تقویم شمسی و امکانات فارسی برای آفیس + دانلود

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
2237000_429.jpg


مجموعه مایکروسافت آفیس مورد استفاده تعداد کثیری از کاربران ایرانی است. از نسخه 97 این مجموعه پشتیبانی از زبانهای فارسی و عربی به این مجموعه اضافه شده است، با اینکه از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در این مجموعه نرم افزاری به وجود آمده است، اما کماکان برای کاربران ایرانی مشکلاتی وجود دارد. بخش عمدهای از این مشکلات مربوط به عدم پشتیبانی از تقویم شمسی است. در طول این مدت نرم افزار پرنیان با ارائه نسخههای مختلف سعی کرده است که نقاط ضعف و مشکلات این مجموعه را برای کاربران ایرانی پوشش دهد و کاربری آسانتری را برای آنها فراهم کند.

ارائه این خدمات مستلزم انجام برخی تغییرات و اصلاحات لازم در برنامههای اجرایی آفیس است. برای این کار در طول 15 سال گذشته تکنیکها و روشهای گوناگونی در پرنیان مورد آزمایش و تجربه قرار گرفته است تا نهایتا در آخرین نسخه این مجموعه ماحصل این تجربیات محصولی شده است که اینک به بیش از 10هزار کاربر خدمت رسانی میکند.

2237183_891.png




پیاده سازی پرنیان به صورت یک افزونه، به میزان قابل توجهی کارایی و سرعت عملیاتی پرنیان را افزایش داده است. در ویرایش قبلی لازم بود پرنیان به شکل یک آیکون در ویندوز منتظر اجرای برنامهی هدف باشد، در حالیکه در پیادهسازی جدید برنامهی هدف پرنیان را به صورت خودکار اجرا میکند. پرنیان آفیس در ویرایش ۷ به شکل یک افزونهی استاندارد برای آفیس طراحی شده است. که این نرمافزار را از وجوه مختلفی متمایز ساخته است:

2237182_326.jpg


تقویم شمسی برای آفیس
پرنیان استفاده از تقویم شمسی را کاملاً مشابه با سایر تقویمها فراهم میکند. به طوری که کاربر با همان روش استفاده از دیگر تقویمها میتواند، از تقویم شمسی استفاده کند.

سبک
پرنیان سبک است ،با حجم کم و بدون تحمیل بار زیاد به سیستم، کار خود را انجام می دهد.

سازگاری
پرنیان نحوه سازگاری خود با نسخههای مختلف مجموعه آفیس را حفظ کرده است. بطوری که در حال حاضر پرنیان 7 روی نسخههای 2007، 2010، 2013 آفیس نصب میشود.

کاربری آسان
نصب و استفاده از پرنیان بسیار ساده است و امکانات آن از طریق منوی پرنیان که به منوی آفیس اضافه می شود به سادگی قابل کنترل است.

• دانلود و مشخصات فایل



• حجم: 3 مگابایت
• نسخه: 7.0.1.178
• اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 
بالا