⁂ ⁂ خبرهای جدید جام جهانی 2014 برزیل | News World Cup Brazil 2014 ⁂ ⁂

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اولاف تون:يواخيم لو طرح تاکتيکي جايگزين دارد

اولاف تون از انتخاب تنها يک مهاجم اصلي براي تيم‌ملي آلمان حمايت کرد و اظهار داشت: لو طرح جايگزين دارد.
00943710.gif

هافبک اسبق تيم‌هاي بايرن‌مونيخ و شالکه در گفت‌وگويي از انتخاب يک مهاجم همچون ميروسلاو کلوزه براي تيم آلمان حمايت کرد و برخلاف اکثر کارشناسان کشورش عنوان کرد: اقدام مربي آلمان هوشمندانه بوده است.

اين چهره 49 ساله که با تيم آلمان در جام جهاني 1990 به مقام قهرماني رسيد گفت: لو با اين اقدام نشان داد براي تيمش طرح جايگزين تاکتيکي دارد و در صورتي که نخواهد از کلوزه به عنوان سانترفوروارد استفاده کند از بازيکناني همانند توماس مولر يا ماريو گوتسه به عنوان مهاجم دروغين يا کاذب استفاده مي‌کند.

مسابقات جام جهاني 2014 از تاريخ 23 خرداد آغاز مي‌شود و به مدت يک ماه ادامه خواهد داشت.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بنزما : از نظر جسمي و فکري آماده هستم

کريم بنزما ملي پوش فرانسوي که پس از مصدوميت از ناحيه ران روز چهارشنبه اولين تمرين خود را با تيم ملي فوتبال فرانسه انجام داد، اعلام کرد در آستانه جام جهاني 2014 برزيل از نظر جسمي و فکري از آمادگي خوبي برخوردار است.
00946063.jpg

وي در گفتگو با نشريه اسپانيايي مارکا اعلام کرد به رغم مصدوميت ، خود وي خواهان حضور در ديدار پاياني ليگ قهرمانان بين دو تيم رئال مادريد و اتلتيکو مادريد بود. رئال مادريد در اين ديدار چهار بر يک به پيروزي رسيد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، بنزما گفت:«حضور در آن ديدار يک اشتباه نبود،‌ هرچند مصدوم بايد در آن ديدار شرکت و به تيم کمک مي کردم. اکنون در شرايط کامل براي پاسخ گويي به افکار عمومي فرانسه در جام جهاني هستم.»

اين مهاجم بيست و شش ساله خاطر نشان کرد :«در هر ديدار با تيم ملي فرانسه ، من بايد بهترين بازيکن باشم. مسئولست بيشتري احساس مي کنم. تلاش مي کنم تا بهترين باشم.»

وي همچنين اعلام کرد در فصل اخير بهترين فصل خود را از سال 2009 تا کنون در رئال مادريد سپري کرده است. بنزما تيم هاي اسپانيا ،‌ برزيل و آلمان را از مدعيان قهرماني در جام جهاني 2014 دانست.

اين مهاجم فرانسوي همچنين در مورد تيم کشورش نيز گفت:«فرانسه از مدعيان قهرماني نيست اما ما تيمي جوان و آينده دار داريم. از زمان ديدارهاي پلي آف مقابل اوکراين بازي بهتري ارائه کرديم. ابتدا به صعود از گروه مي انديشيم و سپس بازي به بازي پيش خواهيم رفت.»

تيم ملي فوتبال فرانسه در گروه پنجم رقابت هاي جام جهاني 2014 با تيم هاي سوئيس ، اکوادور و هندوراس هم گروه است.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
مارکو رويس جام جهاني را از دست داد

ستاره ارزشمند تيم ملي فوتبال آلمان به دليل مصدوميت در ديدار مقابل ارمنستان جام جهاني را از دست داد.
00957339.jpg

مارکو رويس ستاره ارزشمند تيم ملي آلمان در ديدار شب گذشته اين تيم مقابل ارمنستان به دليل مصدوميت شديد از ناحيه مچ پا جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد.

وي در اواخر نيمه دوم دچار اين مصدوميت شد و بالاجبار زمين بازي را ترک کرد.

آلمان در اين ديدار را با نتيجه 6 بر يک پيروز شد.

روز گذشته هم ريبري جام جهاني را از دست داده بود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
کاپيتان روسيه جام جهاني 2014 را از دست داد

رومن شيروکوف به دليل مصدوميت حضور در جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد.
00938948.gif

روسيه شب گذشته (جمعه) در ديداري دوستانه به مصاف مراکش رفت و موفق شد در پايان با دو گل به برتري برسد.

