⁂ ⁂ خبرهای جدید جام جهانی 2014 برزیل | News World Cup Brazil 2014 ⁂ ⁂

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

سوآرز تمرينات فردي خود را از سر گرفت

منابع آگاه در تيم ملي فوتبال اروگوئه روز شنبه از آغاز تمرينات فردي لوييز سوآرز مهاجم اين تيم خبر دادند.
00009965.jpg

در حالي که تنها شش روز به آغاز رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل باقي مانده است، لوييز سوآرز روز شنبه براي نخستين بار پس از عمل جراحي، تمرينات سبک فردي خود را از سر گرفت.

اين مهاجم تيم ليورپول انگليس 22 ماه مه از ناحيه زانوي چپ تحت عمل جراحي قرار گرفت.

مهاجم 27 ساله اروگوئه‌اي در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس با 31 گل زده عنوان برترين گلزن اين رقابت‌ها را از آن خود کرد.

اروگوئه در گروه چهارم جام جهاني 2014 به مصاف تيم‌هاي کاستاريکا، انگليس و ايتاليا خواهد رفت.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مسي: براي قهرماني در جام جهاني کاملا آماده‌ايم

ستاره تيم ملي آرژانتين مي‌گويد اين تيم براي قهرماني در جام جهاني 2014 کاملا‌ آماده است.
00942352.jpg

آرژانتين، شب گذشته (شنبه) در ديداري دوستانه موفق شد با دو گل اسلووني را شکست دهد.

ليونل مسي از دقيقه‌ 58 به زمين مسابقه آمد و موفق شد گل دوم تيمش را به ثمر برساند. مسي پس از پايان مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آرژانتين شرايط خوبي دارد. در روزهاي گذشته تمرينات خوب و منظمي داشتيم و همه بازيکنان انگيزه بسيار خوبي براي موفقيت در جام جهاني برزيل دارند. روياي ما قهرماني در جام جهاني 2014 است و براي رسيدن به اين هدف کاملا آماده هستيم.

آرژانتين در گروه F جام جهاني با تيم‌هاي نيجريه، بوسني و هرزگوين و ايران همگروه است، آنها در اولين ديدار خود بايد با بوسني و هرزگوين ديدار کنند و سپس به ديدار ايران خواهند رفت و در بازي آخر مرحله گروهي نيز با نيجريه مصاف خواهند داشت.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
تمجيد مهرداد بيت آشور از دروازه‌بان تيم‌ملي برزيل

مدافع تيم ملي فوتبال ايران به تمجيد از ژوليو سزار پرداخت و او را يک دروازه‌بان حرفه‌اي و يک انسان فوق‌العاده‌ توصيف کرد.
00946061.jpg

مهرداد بيت آشور، يکي از لژيونرهاي فوتبال ايران است که در تيم وايت کپس ونکوور کانادا بازي مي‌کند؛ تيمي که رقيب تورنتو است و ژوليو سزار، دروازه‌بان تيم ملي برزيل در آن بازي مي‌کند.

اين دروازه‌بان برزيلي روز گذشته (شنبه) از باشگاهش تورنتو کانادا خداحافظي کرد و همين باعث شد تا خبرنگاران برزيلي حاضر در کمپ تيم ملي فوتبال ايران به سراغ مهرداد بيت آشور بروند و با او درباره اين دروازه‌بان به صحبت بنشينند.

مهرداد بيت آشور، مدافع تيم ملي فوتبال ايران در گفت و گو با خبرنگاران برزيلي با تمجيد از دروازه‌بان برزيلي تورنتو، گفت: به نظر من سزار يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي فوتبال جهان است. او يکي از دوستان خوب من است که در تيم تورنتو بازي مي‌کند. من او را به خوبي مي‌شناسم. سزار انسان بسيار خوب و با شخصيتي است و با همه رفتار خوبي دارد. علاوه بر اين که سزار يک بازيکن کاملا حرفه‌اي محسوب مي‌شود، در رفتار نيز هميشه براي ساير بازيکنان ديگر الگو است.

