظری نذاشتن ولی اسمشون هست،دستشون درد نکنه! و مرسی از همه ی شمایی که نظر گذاشتین!
 

رفیق امام زمان (عج)

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
گل یخ عزیز و داداش سجاد بزرگوار، مرسی واسه مطالبی که گذاشتین و نوشتین:1:
گل یخ جان، به نظرم همون نظریه ی مربوط به دستگیری و ربوده شدن توسط فضاییا و بشقاب پرنده ها واقعی تره و البته هیجانی تر....اون یکی ها خالی بندیه:Big Grin:
البته شما میگین دستگیری فضاییا! ینی فضاییا ملتو میدزدن! منم میدونم چون خیلی از آدما تو کل دنیا تایید کردن و به پلیس گزارش دادن که مثلا من یه هفته پیش توسط موجود ناشناسی ربوده شدم! و همشونم یه جور موجودو توصیف کردن! ینی همشون قیافه ی گری ها رو تایید کردن و گفتن این فضاییه منو دزدیده بود! اما خب پلیس و مطبوعات خیلی حرف اینا رو جدی نمیگرفتن! تو ایران که عمرا اگه جدی بگیرن! فک میکنن طرف دیوونه شده!
البته به نظر من فضاییا واسه جنگ به زمین ما نمیان!! فک میکنم اونا میان زمین که از ماها در مواجهه با اتفاقات طبیعی حفاظت کنن! ینی به نظرم خدا اونا رو میفرسته تا نسل بشر حفظ بشه و سالم بمونه!!ولی خدا داند که قصد واقعی فضاییا چیه!!!
همتون سینمایی ای تی رو دیدین! اونجا این فضایی یه موجود دوس داشتنی و مظلوم بود درسته؟؟؟همچین موجودی چه جوری میتونه به ما صدمه بزنه؟؟؟
 
بالا