برتري تيم ملي ايران مقابل ترينيداد و توباگو

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
برتري تيم ملي ايران مقابل ترينيداد و توباگو

تيم ملي ايران در آستانه جام جهاني در ديداري دوستانه مقابل ترينيداد و توباگو به برتري رسيد.
00944898.jpg

تيم ملي ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود پيش از آغاز رسمي جام جهاني از ساعت 22:30 امشب در ديداري تدارکاتي در سائوپائولوي کشور برزيل به مصاف ترينيداد و توباگو رفت که اين ديدار با برتري 2 بر صفر تيم ملي ايران پايان رسيد.

گل‌هاي ايران در اين ديدار توسط احسان حاج صفي در دقيقه 45+1 و رضا قوچان‌‌نژاد در دقيقه 55 به ثمر رسيد. در اين ديدار نکونام يک پنالتي را در دقيقه 50 براي تيم ملي از دست داد.

در نيمه اول اين اين ديدار و در دقيقه 15 بازي خسرو حيدري يک ارسال خوب از سمت راست براي رضا قوچان نژاد ارسال کرد که اين ارسال تبديل به گل نشد.

در دقيقه 25 بازي با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنين دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد دو فرصت خوب گلزني از دست رفت.

دقيقه 28 اين ديدار دروازه بان تيم ملي ترينيداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شديدي داشت که با حضور پزشکان هر دو تيم در زمين مسابقه اين مشکل براي هر دو نفر برطرف شد.

تيم ملي ترينيداد و توباگو نيز چند موقعيت گلزني در نيمه اول به دست آورد.

گل ايران در دقيقه 1+45 مسابقه به ثمر رسيد. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتي توسط جلال حسيني به عقب پاس داده شد و احسان حاج‌صفي با زيبايي هرچه تمام‌تر توپ را در گوشه بالايي و سمت راست دروازه جاي داد.

تيم ملي در نيمه اول با ترکيب عليرضا حقيقي، پژمان منتظري، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، احسان حاج‌صفي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به ميدان رفت.

در نيمه دوم اين ديدار ماهيني به جاي پولادي، شجاعي به جاي دژاگه، جهانبخش به جاي حيدري، انصاري‌فرد به جاي قوچان نژاد، حقيقي به جاي نکونام و حدادي فر به جاي تيموريان به ميدان رفتند.

داوران برزيلي اين ديدار را قضاوت کردند و رسانه‌هايي از ايران، آرژانتين و برزيل براي پوشش خبري در ورزشگاه حضور داشتند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بازيکنان برابر ترينيداد انتظارات را برآورده کردند

اوسيانو اندريد دا کروز از بازي بازيکنان ايران در بازي برابر ترينيداد تمجيد کرد و اعلام کرد بازيکنان ايران انتظارات را برآورده کردند.
00957365.jpg

تيم ملي ايران شب گذشته موفق شد در ديدراي دوستانه با 2 گل برابر ترينيدادو توباگو به برتري برسد تا بازيکنان ايران با يک برد روحيه‌بخش به استقبال جام جهاني برزيل بروند.

کارلوس کي‌روش پس از پايان مسابقه با ترينيداد در گفتگو با خبرنگاران شرکت نکرد و به جاي او اوسيانو اندريد دا کروز دستيارش به صحبت درباره اين ديدار پرداخت.

به نقل از ايسنا، دا کروز درباره برتري ايران برابر ترينيداد گفت: بازيکنان ايران در اين ديدار انتظارات ما را برآورده کردند. در روز‌هاي گذشته تمرينات منظمي را سپري کرده‌ايم و خودمان را براي اولين ديدار در جام جهاني آماده مي کنيم. ما اردوي خوبي را در کشور آفريقاي جنوبي داشتيم و اکنون در کمپ کورينتيانس نيز توانستيم تمرينات منظمي را پشت سر بگذاريم. اکنون تنها نگراني ما نيجريه است.

تيم ملي فوتبال ايران پس از پشت سر گذاشتن اردو‌هاي آمادگي در کشورهاي آفريقاي جنوبي و اتريش، اکنون در کمپ کورينتيانس به تمرين مي پردازد. در روز هاي گذشته بازيکنان ايراني تمرينات منظمي را در اين کمپ پشت سر گذاشتند. البته کارلوس کي روش تنها به خبرنگاران اجازه داد تا از 15 دقيقه نخست عکس و گزارش دريافت کنند.