مهرداد بيت آشور متولد سن خوزه آمريکاست، اما پدر و مادري ايراني دارد. او يک بار از طرف يورگن کلينزمن به تيم ملي آمريکا دعوت شد، اما به ميدان نرفت. هر چند مهرداد بيت آشور و ژوليو سزار در ليگ MLS هستند، اما تاکنون تيم‌هاي‌شان با هم هيچ ديداري برگزار نکرده‌اند.

دو تيم تورنتو و ونکوور قرار است شانزدهم جولاي دقيقا سه روز پس از فينال جام جهاني برابر هم به ميدان بروند. ديداري که دروازه‌بان برزيلي در تيم تورنتو حضور نخواهد داشت، چرا که او از اين تيم خداحافظي کرده است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پيرلو: ايتاليا بايد تهاجمي بازي کند

هافبک تيم ملي ايتاليا اميدوار است با اعتماد به نفس بالايي که بازيکنان اين تيم دارند و با استفاده از شيوه تهاجمي بتوانند در جام جهاني 2014 موفق ظاهر شوند.
00939467.jpg

آندره‌آ پيرلو که چزاره پراندلي سرمربي ايتاليا به ساق‌هاي او براي موفقيت آتزوري در جام جهاني برزيل اميد بسياري دارد در مصاحبه با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: بايد در جام جهاني برزيل کاملا تهاجمي بازي کنيم. بايد کنترل بازي‌ها را در دست بگيريم و از آن لدت ببريم.

وي اظهار داشت: بدون ترديد مطمئن هستم که مي‌توانيم با اين شيوه موفق باشيم. بازي تهاجمي مي‌تواند به ما کمک کند تا در برزيل موفق باشيم. روياي هر کودکي حضور در جام جهاني است. من از اينکه به اين رويا دست پيدا کرده‌ام خوشحالم و خيلي هم خوش‌شانسم.

ستاره يوونتوس گفت: بدون ترديد کمک براي گلزني سخت‌تر از گلزني است. براي من همه چيز در زندگي‌ام يکسان است و سعي نمي‌کنم چيزي را حتما تغيير بدهم و به همين خاطر سبک بازي من اين است که بيشتر در نقش يک گلساز ظاهر شوم تا گلزن.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
حرفهاي جنجالي مارادونا در آستانه جام جهاني

مارادونا در گفت و گويي که با روزنامه الإتحاد امارات داشت درباره موضوعات مختلفي صحبت کرد؛ از فيفا گرفته تا جام جهاني قطر و بکن باوئر و پله.
00014627.jpg

جام جهاني 2014 برزيل چهار روز ديگر آغاز مي‌شود. وقتي سخن از جام جهاني به ميان مي آيد اذهان خود به خود متوجه بعضي از ستاره‌هايي مي شوند که در ادوار مختلف جام جهاني درخشيدند و به يک قهرمان ملي تبديل شدند. يکي از اين ستاره ها ديگو آرماندو مارادونا است که يک تنه تيم ملي فوتبال آرژانتين را قهرمان جام جهاني 1986کرد و همين باعث شده است تا همگان او را يک فوق ستاره بدانند و خيلي‌ها از او به عنوان بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان ياد کنند.

مارادونا قبل از سفر به برزيل گفتگويي اختصاصي با روزنامه الإتحاد امارات انجام داد و در آن سخنان بسيار شنيدني و در عين حال جنجالي بر زبان آورد. او از اختلاف آشکار خود با سپ بلاتر سخن گفت همچنانکه درباره جام جهاني 2022 قطر که شايعه هاي زيادي درباره تباني شيخ نشينان قطري به گوش به مي رسد اظهار نظر کرد.

