پيام بازيکنان تيم ملي ايران خطاب به مردم

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

بازيکنان تيم ملي در مصاحبه‌ هايي کوتاه درباره آخرين وضعيت تيم ملي پيش از آغاز جام‌جهاني صحبت کردند.
00957226.jpg

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مصاحبه‌هاي بازيکنان تيم ملي به اين شرح است:

سيد جلال حسيني:

صحبتم با مردم عزيزم اين است که براي ما دعا کنند و آرزويم اين است که بتوانيم نماينده خوبي براي ايران باشيم و بهترين عملکرد را داشته و چهره خوبي چه به لحاظ فوتبالي و چه به لحاظ رفتاري از خود و ايران عزيز در برزيل به جاي بگذاريم.

احمد ال نعمه:

ان شاءالله که بتوانيم با بازي خوب پرچم ايران را به اهتزار درآوريم و سر بلند به ايران بازگرديم و دوست دارم مردم خوبمان مانند هميشه ما را از دعاي خيرشان بي نصيب نکنند و در بازيهاي جام جهاني ما را تنها نگذارند.

خسرو حيدري:

پرواز خيلي خوبي داشتيم و با اينکه مسافت طولاني در پرواز بوديم، خيلي خسته نشديم. به اميد خدا از همين امروز که تمرينات را شروع مي‌کنيم، بايد خيلي جدي کار مي کنيم براي اينکه بازيهاي سختي پيش‌رو داريم و ان شاءالله بتوانيم با بازيهاي خوب مردم ايران را سرافراز و سربلند کنيم.

آندرانيک تيموريان:

اميدوارم که تيم ملي بازيهاي خوبي در مسابقات جام جهاني انجام بدهد و در نهايت مسابقات تمام بازيکنان در سلامت کامل باشند و با توکل به خدا تمام تلاشمان را مي کنيم تا نتيجه مناسب و در خور شأن بدست بياوريم.

اشکان دژاگه:

آرزوم اين است که تمام بازيکنان تيم ملي هيچ مشکلي نداشته باشند و همه صحيح و سالم باشند و ان شاءالله بتوانيم دل مردم ايران را خوشحال کنيم.

بختيار رحماني:

به اميد خدا تمام بازيکنان با سربلندي به ايران بازگردند و در اين مسابقات بتوانيم سربلند و موفق بيرون بياييم.

حسين ماهيني:

اميدوارم همانطور که مردم ايران در مرحله مقدماتي ما را حمايت کردند همچنان در اينجا هم ما را دعا کنند تا بتوانيم آبرومندانه در جام جهاني بازي کنيم و از نام کشورمان دفاع کنيم و آرزو دارم که همه بچه ها صحيح و سالم باشند و بتوانيم بهترين عملکرد در برزيل داشته باشيم.

پژمان منتظري:

ان شاءالله اين تورنمنت را بچه ها به سلامت پشت سر بگذارند و بتوانيم بازيهاي قابل قبولي را ارائه بدهيم. به ملت ايران با تمام وجود قول مي‌دهيم که با تمام جان و دل فوتبال بازي کنيم.

عليرضا جهانبخش:

آرزويم قطعا اين است که تيم ملي عملکرد خوبي در مسابقات جام جهاني داشته باشد. اردوهاي آماده سازي خوبي را بازيکنان پشت سر گذاشتند و همه بچه‌ها شرايط خوبي دارند و اميدوارم که بهترين عملکرد را داشته باشيم که هم مزد زحمتهايمان را بگيريم و هم بتوانيم باعث افتحار براي کشورمان بشويم و با دست پر به ايران برگرديم.

قاسم حدادي فر:

اول سلامتي براي همه بازيکنان و کادر فني دارم و بعد از آن اميدوارم بتوانيم با دست پر از اين مسابقات برگرديم و دل مردم را شاد کنيم.

هاشم بيگ زاده:

آرزوي سلامتي براي همه مردم ايران و همه تيم ملي ايران که در اين تورنمنت حضور دارند، دارم. واقعا احتياجي نيست که از مردم خوب کشورم بخواهيم ما را حمايت کنند چرا که تا الان همه جوره تيم ملي را حمايت کرده اند، ولي با اينکه از آنها خيلي دور هستيم ولي قلبمان براي آنها مي تپد. با تمام وجود مي جنگيم تا ان شاءالله بتوانيم بازي هاي آبرومندانه اي انجام دهيم و جدا از هر نتيجه اي، بتوانيم آنها را راضي کنيم.

اميرحسين صادقي:

دوست دارم همانطور که از تهران ما را همراهي کردند و لبخند بر لبهاي مردمم بود، ان شاءالله موقع برگشت هم لبخند روي لبهاي آنها باشد و بتوانيم با يک نتيجه خوب و روي خندان به ايران بازگرديم.

مهرداد پولادي:

پيام من به مردم اين است که به برزيل آمده ايم تا از نام کشورمان دفاع کنيم و اين قول را به مردمان ميدهيم که با تمام وجود هر چه در توان داريم براي سر بلندي ايران تلاش مي کنيم و آرزو مي کنم که همه با سلامتي کامل اين مسابقات را به پايان ببريم و به دور دوم مسابقات جام جهاني 2014 برزيل صعود کنيم.

رحمان احمدي:

آرزو دارم که اينجا بازيهايي را انجام دهيم که دل مردم را شاد کنيم و پيامم به مردم عزيز ايران اين است که مانند هميشه ما را دعا کنند تا ان شااله بتوانيم براي کشورمان افتخار آفريني کنيم.

رضا حقيقي شانديز:

آرزويم براي تيم ملي اين است که از گروه خود بالا برويم چرا که اين امر براي اولين بار اتفاق مي افتد و مي تواند نقطه عطفي در تاريخ فوتبال ايران باشد و از مردم عزيز کشورم هم مي خواهم که مانند هميشه تيم ملي ايران را دعا کنند.




ورزش3
 
بالا