دستيار پرتغالي کي‌روش در پايان درباره اهميت اين پيروزي قبل از جام جهاني گفت: پيروز‌شدن هميشه براي ايجاد روحيه پيروزي در بازيکنان مهم است. نتايج اينچنيني باعث مي‌شوند تا بازيکنان با روحيه خوب به ديدار اول برابر نيجريه فکر کنند. ما در بازي برابر ترينيداد کاملا توپ و ميدان را در اختيار داشتيم . بايد در همه بازي هاي خود اينطور بازي کنيم تا بتوانيم تيم موفقي باشيم.

تيم ملي ايران در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 بايد با نيجريه قهرمان دوره گذشته جام ملت هاي آفريقا ديدار کند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ايران مي‌تواند در بزيل خيلي خطرناک باشد

سرمربي جديد فولاد خوزستان عنوان کرد شاگردان کارلوس کي‌روش مي‌توانند در برزيل تيمي خطرناک نشان دهند.
00957196.jpg

دراگان اسکوچيچ، سرمربي فصل پيش ملوان که به تازگي هدايت فولاد خوزستان را برعهده گرفته در گفت‌و‌گو با روزنامه «vecernji» چاپ زاگرب کرواسي در خصوص گروه F جام جهاني 2014 گفت: در حالي‌ که بسياري آرژانتين و بوسني‌وهرزگوين را مدعي اول صعود از گروه F مي‌دانند ايران و نيجريه تلاش خواهند کرد تا همه را شگفت‌زده کنند. ايران مي‌تواند در اين مسابقات تيم خيلي خطرناکي باشد.

وي در خصوص جايگاه فوتبال در ايران اظهار داشت: ايراني‌ها تب فوتبال دارند و در کشوري که 78 ميليون جمعيت دارد مسابقات فوتبال 20 ميليون بيننده دارد. ايراني‌ها مشتاق آغاز جام جهاني هستند، جايي که تيم ملي اين کشور با موفقيت خود را به مرحله پاياني اين مسابقات رساند.

بر اساس گزارش اين روزنامه، بهترين بازيکنان تيم ملي ايران اشکان دژاگه، هافبک فولام و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم چارلتون هستند. کاپيتان و رهبر اين تيم در ميدان هم جواد نکونام است که شش سال سابقه بازي در اوساسوناي اسپانيا را دارد. وزنه اصلي اين تيم کارلوس کي‌روش، دستيار پيشين سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد است که سابقه سرمربيگري تيم‌ ملي پرتغال و رئال‌مادريد را هم در کارنامه‌اش دارد.

روزنامه «vecernji» همچنين مدعي شد دستمزد سرمربي پرتغالي تيم ملي کشورمان ساليانه 4 ميليون يورو است و به نام مربياني کرواتي اشاره کرد که تاکنون در تيم‌هاي ايراني مربيگري کرده‌اند که عبارتند از: ايويچ، پوبلوکويچ، بلاژويچ، برانکو ايوانکوويچ، زلاتکو کرانچار و دراگان اسکوچيچ.

سرمربي فولاد در مقايسه ليگ فوتبال ايران و کرواسي عنوان کرد: فصل گذشته هدايت ملوان را برعهده داشتم و به مقام هفتمي ليگ رسيدم که بهترين نتيجه‌ اين تيم بود که از سال 2005 رقم خورده بود. به خاطر کسب نتايج خوب هم بود که مورد توجه باشگاه فولاد، قهرمان ليگ برتر ايران قرار گرفتم. به نظرم شرايط ليگ کرواسي بهتر است ولي برخي تيم‌هاي ليگ برتر در ايران ورزشگاه‌هايي با گنجايش 50،60 هزار و حتي 100 هزار نفري دارند. فوتبال در ايران معني خاصي دارد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مصدوميت دژاگه جدي نيست

مصدوميت اشکان دژاگه در بازي برابر ترينيداد و توباگو جدي نيست و اين بازيکن مي‌تواند تمرينات خودش را به همراه ساير بازيکنان تيم ادامه دهد.
00942500.jpg

تيم ملي فوتبال ايران شب گذشته (يکشنبه) در ديداري دوستانه موفق شد با دو گل برابر ترينيداد و توباگو به برتري برسد.

به نقل از ايسنا، اشکان دژاگه در اين ديدار يکي از بازيکنان خوب ايران بود که موفق شد يک پنالتي بگيرد. او در نيمه نخست مسابقه با دروازه‌بان حريف برخورد کرد و دچار مصدوميت جزئي شد اما پزشکان تيم ملي ايران توانستند دژاگه را به بازي برگردانند.

کارلوس کي‌روش در نيمه دوم مسابقه خسرو حيدري را به جاي اشکان دژاگه به زمين مسابقه فرستاد تا بازيکن ايراني فولام در دقايق پاياني استراحت کند.

