تیموریان:دوست دارم در آرسنال بازی کنم

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=1][/h] هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:دوست دارم بعد از جام جهانی به لیگ برتر انگلستان برگردم، در آرسنال زیر نظر ونگر کار کنم.
به گزارش فرهنگ نیوز ، آندرانیک تیموریان هافبک تیم فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط ملیپوشان گفتگویی را با فارس انجام داده که در زیر میخوانید:

* در خصوص اردوهایی که برگزار کردید، صحبت کن.

ما در اردوی آفریقای جنوبی یک هفته دیرتر به سایر بازیکنان اضافه شدیم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بخصوص در اردوی آفریقا تمرینات فیزیکی را پشت سر گذاشتیم چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم تا بتوانیم از لحاظ بدنی آماده شویم.

* کلی هم در آفریقای جنوبی در آن باغ وحش معروف عکس گرفتی.

همینطور است، برایم خیلی جالب بود که از اقصی نقاط دنیا به آن باغ وحش آمده بودند و از حیوانات مختلف دیدن میکردند و خیلی برایم جالب بود که سنین بزرگ و کوچک همه با حیوانات مختلف عکس میگرفتند.

* صادقانه اگر بخواهی احساست را در فاصله کمتر از 21 روز به جام جهانی بگویی، چه صحبتی میکنی؟

من احساس خاصی ندارم و البته استرس هم ندارم. من در جام جهانی گذشته خیلی جوان بودم و اگر اشتباه نکنم دومین بازیکن جوان تیم محسوب میشدم آن زمان بزرگترهای تیم ما میلیونر بودند و من در حضور آنها در جام جهانی بازی کردم و حالا هم خیلی خوشحالم که برای دومین بار میتوانم با تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشم.

* شرایط خط میانی تیم ملی را چطور میبینی؟

شرایط ما خوب است و تیم ما هم کمکم جمعو جور شده است، ما در شرایط بدنسازی هستیم و تازه مدتی است که تمرینات تاکتیکی را آغاز کردیم،مطمئن هستم همین رویه را ادامه دهیم تیم ما منسجمتر خواهد شد و می توانیم هماهنگتر شویم.

* در پست خودت کدام بازیکن دنیا را بهترین میدانی؟

من خودم شخصا یحیی توره را بهترین بازیکن جهان میدانم و فکر میکنم او در پست خودش بهترین بازیکن جهان است.


*یعنی سبک بازیات را به او شبیه کردهای؟

نه، الگوی من توره نیست. من در بچگی بازی پاتریک ویرا میپسندیدم. ولی در حال حاضر بازیهای یحیی توره را خیلی دقت میکنم.

*تیم ملی موردعلاقه تو کدام است.

برزیل

* اگر فوتبالیست نبودی و به تو بلیت فینال جام جهانی 2014 را میدادند و اگر قرار بود تو دو تیم فینالیست را انتخاب کنی، کدام تیمها را انتخاب میکردی؟

برزیل و آلمان را انتخاب میکردم، من بارسلونا را دوست دارم و بخاطر ریوالدو برزیل را هم دوست دارم،برزیل و آلمان دو تیم فیزیکی و تکنیکی هستند و احساس میکنم نتیجه آن مسابقه غیرقابل پیشبینی است.

*اگر قرار باشد یک نفر با تو همسفر باشد، آن یک نفر چه کسی خواهد بود؟

اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، برادر بزرگترم را با خودم میبردم نام او ژورژیک است و عاشق تیم ملی برزیل.


* در جام جهانی آینده حضور داری یا نه؟

آن را خدا میداند. تا زمانی که سرحال باشم و بتوانم توپ را در اختیار خودم نگه دارم نه اینکه من در اختیار توپ باشم، در خدمت فوتبال و ورزش هستم و تا آن زمان باید دید خدا چه میخواهد و شرایط روحی و روانیام چگونه خواهد بود. هیچ فوتبالیستی از آینده خود خبر ندارد.

* دوست داری بعد از جام جهانی در اروپا به کدام تیم ملحق شوی؟

من دوست دارم مجددا به انگلستان برگردم و فوتبالم را در آنجا ادامه دهم، من آرسنال را دوست دارم چون ونگر مربی بسیار خوب و یک استعدادیاب بزرگ است. او در این چند سال با بازیکنانی که رو کرده هم به تیم ملی انگلیس و هم به آرسنال کمک کرده است. او سطح فوتبال خیلی از بازیکنان را بالا برده است.

*صحبت پایانی تیموریان با مردم چیست؟

از همه مردم تشکر میکنم که پشت تک تک بازیکنان تیم ملی ایستادند و از سرمربی و کادر فنی تیم ملی حمایت کردند امیدوارم با نتایج خوب و غرور زیاد به ایران برگردیم هرچند نتایج بازیها قابل پیشبینی نیست، ولی برای همه مردم سلامتی را آرزو میکنم.


فرهنگ
 
بالا