اسطوره فوتبال آرژانتين سخنان خود را با انتقاد تند از فيفا و سپ بلاتر آغاز کرد و گفت: مدت‌ها است که من درباره وجود ساخت و پاخت و تباني در فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا صحبت مي کنم. از بس در اين باره صحبت کرده ام که ديگر خسته شده ام، اما متاسفانه گوش شنوايي وجود ندارد و فوتبالي‌ها از جمله ميشل پلاتيني که رئيس اتحاديه فوتبال اروپا است سکوت کرده اند و پرچم سفيد را بالا برده اند. پلاتيني و ديگر فوتباليها با وجود پيرمردهايي چون بلاتر و گراندونا تسليم شده اند و کاري انجام نمي دهند. به کساني که در فيفا کار مي کنند مي گويم کاسه صبر ما از اين رفتارهاي غير ورزشي و ناجوانمردانه شما لبريز شده است. اميدوارم که فوتبال از رشوه و تباني پاک شود و به حالت طبيعي خود برگردد تا همه از ديدن آن لذت ببرند.

ال ديگو ادامه داد: بايد بگويم که رشوه در فيفا بيداد مي کند و بايد هر مسئولي در فيفا بازخواست شود و پاسخگو باشد به ويژه درباره پرونده ميزباني جام جهاني 2022 قطر که گمانه زنيهاي زيادي درباره آن وجود دارد. بايد همگان بدانند اين همه پول به جيب چه کساني رفته است. واضح و مبرهن است که بعضي از مسئولان انگار در يک کافه نشسته اند و هر نوع نوشيدني را که بخواهند مي خورند و فوتبال را آنگونه که مي خواهند اداره مي کنند و مي چرخانند. آنها چيزي از فوتبال نمي‌دانند و هيچ شناختي از آن ندارند و بدون هيچگونه تلاشي پول به جيب مي زنند. بسياري از تصميماتي که در فيفا گرفته مي شود به خاطر پول است. متاسفم که بعضي از فوتباليها که به فيفا وارد شده اند سکوت کرده اند و نمي توانند کاري انجام دهند بلکه آنها هم به اين پروسه ناجوانمردانه روي آورده اند.

بلاتر چندي پيش اعلام کرد که قصد دارد براي پنجمين بار خود را براي انتخابات رياست فيفا نامزد کند. نظر مارادونا در اين باره شنيدني است. او گفت: اگر بلاتر خود را بارديگر نامزد کند اين نشان مي دهد که همه ما ديوانه هستيم. اختلاف من با بلاتر بيش از اندازه است و البته اختلاف شخصي نيست چرا که بلاتر به فوتبال به عنوان يک بيزينس نگاه مي کند اما من معتقدم که بايد در فوتبال به بازيکنان و طرفداران آن توجه کرد. براي اين که يک بازيکن جوان به ستاره تبديل شود و همگان را شگفت زده کند کارهاي زيادي مي توان انجام داد.

او ادامه داد: پول بسيار زيادي در مناطق مختلف جهان از جمله قاره آفريقا صرف مي شود بدون آنکه نتيجه اي وجود داشته باشد. اگر بلاتر نگاه بيزينس گونه به فوتبال نداشت بدون شک اين مبالغ هنگفت کمک زيادي به بازيکنان جوان و با استعداد مي‌کرد. اگر بلاتر گزارشي درباره اين پول ها و نحوه مصرف کردن آنها بدهد بسيار از او تشکر خواهيم کرد.

مارادونا از حضور در امارات بسيار خوشحال است. او مي‌گويد: اميدوارم 10 سال ديگر در امارات بمانم چرا که احساس مي کنم جزئي از اين کشور شده ام. حضور من در ميان شما بسيار مرا خوشحال مي کند. اميدوارم بتوانم به پيشرفت فوتبال در کشور شما کمک کنم.

اسطوره فوتبال آرژانتين در ادامه سخنان خود درباره گل جنجالي خود به انگليس و رفتار تماشاگران ايتاليايي در جام جهاني 1990 صحبت کرد و گفت: از پيتر شيلتون و انگليسي ها به خاطر آن گلي که به ثمر رساندم هرگز عذرخواهي نخواهم کرد و همچنين از طرفداران تيم ملي فوتبال ايتاليا. وقتي طرفدارن ايتاليا سرود آرژانتين را شنيدند فرياد تمسخر سر دادند و من هم برابر دوربين ها زيادي خشمگين شدم و فرياد زدم و به آنها دشنام دادم. وقتي اين حرکت آنها را ديدم اشک در چشمانم جاري شد چرا که من عاشق کشورم هستم و اصلا نمي توانم توهين به سرود ملي را قبول کنم به همين خاطر چنين واکنش في البداهه اي را به خاطر عشق به کشورم انجام دادم و اصلا پشيمان نيستم.