مصدوميت اشکان دژاگه در بازي شب گذشته جزئي است و او مي‌تواند تمريناتش را به همراه ساير بازيکنان تيم ادامه دهد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
قوچان‌نژاد: آمار گلزني برايم مهم نيست

مهاجم ايراني چارلتون با اعلام اين که گلزني برايش اهميتي ندارد، عنوان کرد: تمام بازيکنان ايران بي‌صبرانه منتظر آغاز جام‌جهاني هستند.
00946064.jpg

يم ملي فوتبال ايران شب گذشته (يکشنبه) موفق شد در آخرين ديدار دوستانه خود قبل از جام‌جهاني با دو گل ترينيداد و توباگو را شکست دهد.

به گزارش ايسنا، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم گلزن تيم ملي ايران که شب گذشته موفق شد گل دوم ايران را به ثمر برساند، پس از پايان مسابقه گفت: خيلي خوشحاليم که با کسب پيروزي به استقبال جام جهاني 2014 برزيل مي‌رويم. در روزهاي گذشته بازيکنان شرايط خوبي داشتند و خوشحاليم که توانستيم برابر ترينيداد و توباگو به پيروزي برسيم. البته پيروزي در ديدارهاي دوستانه چندان مهم نيست و اهميتي ندارد. تنها نکته مثبت اين پيروزي افزايش روحيه بازيکنان پيش از شروع جام‌جهاني است. اين پيروزي به ما کمک خواهد کرد تا انگيزه ما بالا برود.

مهاجم ايراني چارلتون در ادامه گفت: بي‌صبرانه منتظر آغاز جام‌جهاني هستيم. در تمريناتي که در کمپ "کورينتيانس" داشتيم به خوبي توانستيم به فرم مطلوبي برسيم. اکنون همه بازيکنان به چيزي جز آغاز جام‌جهاني فکر نمي‌کنند.

قوچان‌نژاد در 13 مسابقه 9 گل براي تيم ملي ايران به ثمر رساند و نشان داد که مهاجم گلزني است. او درباره آمار گلزني خود نيز گفت: براي کل تيم خوشحالم. مهم نيست که من گل زدم يا پاس گل دادم و يا اين که بازي خوبي را به نمايش گذاشتم. مهم اين است که تيم توانست به پيروزي برسد. بازي خوب تيمي را به بازي خوب فردي ترجيح مي‌دهم. اين همان چيزي است که تلاش مي‌کنيم به آن برسيم.

تيم ملي ايران امروز (دوشنبه) صبح تمريني در برزيل نخواهد داشت و به استراحت مي‌پردازد و بعدازظهر در تمريني که خبرنگاران مي‌توانند در آن حضور داشته باشند، به تمرين خواهند پرداخت.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سرمربي ترينيداد و توباگو: ايران کاملا آماده بود

استفن هارت از نمايش ترينيداد و توباگو مقابل ايران راضي است.
00957332.jpg

سرمربي تيم ملي فوتبال ترينيداد و توباگو پس از شکست مقابل ايران در بازي دوستانه يکشنبه شب اظهار کرد: عملکرد بدي نداشتيم. به نظر من در بعضي از مقاطع بازي ما به راحتي به ايران اجازه داديم که نبض بازي را دست بگيرد. مي‌توانستيم با قدرت بيشتري کار کنيم و فضاها بيشتر را به آنها ندهيم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: بار ديگر مثل بازي با آرژانتين قبل از پايان بازي نخست گل خورديم و همين مساله باعث شد که تمرکز ما در بين دو نيمه روي مسائل ديگري باشد و اين که بتوانيم روحيه بازيکنان را برگردانيم. اين مساله‌اي است که در حال کار روي آن هستيم تا ديگر شاهد تکرارش نباشيم.

هارت گفت: من از عملکرد تيمم در 20 دقيقه‌ پاياني بازي راضي هستم به ويژه در خط حمله. اگر چه ما مقابل تيمي بازي مي‌کرديم که کاملا آماده بود و استراحت کافي براي اين بازي را داشت. ما هم مي‌خواهيم به همين سطح برسيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال تيم ترينيداد و توباگو در ادامه گفت: در کل ما در اين بازي عملکرد خوبي داشتيم و توانستيم به بعضي از بازيکنان کم‌تجربه‌تر خود فرصت خوبي براي بازي بدهيم؛ آن هم در يک سطح بالا و جايگاهي که دوست داريم به آن دست پيدا کنيم. ما باز هم با نگاه کردن فيلم اين بازي‌ها به فضاي آنها برمي‌گرديم تا آنچه را بايد، در آينده به ما تحويل دهد. هنوز راه زيادي تا رسيدن به نقطه‌اي که در نظر گرفته بوديم، داريم. همه هدف ما هم رسيدن به همان مرحله است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بازتاب رضايت کي‌روش در رسانه‌هاي برزيل

