تعطیلی برنامه سمت خدا ..... چراااااااا ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
با برکناری تهیهکننده برنامه «سمت خدا» و شکلگیری اعتراضاتی به دنبال این اتفاق، خبرگزاری مهر گزارشی را در این خصوص منتشر کرد. با این حال محمودرضا منتظری مدیر روابط عمومی شبکه ۳ ساعاتی پیش در گفتگو با یکی از سایتها، تمام این اتفاقات را تکذیب و اعلام کرد: درباره روند این برنامه اتفاق خاصی نیفتاده و اصلا دلیل برخی حواشی را نمیدانم. قرارداد رکنی به عنوان تهیهکننده برنامه با «سمت خدا» تمام شده و مدیریت نیز پذیرفته است.

وی ادامه داد: از طرفی خود آقای رکنی استعفایش را برای ادامه همکاری نوشته؛ در حالی که اکنون ادعا کرده که شبکه قصد برکناری یا اخراجش را دارد. این ادعا با این ۲ دلیلی که من عرض کردم دیگر محل اعراب ندارد. برگه استعفا او هم موجود است، رکنی اخراج نشده و باز هم برای مناسبتهای دیگری مثل ماه رمضان به او برنامه خواهند داد. به هرحال هر مجموعهای دنبال فکر و کار جدید با نیروهای تازه است.

با این حال تنها ۳۰ دقیقه از انتشار این ادعا نگذشته بود که در ساعت ۱۳:۴۰ روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشتماه «سمت خدا» روی آنتن رفت و نجم الدین شریعتی مجری برنامه با صراحت گفت: من همین جا اعلام میکنم تهیه کننده ما را از این برنامه برداشتهاند و تا وقتی که او نیاید من هم دیگر به این برنامه نمیآیم.

13920506110324661895004.jpg


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد نیز که به عنوان کارشناس روزهای دوشنبه این برنامه زنده حضور داشت، گفت: باید این را بگویم که حتی به رکنی اجازه نمیدهند پایش را به استودیو بگذارد. تنشی در بین مسئولان صدا و سیما و تهیه کننده برنامه بوده و هر چه ما به مسئولان رو انداختیم آنها روی ما را زمین زدند. بنابراین اگر تهیه کننده و مجری برنامه برنگردد، ما کارشناسها هم دیگر به این برنامه نخواهیم آمد.

119523.jpg


76119-226767-1399908242.jpg


باید دید با وجود این گفتههای صریح روی آنتن زنده شبکه ۳ سیما، مسئولان تلویزیون چه واکنشی نشان خواهند داد و این اتفاق را چگونه توجیه خواهند کرد.

منبع مهر


برای دیدن فیلم خداحافظی نجم الدین شریعتی اینجا کلیک کنین ((منبع فیلم رجا نیوز))


فقط برای من با گوگل کروم باز نشد اما با فایرفاکس باز میشه .... اگه فیلم رو نشون نداد مرورگرتون رو عوض کنین


البته باز خبرگذاری دانشجو دلیل برکناری تهیه کننده سمت خدا رو انتقادات کارشناسان این برنامه میدونه

برای دیدن فیلم صحبت های آقای ماندگاری که به نظر خبرگذاری دانشجو دلیل برکناری تهیه کننده این برنامه هست رویه عکس زیر کلیک کنین


 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
ممنون که اخبار اینچنینی رو نشر میدین./
 

ندا66

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
ممنون که اخبار اینچنینی رو نشر میدین./


خواهش میکنم وظیفه است

اخه خیلی اذیت کننده اس

جزومعدود برنامه های صدا وسیما بود که واقعی

درمورد دین واحکام صحبت میشد

وگرنه اکثر برنامه های صداوسیما

شده بزن وبکوب و ارایش ها وعشوه های خانمها!!!!

این صداوسیما رو امام زمان تایید میکنن؟؟؟

وای برما
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
خیلی جای تاسف داره واقعااا

شاید گاهی سکوت کردنهای ما باعث میشه اشتباهات بیشتر از این رو ببینیم

به نظرم لازمه مسئولین به نیازها و برنامه های مورد علاقه ی مردم توجه کنن :|

این کمترین وظیفه ای که د ارن

 

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
ظاهرا صحبت شده به صورت موقت برنامه تعطیل بشه
آقای ضرغامی دلیل تعطیلی رو صحبت های آقای ماندگاری عنوان نکردن و گفتن شایعه است
برنامه خوبی بود
من گاهی می دیدمش
مخصوصا اقای عالی و حسینی

------------------------------------

به گزارش مشرق، «سید عزت الله ضرغامی» در حاشیه اختتامیه سیزدهمین جشنواره جام جم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر انحصاری شدن تبلیغات بازرگانی در صداوسیما و لطمه ای که شرکت های خصوصی از این تصمیم می خورند، گفت: من جزئیات آن را نمی دانم. اگر از آقای تقدس نژاد سوال کنید، بهتر است ولی قاعدتا رسانه های دیگر همکار ما هستند و در بحث تبلیغاتی باید نگاه همکاری رسانه ای داشته باشیم ولو تیراژشان کم باشد یا آگهی هایی که می دهند، محدود باشد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل استعفای تهیه کننده برنامه سمت خدا و خداحافظی مجری برنامه روی آنتن زنده نیز گفت: مساله تهیه کننده با رئیس گروه است. رئیس گروه در هر شبکه ای وظیفه دارد که تهیه کننده، مجری و عوامل دیگر را انتخاب کند. اگر تولیدی است که قاعدتا باید تهیه کننده را انتخاب کند.

وی در پاسخ به این سوال که عنوان می شود دلیل تغییر تهیه کننده این برنامه به خاطر نامه انتقادی بوده که توسط حجت الاسلام ماندگاری خطاب به شما قرائت شده است، تصریح کرد: خیر. اینها هیچ ارتباطی ندارد. در مورد آن نامه ای که آقای ماندگاری نوشتند، من بعدا از ایشان تشکر کردم و ایشان هم پاسخ تشکر من را داد. هرچند که در آن نامه نکته ای باشد که به لحاظ کارشناسی احتیاج به توضیح داشته باشد.


خبر مربوط به 23 اردیبهشت -مشرق نیوز
 
بالا