از بعضی از چادری ها بدم میاد...شاید یه تلنگر برای بعضی چادری ها

مسافر

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سلام ندا جان، پسر عجب دل پری داریا، فک کنم این اتفاقا که گفتی کم و بیش یا واست پیش اومده که خونتو به جوش آورده یام از نزدیک دیدی!!! اولا قصد تو از این تاپیک چیه؟؟؟
مگه نه اینکه باید کاری بکنیم تا دخترا به چادر علاقمند شن؟؟؟من خودم همینجا بی هیچ ترس و شبهه ای میگم که منم از همین چادر براقهای دانشجویی میذارم و خیلی هم دوس دارم این مدل چادرمو که اگه دوس نداشتم اصلا نمیخریدمش! خیلی هم خشگله و باحال و سیاه و کل از سر تا پامو میپوشونه! تو راستش با این
حرفایی که زدی بیشتر داری دخترا رو از باحجاب بودن ناامید میکنی و باعث میشی دخترایی هم که تا الان اعتقادشون این بوده که من این چادر براقو میذارم و خیلی هم از پوششم خوشم میاد و میخوام حضرت زهرا ازم راضی باشه رو زیر سوال میبری! نکن اینکارو...اعتقاد هرکی واسه خودش مهمهريالقرار نیس به خاطر اتفاقی که واسه یکی معلوم نیس تو کجا افتاده مام پاشیم بگیم همه چادریا بد و بدجنسن و اینجورین و اونجوری!
چه ربطی به براق بودن چادر داره؟؟؟مهم اینه که بدن پوشیده بشه و از هوسرانی مردای کودن این جامعه کم بشه و بی خیال ما چادریا بشن!من خودم
از محرم پارسال عاشق این چادرا شدم و از خدا خواستم کمکم کنه بتونم یه دونه از اینا بخرم و همین عید امسال خداروشکر خریدمش، و از وقتی هم که خریدمش خیلی بیشتر از قبل عاشق چادر و حجاب حضرت زهرای مهربونم شدم! شما میگی رنگش و تیپش نباید تو چشم باشه درست ولی یادته؟امام صادق عزیز من هم اون موقع تو کوچه های مدینه فک کردی فقط سیاه میپوشید، نه خواهر من آقای عزیزم لباس زرد و نارنجی میپوشید و خیلی خوش تیپ و خشگل مشجل میومد بیرون:1: و بوی عطرش همه رو شاد میکرد و الانم همینطوره هر وقت به خودم عطر حضرت محمدمو میزنم کلی شاد میشم و براش صلوات میفرستم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
چه اشکال داره؟منکه دارم واسه شادی خدا و دل امام زمان و حضرت زهرا و اهل بیتم چادر میذارم،چرا قشنگشو نذارم؟آقاجون من از اون چادر معمولیا که واسه صدسال پیشه خوشم نمیاد، نمیتونم درست جمش کنم!زوریه؟؟؟خدا گفته خودتو بپوشون،نگفته که تو هم چادر 500 سال پیش و چادر مامان بزرگتو بذار که!!!
ادامه دارد...
سلام

الناز بزرگوار ببخشید بنده با نظر شما مخالفم

اینکه میگید چرا این حرفا رو میطنید و باعث میشه که دخترا نا امید بشن و... پس جایگاه امر به معروف و نهی از منکر کجاست؟کاربردش چه زمانی هست؟
گاهی لازمه از زبان تند استفاده شود البته این در صورتی هست که زبان نرم اثر نکند.


و دیگه اینکه در مورد پوشش حضرات معصوم گفتید باید عرض کنم نوع پوشش زن با مرد فرق دارد برای زنان جایز نیست ا رنگهای تحریک کننده و ارد مکانهایی شود که رفت و آمد مردان زیاد هست یا پوشش اون بصورتی باشه که دیگران خود بخود محو آن شود.

ببخشید بنظرم مقایسه ات بجا و منطقی نبود.
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
سلام الناز جون

ببخشیداگه متن ناراحت کننده بوده

ولی خیلی ازایناواقعیت داره

ی تلنگرهست

لباس چه باچادرچه بی چادر نبایدجلب توجه کنه

این نظرمراجع هست

وحجاب فقط پوشش نیس

حجاب چشم وحتی نوع سخن گفتن همه توقران اومده

درموردعطر هم زن نبایدبرای رفتن به بیرون عطر بزنه

اینم تو فتوای مراجع هست

مویدباشید
 
بالا