بنا به گزارش سايت اخبار برزيل، تيم ملي فوتبال ايران در بازي پاياني خود در مرحله آماده‌سازي جام جهاني خواسته‌هاي کارلوس کي‌روش را برآورده کرده است.
00943538.gif

اين سايت در گزارشي از بازي روز گذشته تيم ايران مقابل ترينيدا و توباگو عنوان کرد پيروزي دو بر صفر مقابل حريف آزمايشي باعث خرسندي مربي 61 ساله ايران شد چرا که بازيکنان او توانستند خواسته‌هايش را در ميدان پياده کنند.

به گزارش فارس، اين سايت افزود اين نتيجه پس از تساوي‌هاي اخير دراتريش باعث شد تا کي‌روش از روند آماده سازي ملي‌پوشان ايران رضايت داشته باشد.

پيکارهاي جام جهاني 2014 از تاريخ 23 خرداد با حضور 32 تيم در 8 گروه 4 تيمي آغاز خواهد شد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کيکر: بردي راحت براي ايران در بازي آزمايشي

معتبرترين هفته‌نامه ورزشي آلمان نوشت: ايران در بازي آزمايشي با ترينيدادو توباگو بردي راحت کسب کرد و دنيل داوري در درون دروازه قرار نگرفت.
00957226.jpg

نشريه کيکر گزارشي از بازي آزمايشي شب گذشته ايران مقابل ترينيدادوتوباگو منتشر کرد. اين هفته‌نامه در سايت خود نوشت: تيم ايران در آخرين آزمايش قبل از بازي نخست خود در جام جهاني مقابل نيجريه (26 خرداد) به پيروزي راحت 2 بر صفر رسيد. بازيکنان کارلوس کي‌روش در سائوپائولو مقابل ترينيدادتوباگو با نتيجه 2 بر صفر برنده شدند. در حاليکه نيمه اول با يک گل پيش بودند. احسان حاج صفي و رضا قوچان نژاد در دقايق 45 و 54 گل‌هاي ايراني‌ها را به ثمر رساندند.

به گزارش فارس، کيکر ادامه داد: نکته حيرت‌انگيز اين بود که در دروازه عليرضا حقيقي از تيم کووييلاي پرتغال ايستاد. در حاليکه پيش‌‌بيني مي‌شد براي قرار گرفتن در دروازه‌ دوئلي بين دنيل داوري از اينتراخت برانشوايگ و رحمان احمدي از سپاهان به وجود آيد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
رسانه انگليسي: برد ايران بدون تماشاگر و خبرنگار

يک سايت ورزشي نوشت تيم ملي ايران در جدالي که تماشاگر و خبرنگار در آن حضور نداشتند، به پيروزي مقابل ترينيدادتوباگو رسيد.
00957370.jpg

يک سايت انگليسي در تحليلي در مورد بازي شب گذشته ايران مقابل حريف آزمايشي‌اش نوشت:ايران توانست ترينيداد را در مرحله آماده‌سازي براي جام جهاني 2 بر صفر شکست دهد در حاليکه اين مصاف بدون تماشاگر و خبرنگار بود.

اين سايت ادامه داد: احسان حاج صفي در اواخر نيمه اول گلزني کرد و رضا قوچان‌‌نژاد که در تيم انگليسي چارلتون بازي مي‌کند، در نيمه دوم شمار گل‌هاي تيمش را افزايش داد. اين در حالي بود که باد در زمين واقع شده در شمال سائوپائولو مي‌وزيد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
گزارش اسکاي از بازي ديشب ايران

يک سايت انگليسي نوشت: با برد مقابل ترينيداد برنامه‌هاي ايران کامل شد.
00957226.jpg

سايت اسکاي گزارشي از بازي شب گذشته تيم ملي ايران مقابل ترينيدادتوباگو منتشر کرد.

اين پايگاه اينترنتي نوشت: رضا قوچان نژاد با گلي که زد، باعث ثبت برد 2 بر صفر مقابل ترينيدادتوباگو شد و ايران برنامه‌هاي خود را براي آماده‌سازي جام جهاني کامل کرد.

اين سايت ادامه داد: ايران مقابل درهاي بسته در ورزشگاه کورينتيانس آره‌نا در سائوپائولو بازي کرد و کارلوس کي‌روش ديد که تيمش در مرحله آماده‌سازي قبل از جام عاقبت برنده شد. اين در حالي بود که در چند هفته گذشته ايران مقابل بلاروس، مونته‌نگرو و آنگولا به تساوي رسيده بود.
 
بالا