در اين ديدار رومن شيروکوف، کاپيتان روسيه که در تيم زنيت سن پترزبورگ بازي مي‌کند به شدت مصدوم شد و زمين مسابقه را ترک کرد.

فابيو کاپلو، سرمربي ايتاليايي روسيه پس از پايان مسابقه اعلام کرد که شيروکوف جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد و بايد به زودي تحت عمل جراحي قرار گيرد.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
پيروزي آلمان و برزيل در ديدارهاي دوستانه

تيم هاي آلمان و برزيل موفق شدند در ديدارهاي دوستانه پيش از جام جهاني حريفانشان را شکست دهند.
00034466.jpg

تيم‌هاي ملي فوتبال جهان شب گذشته و بامداد امروز (شنبه) در ديدارهاي دوستانه برابر حريفان خود به ميدان رفتند تا خودشان را قبل از آغاز جام جهاني 2014 برزيل محک بزنند.

آلمان يکي از مدعيان قهرماني در جام جهاني قدرتمند ظاهر شد و موفق شد با نتيجه‌ پر گل شش بر يک ارمنستان را شکست دهد.

آندره شورله، لوکاس پودولسکي، ماريو گوتسه (2بار)، ميروسلاو کلوزه و بنديک هودس براي آلمان در اين ديدار گلزني کردند. البته اين ديدار براي آلماني‌ها يک اتفاق تلخ نيز در پي داشت که آن هم مصدوميت مارکو رويس بود. اين مهاجم جوان آلماني شب گذشته از ناحيه مچ پا به شدت مصدوم شد و به بيمارستان منتقل شد تا در خطر از دست دادن جام جهاني قرار گيرد.

برزيل ميزبان جام جهاني 2014 نيز موفق شد با يک گل صربستان را شکست دهد. تک گل اين ديدار را فرد در دقيقه‌ 58 براي برزيل به ثمر رساند.

پرتغال يکي از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني 2014 نيز موفق شد با يک گل مکزيک را شکست دهد. در اين ديدار که کريستيانو رونالدو به دليل مصدوميت به ميدان نرفت، برونو در دقيقه‌ 90 تک گل مسابقه را به ثمر رساند.

** تابلوي نتايج

* روسيه 2 -‌ مراکش صفر

* لهستان 2 – ليتواني يک

* برزيل يک – صربستان صفر

* آلمان 6 – ارمنستان يک

* کلمبيا 3 – اردن صفر

* کرواسي يک – استراليا صفر

* ژاپن 4- زامبيا 3

* کاستاريکا يک – ايرلند يک

* يونان 2 – بوليوي يک

* پرتغال يک – مکزيک صفر

در ادامه رقابت‌هاي دوستانه امشب (شنبه) شش ديدار برگزار مي‌شود که در مهم‌ترين ديدار آرژانتين يکي از همگروه‌هاي ايران در جام جهاني 2014 برزيل برابر اسلوني به ميدان خواهد رفت.

** برنامه ديدارهاي دوستانه امشب تيم‌هاي ملي فوتبال جهان به شرح زير است:

* آرژانتين – اسلوني

* کامرون – مولداوي

* بلژيک – تونس

* انگليس – هندوراس

* السالوادور – اسپانيا
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
حريف ايران در جام جهاني وارد برزيل شد

بوسني و هرزگوين براي برگزاري جام جهاني 2014 وارد برزيل شد.
00957289.jpg

جام جهاني 2014 برزيل پنج روز ديگر با ديدار ميزبان و کرواسي در ورزشگاه "کورينتيانس" شهر سائوپائولو آغاز مي‌شود. بوسني و هرزگوين يکي از همگروه‌هاي ايران در جام جهاني 2014 برزيل روز گذشته (جمعه) وارد محل برگزاري اين رقابت‌ها شد.

بوسني و هرزگوين که در ديدارهاي دوستان موفق شد با غلبه بر ساحل عاج و مکزيک قدرتمند ظاهر شود به عنوان اولين تيم همگروه ايران وارد برزيل شد.

علاوه بر بوسني و هرزگوين، ساحل عاج، ايتاليا، شيلي و هلند نيز روز گذشته وارد برزيل شدند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اسکولاري: به نيمار نياز داريم

سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل پس از پيروزي مقابل صربستان تاکيد کرد تيمش به نيمار نياز دارد همانطور که آرژانتين به ليونل مسي احتياج دارد.
00036699.jpg

تيم ملي فوتبال برزيل در ديداري دوستانه موفق شد با نتيجه يک بر صفر مقابل صربستان به برتري برسد.

