عکس هایی جالب از زندگی نیمار

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
تعدای از عکس های زندگی پرزرق و برق نیمار در مطلب امروز موجود است اما او نگون بخت نیست، به خصوص حالا که مصدومیتش رو به بهبود است. او شریک شکست های خرد کننده برزیل در دو بازی با آلمان و هلند نبود چرا که اصلا در میدان حضور نداشت. نیمار بسیار محبوب است و در یکی از بهترین باشگاه های جهان یعنی بارسلونا بازی می کند. از محبوبیت او که بگذریم به پیشرفت سال افزون او در فوتبال می رسیم که او را تبدیل به یکی از برترین فوتبالیست های دنیا کرده است.
اما حتی همه اینها هم برای خوشبختی نیمار کافی نیست. او در ۲۲ سالگی ثروتی دارد که قابل شمارش نیست. بر طبق گزارش ها نیمار ۲۲ ساله ملک و املاک بسیار زیادی در برزیل و البته بارسلونا دارد با هم نگاهی به گوشه ای از زندگی تجملاتی این فوتبالیست نگون بخت(!) خواهیم داشت:نیمار مجموعه ای از مدل بالاترین و گران ترین اتومبیل های دنیا را در اختیار دارد که اینها بخشی از کلکسیون اتومبیل های او هستند باز هم به نظر شما نگون بخت است؟ به طور کلی از زندگی تجملی خاصی برخوردار است که نمونه ای آن را در داخل عکس ها مشاهده میکنید:​

نیمار در کنار ولووی ۷۵ هزار دلاری اش:


پورشه او ۱۷۵ هزار دلار می ارزد:


آئودی او هم ۲۴۶ هزار دلار قیمت دارد:


نیمار یک کشتی ۸ میلیون دلاری دارد که در ریودوژانیرو است:


خانه نیمار ۸ میلیون دلار می ارزد:


نیمار یک هلیکوپتر هم دارد که در برزیل آن را خریده است!
 

gole yakh

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
نیمار با نام کامل نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به اسپانیایی: Neymar)‏ (زاده ۵ فوریه ۱۹۹۲ در ایالت سائوپائولو) فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا است. به گفته ی پله نیمار از مسی برتر است.

دین نیمار مسیحی است.

زندگی شخصی نیمار

نیمار در۲۴ آگوست سال ۲۰۱۱ در سن ۱۹ سالگی از همسر اولش کارولینا دانتاس صاحب یک پسر شد که نام او را دیوید لوکا گذاشت.


نیمار ، کارولینا دانتاس به همراه پسرشان

زندگینامه نیمار

نیمار در سال ۱۹۹۲، به همراه خانواده‌اش به سائو ویسنته، جایی که او شروع از بازی برای جوانان سمت سانستوس پرتغالی نقل مکان کرد. سپس، در سال ۲۰۰۳، آنها به سانتوس نقل مکان کردند جایی که نیمار به تیم سانتوس پیوست. او در سطح جوانان به موفقیت رسید تا در سن ۱۵ سالگی، نیمار درآمد ۱۰،۰۰۰ رئال(واحد پول برزیل) در هر ماه و در ۱۶ سالگی، ۲۵،۰۰۰ رئال در ماه. در ۱۷سالگی ، او یک قرارداد با تیم اول سانتوس امضا کرد.

فصل ۲۰۰۹


نیمار اولین بازی حرفه ای خود را در ۷ مارس ۲۰۰۹، با وجود اینکه تنها ۱۷ سال داشت برای سی دقیقه آخر بازی آورده بود، سانتوس در این بازی برابر اُسته به پیروزی ۲-۱ رسید. در هفته بعد اولین گل خود را برای سانتوس علیه موگی میرین به ثمر رساند. یک ماه بعد، در ۱۱ آوریل، نیمار گل تعیین کننده ای در پیروزی ۲-۱ در برابر پالمیراس در در سال ۲۰۰۹ در مرحله نیمه نهایی به ثمر رساند. اما در فینال، با این حال، سانتوس دچار یک شکست (مجموع ۴-۲) برابر کورینتیانس شد. در فصل اول خود ، نیمار ۱۴ گل در ۴۸ بازی زد.

