پيروزي سوئيس برابر اکوادور

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پيروزي سوئيس برابر اکوادور در دقايق پاياني

ديدار 2 تيم سوئيس و اکوادور با پيروزي شاگردان اوتمار هيتسفلد به پايان رسيد.
00977662.jpg

سوئيس و اکوادور در اولين ديدار گروه E جام جهاني در ورزشگاه ناسيونال شهر برازيليا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود سوئيس به پايان رسيد.

بازيکنان اکوادور در نيمه نخست موفق شدند سوئيس را از پيش روي بردارند. تک گل نيمه نخست را آنتونيو والنسيا در دقيقه 22 از روي يک ضربه شروع مجدد درون دروازه سوئيس جاي داد.

بازيکنان سوئيس در نيمه دوم براي جبران گل خورده انگيزه زيادي داشتند و موفق شدند در دقيقه 48 با ضربه مهمدي به گل تساوي دست يابند. سوئيسي‌ها پس از اين گل روي به بازي منطقي آوردند و در وقت‌هاي اضافي گل دوم را نيز سفرويچ زد.


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
شاقيري، بهترين بازيکن جدال سوئيس و اکوادور

هافبک تيم ملي سوئيس به عنوان بهترين بازيکن ديدار اين تيم با اکوادور معرفي شد.
00977670.jpg

در دومين ديدار از گروه E‌ جام جهاني 2014 از ساعت 20:30 امشب (يک‌شنبه) تيم‌هاي ملي سوئيس و اکوادور در ورزشگاه ناسيونال شهر برازيليا به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي در پايان با پيروزي 2 بر يک نماينده اروپا به پايان رسيد تا اين تيم به طور مشترک با ساحل عاج با 3 امتياز در صدر جدول قرار بگيرد.

در پايان اين بازي ژردان شاقيري، هافبک تيم ملي سوئيس که 90 دقيقه در ميدان حضور داشت و 55 پاس داد و 6 شوت به سمت دروازه اکوادور شليک کرد به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سرمربي اکوادور: شايسته باخت نبوديم

سرمربي اکوادور پس از شکست تيمش برابر سوئيس عنوان کرد تيمش شايسته باخت نبوده است.
00977655.jpg

اکوادور در اولين ديدار خود در جام جهاني برابر سوئيس در حالي که تا دقيقه 90 مساوي کرده بود، دروازه خود را باز شده ديد تا شکست بخورد.

رينالدو روئدا سرمربي اکوادور پس از شکست تيمش برابر سوئيس گفت: شکست خورديم تنها به اين دليل که در سه دقيقه پاياني مسابقه تمرکز‌مان را از دست داديم و بازي از دست‌مان خارج شد. تاوان آن را هم داديم و دروازه‌مان باز شد. بازي بسيار سختي برابر سوئيس داشتيم. به نظر من شکست امروز ما به خاطر اشتباهاتي بود که در دقايق حساس مسابقه مرتکب شديم. تيم ما در طول مسابقه بازي بهتري به نمايش گذاشت و به هيچ شايسته چنين نتيجه‌اي نبود.

روئدا ادامه داد: بازي را خوب شروع کرديم و موفق شديم دروازه حريف را باز کنيم اما در نيمه دوم مسابقه نمي‌دانم تيمم چرا عقب نشست. پس از آنکه دروازه‌مان باز شد توانستيم چند حمله جدي روي دروازه حريف ايجاد کنيم اما باز هم به گل نرسيديم و در يک صحنه غافلگير شديم و دروازه‌مان باز شد.

سرمربي تيم ملي اکوادور در ادامه گفت: بايد سرهايمان را بالا بگيريم. هر بازي در جام جهاني شرايط خاص خودش را دارد و سخت است. بايد بازي با سوئيس را فراموش کنيم. دو بازي حساس ديگر در مرحله گروهي داريم و هنوز حذف نشده‌ايم. در بازي بعدي برابر هندوراس به ميدان خواهيم رفت که حريف سرسختي است و بايد هر طور شده آن بازي را با پيروزي به پايان برسانيم.
 
بالا