به گزارش فارس، تنها گل اين ديدار را فرد در دقيقه 59 وارد دروازه حريف کرد تا تيمش را به پيروزي برساند اما تماشاگران اين ديدار به نوعي از نمايش تيم‌شان راضي نبودند. بسياري هم پيش از اين ديدار اعلام کرده بودند برزيل تا حد زيادي به نيمار وابسته شده است.

لوييس فليپه اسکولاري در مورد اين موضوع گفت: بله، ما به نيمار احتياج داريم، همانطور که پرتغال به کريستيانو رونالدو و آرژانتين به ليونل مسي احتياج دارند. ما به نيمار نياز داريم زيرا هر تيمي به يک بازيکن نياز دارد که توجه حريف را به خودش جلب کند. وظيفه ما اين است که راه حلي بيابيم تا بتوانيم نيمار را از بازيکنان زيادي که او را در جريان بازي احاطه مي‌کنند رها کنيم.

اسکولاري در مورد واکنش تماشاگران به نمايش برزيل هم گفت: فکر مي‌کنم اين يک واکنش طبيعي بود. واکنش منفي آنها حتا زماني که ما خوب هم بازي مي‌کنيم وجود دارد. هواداران ما را در ديدار قبلي هم هو کردند. همه بازيکنان براي چنين لحظه‌هايي خودشان را آماده کردند. مي‌دانيم که اگر خوب بازي نکنيم هوادارانمان ناراحت مي‌شوند اما بر اين باور هستم که بيشتر تماشاگراني که به ورزشگاه آمده بودند استاديوم را با خوشحالي ترک کردند.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
واکنش سرمربي فرانسه به مصدوميت ريبري

سرمربي تيم ملي فرانسه با اظهار ناراحتي از مصدوميت فرانک ريبري عنوان کرد: بايد اين اتفاق تلخ را فراموش کرد و به فکر جام جهاني بود.
00943036.gif

فرانک ريبري، ها‌فبک تيم ملي فرانسه روز گذشته (جمعه) به دليل مصدوميت جام جهاني 2014 برزيل را از دست داد.

ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فرانسه با اظهار ناراحتي از مصدوميت ريبري، گفت: متاسفم که او در جام جهاني حضور نخواهد داشت. ريبري هفته‌ها با مصدوميت دست و پنجه نرم کرد، اما شرايط او بهتر نشد. ما همه از توانايي فرانک ريبري آگاه هستيم. قطعا غيبت او در جام جهاني ضربه بزرگي به تيم ما وارد کرده است، اما بايد اين اتفاق را فراموش کنيم و به جاه طلبي خود در جام جهاني فکر کنيم.

سرمربي فرانسه در ادامه گفت: همه بازيکنان از اين اتفاق تلخ ناراحت هستند، اما ما جام جهاني را در پيش داريم و بايد هر چه سريع‌تر خودمان را براي آغاز اين بازي آماده کنيم.

فرانک ريبري هفته‌ گذشته اعلام کرده بود که جام جهاني 2014 برزيل آخرين حضور او در جام جهاني خواهد بود و به اين ترتيب او ديگر شانس حضور در اين رقابت‌ها را نخواهد داشت.

فرانسه در گروه E جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي هندوراس ، اکوادور و سوئيس همگروه است و در اولين ديدار خود بايد برابر هندوراس به ميدان برود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ريبري: از قلبم خون مي‌چکد!

هافبک تيم ملي فوتبال فرانسه از اينکه جام جهاني 2014 برزيل را از دست داده است غرق در اندوه و ناراحتي است اما اطمينان دارد که هم تيمي هايش مي توانند موفق باشند.
00939335.jpg

يکي از اميدهاي تيم ملي فوتبال فرانسه براي درخشش در جام جهاني 2014 برزيل فرانک ريبري بود اما اين بازيکن در آخرين لحظات از ليست نهايي ديديه دشام به علت آسيب ديدگي خط خورد تا بهت و ناراحتي رسانه ها و مردم فرانسه را در بر گيرد.

تيم ملي فوتبال فرانسه براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل خود را آماده مي کند و بدون شک غيبت ريبري مي تواند خط هافبک اين تيم را ضعيف کند. ريبري قبل از پرواز تيم ملي فوتبال کشورش به برزيل گفتگويي را با سايت رسمي فدراسيون فوتبال کشورش انجام داد. او از اينکه نمي تواند در جام جهاني برزيل حضور يابد بسيار ناراحت است.