مارادونا در ادامه سخنان خود درباره جام جهاني 2014 برزيل هم سخن گفت: جام جهاني رويداد بزرگي است و بايد از اين رويداد نهايت استفاده را برد. منظورم اين نيست که تنها از حوادث شيرين آن از جمله گلزدن و ديدن ستاره‌ها لذت ببريم بلکه بايد مربيان و بازيکنان جوان از اشتباهات ساده اما تاثيرگذار خود درس گيرند. اين اشتباهات اگرچه ساده هستند اما مي توانند مرگبار باشند مثل اشتباه من در جام جهاني 2010. نبايد خط دفاعي اشتباه کند. تيمي که مي خواهد قهرمان شود بايد بدون اشتباه باشد.

مارادونا درباره ناآرامي‌هاي برزيل گفت: طبيعتا جام جهاني 2014 برزيل حرارت و حساسيت بيشتري نسبت به ديگر ادوار جام جهاني دارد چه به خاطر ناآرامي‌ها و تظاهرات اخير برزيل و چه به خاطر رقابت بسيار زياد بين تيم هاي شرکت کننده. پيش بيني مي کنم که رقابت بسيار تنگاتنگي در برزيل وجود داشته باشد.

ال ديگو درباره عدم تمديد قرارداد خود با بارسلونا در زمان ‌بازيگري‌اش هم سخن گفت: با هيچ کس در بارسلونا دشمني نداشتم، اما مديري در بارسلونا وجود داشت که دوست داشت در هرکاري دخالت کند. او اصلا با کارهاي اداري آشنا نبود و دخالت هايش کاملا بي مورد بود و اصلا به تيم کمک نمي کرد. ما بازيکنان به او گفتيم که در کارهاي فني دخالت نکند اما او گوش نداد و اين زمينه جدايي من شد. پيشنهاد تمديد شش ساله قرارداد به من داده شد اما اختلافم با خوزه لوئيس نونيز رئيس باشگاه بارسلونا باعث شد تا اين تيم را ترک کنم اين درحالي بود که من در اوج دوران فوتبالي خود بودم و بازي هاي زيبايي را به نمايش مي گذاشتم.

روزهاي بسيار خوبي را با بارسلونا پشت سرگذاشتم. بارسلونا در آن وقت بهترين تيم جهان بود. انتقال من به ناپولي در آن زمان بزرگترين چالش براي من بود، چرا که اين تيم براي سقوط نکردن مي جنگيد. در نظر بگيريد که من از بهترين تيم جهان جدا شدم و به تيمي پيوستم که براي سقوط نکردن مي جنگيد. من توانستم با کمک هم تيمي هايم تيمي را بسازييم که همگان را شگفت زده کند. ما توانستيم قدرت هاي بزرگي چون يوونتوس، رم و ميلان را زمين بزنيم و اين اصلا آسان نبود. من بهترين دوران لژيونري خود را با ناپولي گذراندم. در تيمي بازي مي کردم که طرفداران آن عاشق فوتبال بودند. وقتي چندي پيش از اين شهر ديدن کردم ديدم که مردم اين شهر هنوز عاشق من هستند. بچه ها در هتل محل اقامت من جمع شده بودند و اين برايم بسيار جالب بود. اين بچه‌ها چيزي درباره من نمي دانستند و پيدا بود که پدرهاي آنها درباره افتخارات من با ناپولي سخن گفته بودند.

مارادونا درباره دوستان فوتبالي خود و هم دوره‌اي‌هايش هم صحبت کرد. او گفت: اختلاف زيادي با پله و پلاتيني داشتم. پله دوست دارد به سياستمداران نزديک شود اما بارها در اين هدف خود شکست خورد. او دوست دارد به کرسي در فيفا دست يابد اما در اين کار هم ناموفق بوده است. درباره پلاتيني بايد بگويم که او بسيار متفاوت با پله است. او انساني بسيار باهوش است و در کار خود در اتحاديه فوتبال اروپا موفق بوده است. اما درباره بکن بائر نمي توانم قضاوت کنم و اصلا علاقه اي به آشنايي با او ندارم. درباره والتر زنگا هم بايد بگويم که او دروازباني بزرگ و مربي است. زنگا انساني خوب هم هست و من او را دوست دارم.

