باز هم متاسفانه دکتر روحانی نطق کرد !!!

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
جناب اقای دکتر روحانی امروز در همایش سالانه سفرا سخنرانی کرد و در این سخنرانی عده ای را بزدل سیاسی خواند و از ادبیاتی استفاده کرد که این ادبیات شایسته یک رئیس جمهور مخصوصا رئیس جمهور یک کشور اسلامی نمیباشد .
لطفا این کلیپ را ببینید و خود قضاوت کنید ....

در سخنانی که خود و دولت خود را شجاع و دیگران را ترسو و بزدل و لرزان میخواند .....
اقای دکتر افرادی را که شما امروز انها را بیسواد میخوانید همین افراد همان جوانان دلسوز ایرانی هستند که با خون دل خوردن و زحمات بی پایان انرژی هسته ای امروز که شما ان را دو دستی و با مبنای برد برد از دست دادید را به ثمر رساندند و به اینجا رساندند !!!
اقای دکتر شما افرادی را که لرزان و ترسو میخوانید ،همین افراد بودند که در سال 88 در مقابل فتنه و فتنه گران ایستادند و مقاومت کردند تا شما امروز رئیس جمهور شوید والان حضرتعالی و همه اصلاح طلبان و دوستانتان که ان روز محافظه کارانه و یا در سنگر انها بودید سکوت میکردیدویا دفاع میکردید ، اما انها برخود لرزیدند تا مبادا ارزشهای انقلاب که با خون شهدا زنده شده پایمال شود !!!
اقای دکتر شما انقدر به مذاکرات خود بی اعتماد هستید و حتی به کار خود و اشتباه خود در مذاکرات علم دارید که وقتی عده ای از این مذاکرات نقد میکنند انها را بی سواد خطاب میکنید و امروز انها را ترسو میخوانید ....پس اقای دکتر چرا به این افراد ترسو و بزدل اجازه نقد نمیدهید ؟؟؟!!!!
اقای روحانی شما رئیس جمهور امریکا را که امروز دست وی به خون هزاران کودک و زن و مرد فلسطینی اعشته شده است و هزار و یک ظلم را در حق مردم عزیز ایران روا داشت ،این فرد را شما شخصی مودب خطاب میکنید ولی به افرادی که از سیساستهای دولت شما انتقاد میکنند انها را بزدل و ترسو لرزان خطاب میکنید .....
خدارو شکر که مردم ایران عزیز مردمی باشعور و فهم سیاسی بالایی هستند ........
 

Mr Specific

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
سلام،متاسفم کسی که میگه آمریکا قدرت نداره میشه بزدل،کسی که میگه ما میتونیم بدون آمریکا زنده بمونیم میشه بزدل،کسی که میگه آمریکا هیچ غلطی نمیکنه بکنه میشه بزدل و...اشکالی ندار ه شما شجاع شما اصلا پسر شجاع میخواین چیکار کنین؟از وقتی رفتین واسه توافق حتی نظنز هم نیمه تعطیل شده ممنون از آقای ظریف که فرمودن آمریکا میتونه سیستم دفاعیه ایرانو تو 10 دقیقه نابود کنه ممنون خیلی ولی بدونین مردم نه کرن و نه کور میدونیم کی به کیه فقط تورو به جون خودتون نگین رهبرم موافقه با ما نگین اصلا.یا علی البته امیدوارم خوب قضاوت کرده باشم یاعلی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: gole yakh

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
راستش جملات رییس جمهور محترم دوباره خاطرات تلخ دوران قبلی ریاست جمهوری رو برام تداعی کرد !
بهر حال برای یک رجل سیاسی استفاده از برخی عبارت ها تقریبا ممنوعه !
خدا اخر و عاقبت این مملکتو بخیر کنه
 
بالا