او گفت: واقعا براي من دردآور است که نمي توانم تيم ملي فوتبال کشورم را همراهي کنم. نمي دانم چگونه ناراحتي خود را بيان کنم. واقعا از نظر رواني در شرايط خوبي بسر نمي برم. حضور در جام جهاني براي هر بازيکني يک روياست. اين بار روياي من نقش برآب شد و من بسيار ناراحت هستم. اميدوار بودم که به ديدار دوستانه برابر جامائيکا برسم اما متاسفانه آسيب ديدگي من را وادار به خداحافظي از جام جهاني کرد.

ريبري که در سال 2013 يکي از سه نامزد نهايي کسب توپ طلاي فوتبال جهان بود ادامه داد: بعد از آزمايشات طولاني مدت اميدوار بودم که به جام جهاني برسم. صبح جمعه وقتي از خواب بيدار شدم از ناحيه پشت احساس ناراحتي کردم. وقتي دوباره آزمايش دادم به يکباره غافلگير شدم چرا که پزشک به من گفت که ديگر نمي توانم به جام جهاني برزيل برسم. خبر بسيار ناراحت کننده اي بود. نمي دانستم چکار کنم. غرق در اندوه و نااميدي شده بودم. اين براي من بدترين خبر بود. در روزهايي که گذشت همه اميد من اين بود که بتوانم در برزيل بازي کنم اما با نهايت تاسف اين رويايم برآورده نشد.

ستاره بايرن ادامه داد: هر چند نمي توانم در جام جهاني حضور يابم اما مي خواهم از کادر پزشکي به خاطر زحمات زيادي که کشيدند تشکر کنم چرا که آنها هر کاري را که مي توانستند انجام دادند. انگار قسمت نبود که من در جام جهاني حضور يابم. از هم تيمي هايم با قلبي که از آن خون مي‌چکد خداحافظي مي کنم. اطمينان دارم که آنها براي موفقيت تيم ملي فوتبال کشورشان از جان مايه خواهند گذشت و اصلا کوتاهي نخواهند کرد. بازيکنان فرانسه براي قهرماني به برزيل مي روند و من اطمينان دارم که آنها موفق خواهند شد.

ريبري در پايان گفت: به خوبي مي دانم که مي توانم به هم تيمي هايم اطمينان کنم. من از الان به بعد نخستين طرفدار تيم ملي فوتبال کشورم خواهم بود و از صميم قلب براي هم تيمي هايم آرزوي موفقيت مي کنم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
خوشحالي کلوزه از رکورد‌شکني براي آلمان

ميرسلاو کلوزه با گلزني برابر ارمنستان توانست رکوردار گلزني در تيم ملي کشورش شود.
00939516.jpg

آلمان شب گذشته موفق شد با نتيجه پر گل 6 بر يک ارمنستان را شکست دهد. ميرسلاو کلوزه در اين ديدار موفق شد يکي از گل‌هاي تيمش را به ثمر برساند تا رکورد گلزني در تيم ملي اين کشور را به نام خود ثبت کند. کلوزه با گلزني در ديدار برابر ارمنستان تعداد گل‌هاي زده خود در تيم ملي آلمان را به عدد 69 رساند و با پشت سر گذاشتن گرد مولر به تنهايي رکورددار گلزني در تيم ملي آلمان شد.

ميرسلاو کلوزه پس از پايان مسابقه درباره رکوردشکني در تيم ملي آلمان گفت: "اين رکورد براي من مهم است اما مهم تر از اين رسيدن به فرم ايده‌آل براي جام‌جهاني است که بتوانم براي تيمم گلزني کنم. البته مي‌خواهم هميشه بازي و به تيم کمک کنم. فکر مي‌کنم به تدريج همانطور که مشخص بود به فرم ايده‌آل خود نزديک مي‌شوم."

کلوزه اولين بار در سال 2001 در بازي مقابل آلباني براي آلمان به ميدان رفت و در همان ديدار نيز موفق به زدن اولين گل ملي خود شد. او هم اکنون 132 بازي ملي در کارنامه دارد.

او همچنين با زدن يک گل در جام‌جهاني 2014 مي‌تواند با رکورد رونالدوي برزيلي در تعداد گل زده در جام‌جهاني برابري کند. کلوزه در حال حاضر 14 گل ملي در کارنامه خود دارد. اين در حالي است که رونالدو 15 بار در جام جهاني گلزني کرده است.
 
بالا