نقد امام به حقوق بشر غرب!

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"

بهانه «حقوق بشر» از منظر امام ره


امام ره بر این باور بودند كه آنهایى كه منافع خودشان را در خطر مى‏بینند یا منافع اربابهاى خودشان را، از این نهضت به هر صورتى كه باشد شكایت دارند و با هر توطئه‏اى مى‏خواهند نهضت اسلامی را خاموش كنند. گاهى به بهانه «حقوق بشر» از این اعدامهایى كه در ایران شده است انتقاد مى‏كنند، و این را یك امر خشونت‏آمیز مى‏دانند.استدلال امام ره برای نقد "مدعیان حقوق بشر " چگونه بود ؟

img.tebyan.net_big_1390_03_4018175213443713624821718725191181172199222.jpg



دلیل اول امام ره :جهل مدعیان حقوق بشر غرب
1.اینها در ایران نبودند ببینند چه شده است، و در پنجاه سال و بیشتر بر ایران چه گذشت و بر جوانهاى ایران اخیراً چه گذشت؛ لكن اطلاع دارند؛.
دلیل دوم امام ره: تبعیض و غرض مدعیان حقوق بشر غرب
2.برخی از اینها نیزاینگونه نیست كه بى‏اطلاع باشند. اینها مطلع هستند كه شاه سابق و شاهِ جلوتر با ایران چه كردند، و جنایات این دو تا مرد یا نامرد به ایران چه بود. خیانات اینها را اینها اطلاع دارند. این جمعیتى كه ادعا مى‏كنند جمعیت حقوق بشر و حالا براى حقوق بشر دارند سینه مى‏زنند كه «این عده كه تا حالا كشته شده است چرا كشته شد؟ این یك خشونتى است!» اینها خشونتهایى كه در عصر این پدر و پسر بود نادیده گرفتند. آن قتلهایى كه به دست عمال اینها واقع شد، و گاهى هم به دست خود محمد رضا واقع شد، آنها را اصلًا نظرى به آن ندارند.


 

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : نقد امام به حقوق بشر غرب!



دلیل سوم امام ره = سكوت مدعیان حقوق بشردر قبال جنایات شاه‏


چنانكه می دانیم مدعیان حقوق بشر از پانزده خرداد اصلًا ذكرى به میان نمیآورند در حالیكه 15 خرداد به طورى كه گفته‏اند قریب پانزده هزار نفر را آنها كشتند و ظاهرا خود محمد رضا با هلیكوپتر عامل قتل هم بوده است و خلاصه امام ره در دل باور داشتند كه این طرفدارهاى «حقوق بشر غربی ، این پانزده هزار جمعیتى كه در یك روز كشته شد اینها را مثل اینكه بشر نمى‏دانند! یا بشر مى‏دانند و براى آنها حقوق قائل نیستند. اگر اینها بشر هستند و حقوق دارند و این شصت هزار نفر یا بیشترى كه از ایران كشته شد از بهترین جوانهاى ایران كشته شدند، از همه طبقات، طبقه روحانی، طبقه دانشگاهى، طبقه تجار، ادارى ، دهقان، كارگر، كشته شدند


-----------------------------------------------------------
دلیل چهارم امام ره = نیرنگ بازى مدعیان «حقوق بشر»
هنگامی كه حكومت اسلامی جنایتكاران را پیدا می كند و تعدادی از ایشان را محاكمه و مجازات نمود و خود محكومین اقرار كرده‏اند به اینكه چه كردند و پرونده‏هایشان نیز معلوم بود كه چه كردند، انتقادات بی پایه مدعیان حقوق بشر غرب رسانه ای می شود ؛


-------------------------------------

دلیل پنجم امام ره = پایمال كردن حقوق بشر توسط خود مدعیان «حقوق بشر»



امام ره بر این باور بودند كه اینهایى كه ادعاى حقوق بشر مى‏كنند و براى «القانیان» هیاهو مى‏كنند و یا براى «هویدا» هیاهو مى‏كنند، اینها خود شان حقوق بشر را پایمال میكنند ، مگر مظلومین این جنایتكاران بشر نبودند!!

دلیل ششم امام ره = «حقوق بشر» را درست كرده‏اند براى اینكه حقوق بشر را ضایع كنند.


امام ره تاكید می فرمودند كه توطئه زیر پوشش «حقوق بشر»


است "و مدعیان حقوق بشر قلم را برداشتند و همین طور دارند چیز مى‏نویسند، به عنوان «حقوق بشر»! اشخاصى هستند كه مى‏خواهند حقوق بشر پایمال بشود؛ نه اینكه مى‏خواهند حقوق بشر را استفاده كنند و بگویند حقوق بشر.... اینها ما را بشر- مثل اینكه- نمى‏دانند! "
 

Ali

مدیریت کل
پرسنل مدیریت
"مدیر کل"
پاسخ : نقد امام به حقوق بشر غرب!

امام خمینی رحمت الله علیه
به نظرم اگر نبودند
....
 
بالا