بازتاب جهانی حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
پایگاه خبری العهد لبنان نیز در گزارشی نوشت: در جمهوری اسلامی ایران هم که این کشور به رهبری حضرت امام خمینی ( رحمه الله علیه ) بنیانگذار این حرکت جهانی و روز قدس جهانی بوده با حضور میلیونی در تهران و دیگر شهرهای این کشور این روز را گرامی داشتند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ای قدس ما می آییم از اشغالگران و استکبار جهانی خشم و انزجار خود را نشان دادند و از مقدسات اسلامی امت اسلامی در فلسطین حمایت کردند.
مردم ایران در تظاهرات روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین در نوارغزه هم اعلام حمایت کردند.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
خبرگزاری رویترز طی گزارشی به پوشش حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت.
این خبرگزاری نوشت که ایرانیان روز جمعه در راهپیمایی گسترده‌ای مشارکت کردند تا همبستگی خود با فلسطینیان را نشان دهند.
این خبرگزاری غربی در ادامه گزارش خود در پوشش راهپیمایی روز قدس نوشت: مردم پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته بود "دفاع از غزه و فلسطین وظیفه دینی ماست".
رویترز تاکید کرد که مردم ایران حمایت آمریکا از اسرائیل را محکوم کرده و پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشاندند. مردم همچنین از سکوت دیگر دولت‌های خارجی که در برابر "جنایت‌های اسرائیل علیه بشریت" سکوت کرده‌اند انتقاد کردند.
این خبرگزاری به بندی از بیانیه پایانی روز جهانی قدس نیز اشاره کرد که در آن تاکید شده است: صدایت را بلند کن. سکوت به معنای اجازه دادن به رژیم صهیونیستی برای ادامه نسل کشی فلسطینیان است
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
پایگاه خبری روزنامه "تایمز اسرائیل" در گزارشی به برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس در سرتاسر ایران پرداخت و نوشت این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که اسرائیل همچنان به مبارزه خود علیه حماس و دیگر گروه‌ها در نوار غزه ادامه می‌دهد و ایرانیان با این راهپیمایی حمایت خود را از فلسطینیان نشان دادند.

روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" نیز خبری درباره تظاهرات میلیونی مردم ایران در روز جهانی قدس منتشر کرد.
این روزنامه نوشت که راهپیمایی در تهران و بیش از ۷۰۰ شهر ایران برگزار شد. در تهران، تصاویر تلویزیونی نشان داد که تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا".

http://www.afsarlink.ir/
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
n00088237-b.jpg


664495_763.jpg
 
بالا