بارسلونا

نیمار در ۳ ژوئیه ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش ۵۷ میلیون یورو و مدت ۵ فصل رسما به بارسلونا پیوست. رقم فسخ قرارداد او ۱۹۰ میلیون یورو اعلام شد. نیمار پس از گذراندن تست های پزشکی تحت عمل لوزه قرار گرفت و این در حالی بود که گفته میشد این بازیکن دچار ضعف جسمانی و به کم خونی و سوء تغذیه مبتلاست از این رو تمرینات ویژه علاوه بر برنامه ی تغذیه ی خاص برای وی در نظر گرفته شده. نیمار در مسابقات پیش-فصل در اغلب مسابقات به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ برای نیمار و بارسلونا خوش یمن نبود آنها در این فصل موفق نشدند هیچ جامی را کسب کنند.

تیم ملی

نیمار بازیکن بین‌المللی برزیل است، به نمایندگی از برزیل در سنین زیر ۱۷، زیر ۲۰ و بزرگسالان بازی کرده است. در ۱۰ اوت ۲۰۱۰، در سن ۱۸ سالگی، او اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ایالات متحده انجام داد، او با یک ضربه سر در دقیقه ۲۸ یک گل به ثمر رساند، به پیروزی ۲-۰ برزیل کمک کرد . او بهترین گلزن سال ۲۰۱۱ در مسابقات قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی با نه گل خود ، از جمله دو گل در فینال است و به برزیل کمک کرد تا یازدهمین عنوان خود را در این رقابت ها را کسب کند.

جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳

نیمار به عنوان بخشی از تیم ملی برزیل در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ در خاک برزیل توسط لوئیز فیلیپه اسکولاری انتخاب شد. او برای این مسابقات شماره ی ۱۰ را اختصاص داده بود، اما در گذشته شماره ی ۱۱ را به تن میکرد. در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۳، نیمار اولین گل این مسابقات را در پیروزی ۳-۰ برابر ژاپن در ورزشگاه ملی مانه گارینشا به ثمر رساند. در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۳، نیمار در دقیقه نودم و با یک پاس گل برای جو برزیل را ۲-۰ برنده در برابر مکزیک کرد. نیمار همچنین با یک ضربه آزاد که برزیل را به ۴-۲ برنده کرد در هر مسابقه ی مرحله ی گروهی یک گل زد. در ۳۰ ژوئن، نیمار گل دوم برزیل را را در پیروزی ۳-۰ فینال برابر اسپانیا به ثمر رساند. نمایش نیمار در این مسابقات باعث کسب توپ طلایی بهترین بازیکن تورنمنت شد.

افتخارات نیمار:

(این تعدادی از جوایز نیمار است)

باشگاهی

سانتوس

Campeonato Paulista 2010، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲
جام حذفی برزیل ۲۰۱۰
کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۱

ملی

مسابقات قهرمانی جوانان آمریکا جنوبی ۲۰۱۱
مدال نقره المپیک ۲۰۱۲
قهرمانی جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳

فردی

بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی جوانان آمریکا جنوبی ۲۰۱۱
بهترین بازیکن کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۱
بهترین بازیکن Sudamericana Recopa 2012
بازیکن جوان سال : ۲۰۱۱
کفش طلا ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ ( بیشترین گل در همه رقابت در برزیل)
بهترین گلزن جام حذفی برزیل ۲۰۱۰
بهترین گلزن جوانان قهرمانی آمریکای جنوبی ۲۰۱۱
بهترین گلزن مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲
بهترین گلزن کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۲
بهترین بازیکن جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳

تصاویر نیمار :



%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-1.jpg

نیمار و دنی آلوز
تصاویر نیمار


%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-2.jpg

نیمار ، بکهام و دیوید لوئیس
تصاویر نیمار


تصاویر نیمار


تصاویر نیمار


تصاویر نیمار



تصاویر نیمار




نیمار ، آدریانو و مسی




نیمار و پسرش (دیوید لوکا)
 
بالا