ال ديگو در پايان به انتقاد از فدارسيون فوتبال آرژانتين هم پرداخت و گفت: آنچه در فدراسيون فوتبال آرژانتين اتفاق مي افتد يک مصيبت است. بايد گراندونا هرچه زوتر برود چرا که هدف اول و آخر افرادي که در فدراسيون عمل مي کنند تنها و تنها پول است. آنها اصلا به مصلحت کشورشان توجه نمي کنند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
جرارد: انگليس از بازي با ايتاليا 3 امتياز مي‌خواهد

ستاره خط مياني تيم فوتبال ليورپول گفت برخلاف تصور برخي سه‌شير در اولين بازي خود در جام جهاني براي کسب پيروزي خواهد جنگيد و به کسب تساوي برابر قهرمان جام جهاني 2006 قانع نيست.
00938691.gif

استيون جرارد، کاپيتان تيم ملي انگليس در خصوص نخستين بازي سه‌شير در جام جهاني 2014 که برابر تيم ملي ايتاليا خواهد بود، اظهار داشت: ما هميشه به دنبال بالاترين اهداف بوده‌ايم و بنابراين در بازي برابر ايتاليا هم در پي کسب سه امتياز خواهيم بود. ما براي اين بازي برنامه داريم و اگر از تمام توانايي‌هاي خود استفاده کنيم شک ندارم که مي‌توانيم ايتاليا را شکست دهيم. به همين دليل فکر مي‌کنم نتيجه گرفتن انگليس در بازي برابر ايتاليا تنها و تنها به خودش و شيوه‌ بازي‌اش بستگي دارد.

جرارد افزود: به عقيده من اين يک نوع بي‌احترامي به بازيکنان تيم ملي است اگر بگوييم که آنها در بازي برابر ايتاليا به يک امتياز هم قانع هستند. اين بازي سه امتياز دارد و ما هر سه امتياز را مي‌خواهيم. ما هرگز در يک بازي با هدف کسب تساوي به ميدان نرفته‌ايم.

کاپيتان سه‌شير تصريح کرد: با اين حال اگر نتوانستيم مقابل ايتاليا گل بزنيم و بازي بدون گل و مساوي تمام شود، دنيا به آخر نخواهد رسيد، هرچند اين نتيجه‌اي نيست که ما به دنبال آن هستيم. گرفتن سه امتياز از بازي اول ما را در خط نخست براي صعود از گروه‌ خود قرار مي‌دهد.

تيم ملي انگليس در مرحله گروهي جام جهاني 2014 کار خود را با بازي برابر تيم ملي ايتاليا آغاز مي‌کند و پس از آن با تيم‌هاي ملي اروگوئه و کاستاريکا مصاف خواهد کرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
نونو گومژ: پرتغال به رونالدو وابسته نيست

مهاجم سابق تيم ملي پرتغال معتقد است اين تيم بدون کريستيانو رونالدو نيز مي‌تواند به مراحل پاياني جام جهاني صعود کند.
00939767.jpg

پرتغال در گروه G جام جهاني با تيم‌هاي آلمان، غنا و آمريکا همگروه است و در اولين ديدار خود در اين رقابت ها بايد با آلمان ديدار کند.

نونو گومژ مهاجم سابق تيم ملي پرتغال به قهرماني تيمش در جام جهاني اعتقاد دارد. او مي گويد اين تيم حتي بدون کريستيانو رونالدو هم توانايي حضور در جمع برترين‌هاي جام را دارد و به اين بازيکن وابسته نيست. رونالدو در بازي‌هاي دوستانه تيمش به دليل مصدوميت حضور نداشته است تا باعث نگراني هواداران پرتغال شود.

