»» داج SRT چلنجر: سوپرشارژر آمریکایی

شروع موضوع توسط [email protected] ‏25/05/2014 در انجمن خارجی

  1.  
    behz@d

    [email protected] بی وفــا

    تاریخ عضویت:
    ‏03/07/2012
    ارسال ها:
    946
    تشکر شده:
    2,512
    تشکر کرده:
    1,228
    امتیاز:
    148
    شغل :
    طراح و گرافيست photoshap
    محل سکونت:
    زيره آسمون خدا

    نحوه آشنایی با انجمن:
    معرفی دوستان
    جنسیت:
    آقا پسر
    پیام کاربری:
    به نام انسان كه اين روزها افسانه است
    داج چلنجر جدید یک به‌روزرسانی به موقع را برای سال 2015، پس از 6 سال حضور در بازار دریافت کرده است. داج با ترفندهای جذابی این مدل را از سایر مدل‌های معمولی متمایز کرده است و کارایی آن را به سطوحی رسانده است که فقط خودروهای عضلانی پرقدرتی مانند فورد موستانگ شلبی GT500 و شورلت کامارو ZL1 حضور دارند.

    [​IMG]
    2015 Dodge Challenger SRT


    SRT از طریق شکاف دهنده‌ی عمیق جلوی خودرو، هواکش موجود بر روی درپوش آلومینیومی خودرو که مختص جذب هوا است و با رینگ‌های 20 اینچی منحصر به فرد خود قابل تشخیص است. در داخل خودرو، تریم آلومینیومی “Dark engine turn” و صندلی‌های اسپرت با نشان SRT دیده می‌شود.
    [​IMG]
    2015 Dodge Challenger SRT


    اما تغییرات چیزی بیشتر از نمای ظاهری خودرو است. مدل استاندارد SRT دارای یک موتور اصلاح شده می‌باشد که دارای 8 سیلندر و تنفس طبیعی با 6.4 لیتر حجم بوده که 485 اسب بخار و 644 نیوتون نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند یعنی 15 اسب بخار و 7 نیوتون متر گشتاور بیشتر از قبل.
    [​IMG]
    2015 Dodge Challenger SRT Hellcat


    اما خبر مهم‌تر، مدل موسوم به Hellcat است که دارای موتور HEMI 6.2 لیتری 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژ می‌باشد. داج ادعا می‌کند که توان تولیدی این موتور بیش از 600 اسب بخار است که آن را به قدرتمندترین موتور 8 سیلندر تولیدی گروه کرایسلر که تا کنون تولید شده است تبدیل می‌نماید. هر دو موتور می‌توانند با گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک سفارش داده شوند.
    [​IMG]
    [​IMG]
    به علاوه، مدل Hellcat دارای لاستیک‌های 40/275 پیرلی P Zero و کیت ترمز برمبو با دیسک‌های 390 میلی متری می‌باشد.
    [​IMG]
    2015 Dodge Challenger SRT Hellcat Interior


    مدل‌های Hellcat همچنین از طریق علامت سوپرشارژ روی گلگیر، اسپویلر عقب بلندتر، رینگ 20 اینچی فورج کاری شده و تریم آلومینیومی Hetic Mesh از سایر مدل‌ها متمایز می‌شوند.
    همه تنظیمات خروجی قدرت موتور، تعویض دنده گیربکس اتوماتیک، فرمان، کنترل کشش و سیستم تعلیق در هر دو مدل می‌توانند از طریق سیستم Uconnect خودرو انجام شوند.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    پدال
     

    فایل های ضمیمه:


XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.