گومژ درباره احتمال غيبت رونالدو در جام جهاني گفت: البته ما با رونالدو بسيار قوي‌تر مي شويم و شکي در آن نيست،‌ اميدوارم که او براي بازي اول آماده باشد و بتواند عملکرد خوب خود را نشان دهد، ما تيم خوبي داريم که با وجود ناني و برخي از مهاجمين ديگر خطرناک تر هم مي شود.

نونو گومژ، برزيل و اسپانيا را مدعيان اصلي قهرماني در جام جهاني 2014 مي‌داند. او که با پرتغال تحت هدايت اسکولاري مربي فعلي تيم ملي برزيل به ديدار پاياني يورو 2004 رسيده بود، در خصوص اسکولاري مي گويد: اسکولاري بهترين سرمربي است که مي تواند در مقابل تماشاگران خودي بهترين نتيجه را کسب نمايد.

مهاجم سابق تيم ملي پرتغال در ادامه گفت: براي موفقيت در فوتبال شانس نياز است و فکر مي کنم که اگر ما هم شانس داشته باشيم مي‌توانيم قهرمان جام جهاني باشيم و اگر از مرحله گروهي صعود کنيم، مي توانيم باز هم به مراحل بالاتر برويم. مهم اين است که فقط در هر بازي تمرکز خود را از دست ندهيم و به مسائل حاشيه‌اي توجه نکنيم.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کي‌روش در بين 10 مربي برتر جام جهاني 2014

لس آنجلس تايمز کارلوس کي روش را يکي از ده مربي برتر جام جهاني 2014 معرفي کرد.
00944960.jpg

جام جهاني 2014 برزيل چهار روز ديگر با ديدار ميزبان و کرواسي آغاز مي شود.

سايت لس آنجلس تايمز در گزارشي 10 مربي برتر جام جهاني 2014 برزيل را معرفي کرد که کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ايران در رده نهم اين فهرست قرار دارد.

*کارلوس کي‌روش

اين مربي پرتغالي دو بار همراه جوانان پرتغال به قهرماني در جام جهاني جوانان دست يافته و توانست همراه با تيم ايران جواز حضور در جام جهاني 2014 را به دست آورد. البته او پس از صعود به جام جهاني کره و ژاپن از سمت خود به دليل اختلاف نظر با سران فدراسيون اين کشور کنار رفت.

کي روش در سال 2010 نيز همراه پرتغال در جام جهاني حضور داشت.

فهرست 10 مربي برتر جام جهاني 2014 از ديد لس آنجلس تايمز به شرح زير است:

1- ويسنته دل‌بوسکه (اسپانيا)

2- لوئيس فيليپه اسکولاري (برزيل)

3- لوئيس فان‌خال (هلند)

4- يواخيم لوو (آلمان )

5- فابيو کاپلو (روسيه)

6- اسکار تابارس ( اروگوئه)

7- روي هاجسون (انگليس)

8- يورگن کلينزمن (آمريکا)

9- کارلوس کي‌روش (ايران )

10- لوئيس فرناندو سوآرس ( هندوراس)
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
ترکيب تيم ملي فوتبال آمريکا و پرتغال اعلام شد
ترکيب تيم‌هاي ملي پرتغال و آمريکا براي دومين ديدارشان در مرحله گروهي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل اعلام شد.
00977763.jpg

در حالي که دو تيم فوتبال آلمان و آمريکا در دومين مسابقه خود در گروه G رقابت‌هاي جام‌جهاني از ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد به مصاف هم خواهند رفت، ترکيب دو تيم براي اين بازي اعلام شد.

نام کريستيانو رونالدو که ترديدهايي در خصوص حضورش در اين مسابقه وجود داشت، در ميان 11 مرد اصلي بنتو براي اين ديدار به چشم مي‌خورد.

ترکيب تيم ملي آمريکا:

هوارد، برادلي، بسلر، دمپسي، بدويا، جونز، بکرمن، زوسي، کامرون، جانسون

ترکيب تيم ملي پرتغال:

بتو، برونو، آلوز، ولوسو، رونالدو، موتينيو، کاستا، ميرلس، ناني، آلميدا، پريرا، پوستيگا



 
بالا