^^^^^^^^^ برلیان هایی برای خوشبختی ^^^^^^^^^

  • نویسنده موضوع kyana
  • تاریخ شروع

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"


:god4:






راه هاى جلب رضایت همسر خود را که به صورت اختصاصى است، شناسائى نمائید. هنر یک زن در این است که به این راه ها توجه بیشترى نموده و آنها را از اول زندگى خوب شناسائى نماید تا بتواند همسر خود را دائما خشنود و راضى نگه دارد.



192171901531821925120021770176189152154193101.jpg












همه دخترها و پسرها با هدف خوشبختی و آرامش و داشتن خانواده ای موفق ازدواج می کنند ، همه ی انسانها در ابتدای زندگی مشترک، دارای یک زندگی شیرین و رضایت مندی هستند، ولی چرا ادامه زندگی با ناراحتی و عدم رضایت از یکدیگر ، نزاع ها و کشمکش های خانوادگی همراه می شود؟



پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله و سلم ) می فرمایند:« هیچ بنایی در نزد خدا محبوبتر از ازدواج و خانه ای دوست داشتنی تر از خانه ای که با ازدواج شکل می گیرد، نیست. »



ما زنان هنرمند ایرانی، آنقدر باید خانه مان دوست داشتنی و پر از آرامش باشد، تا دوران شیرین اوایل ازدواج، لحظه به لحظه در طول 40 و یا 50 سال زندگی مشترکمان تداوم داشته باشد. و این مقدور نیست ، مگر با پویایی و تلاش برای داشتن زندگی مشترک موفق.



زندگی مشترک موفق در این روزگار، حکم طلای ناب را دارد و بانوان ایرانی، باید به معنای واقعی هنرمند باشند، تا همه خانواده،خوشحال و شاد و راضی باشند.






tasaavire-zibaa%20%28117%29.gif





 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"



کلید های برلیانی زیر را در زندگی خود به کار گیرید، انجام هر کدام از آنها می تواند در بالا بردن لذت زندگی مشترک و در تداوم زندگی شیرین، مفید باشد .




1- از خواب صبحگاهى بپرهیزید تا همیشه سرحال باشید و به همه کارهای خود برسید. برکت ساعات صبح ، چیز دیگریست.


2- از تلخ روئى بپرهیزید و با لبخند محبت آمیز زندگى را شروع کنید، یک لبخند و تبسم، خیلى کم مایه است، ولیکن سرمایه بزرگى به نام خوش خلقى شوهر و شادابى زندگى را، با آن مى توانید خریدارى نمائید.


3- از چشم و هم چشمى و تقاضاى غیر مقدور از همسر بپرهیزید تا شوهر شما نزد شما و اهل خانه محبوب شده و خجالت زده و افسرده نگردد.


4- از حسادت و رشک بپرهیزید تا به زندگى خود قانع ، و از همسر و فرزندان خود لذت ببرید. حسود جز رنج آفرینى براى خود، کارى نمى کند. ساده زیستى و سالم زیستى را شعور و شعار واقعى خود قرار داده و از تجمل گرائى بپرهیزید تا زحمت زندگى را کمتر، و زندگى را شیرین تر کرده باشید.







tasaavire-zibaa%20%28117%29.gif
 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"






5-
توجه به مطالعه و اختصاص ساعاتى از روز به مطالعه و کسب اطلاعات و وقایع روز، به زندگى شما یک انضباط علمى و ارزش مى دهد و شما و زندگى شما را از دیگر زندگى هاى متمایز مى کند.
توجه کنید که مردان، زنانی که فقط به اندازه آشپزخانه شان می فهمند را، هم صحبت خوبی نمی دانند!



6-از بدبینى به شوهر و دیگران بپرهیزید تا شوهر، نزد شما عزیزترین و محبوب ترین افراد باشد و در مقابل، او بتواند به شما اعتماد و اطمینان نماید.


7- از نق زدن، بهانه جوئى بپرهیزید تا تمکین، آرامش و شادابى را به زندگى زناشوئى دعوت کرده و از طرف دیگر همسر شما در وظایف خویش موفق تر بوده و در نتیجه بیشتر خود را مدیون شما ببیند.



8- از گفتگو پیرامون موضوعاتى که به نحوى ارزش هاى همسر را تضعیف یا نادیده مى گیرد پرهیز نمائید تا محیط گفتگو و همنشینى شما آرام و بدون جدل باشد.




tasaavire-zibaa%20%28117%29.gif


 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"

9- از توجه و احترام به والدین همسر دریغ ننمائید. هر چه شما بیشتر به آنها محبت کنید آنها به فرزند خود و عروس خود بیشتر علاقمند، و زندگى با آنها و کنار آنها دلپذیرتر مى گردد.


10- راه هاى جلب رضایت همسر خود را که به صورت اختصاصى است، شناسائى نمائید. هنر یک زن در این است که به این راه ها توجه بیشترى نموده و آنها را از اول زندگى خوب شناسائى نماید تا بتواند همسر خود را دائما خشنود و راضى نگه دارد.


11- می دانید که بالاترین عشق ها را خدا در دل ها می اندازد، توجه بیشتر به عبادات و رعایت حد و حدود آن، به زندگى یک زیبائى معنوى بیشترى می دهد.


12- توجه به الفاظى که در هنگام گفتگو با همسر و فرزندان بکار مى برید. تا مى توانید از الفاظ و کلمات ارزشمند و مثبت استفاده نمائید تا همسر شما به عقل و ارزش عقلى شما، بیشتر توجه کند.






tasaavire-zibaa%20%28117%29.gif


 

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"

13- توجه به جاذبه هاى ظاهرى خود در نزد شوهر، ترتیب ظاهر متناسب و مورد پسند همسر، تا خاطر او را بیشتر به خود جلب کرده باشید.


14- چنانچه در طبخ غذا زحمت مى کشید، سعى کنید نظر او را بعد از میل غذا بخواهید و عیوب آن را در دفعات بعدى رفع نمائید تا به حسن سلیقه شما اطمینان پیدا کرده و دست پخت شما را دوست داشته باشد. خیلی از آقایان غذاهای پرادویه را دوست دارند و بعضی هایشان طعم ساده غذا را ترجیح می دهند.



15- توجه به گفتارها و انجام سریع تقاضا و خواهش هایی که در مواقع خاص دارد،چرا که محبت، به وسیله اطاعت، قلبى و عمیق تر مى گردد!!



16- شنونده خوبی باشید






tasaavire-zibaa%20%28117%29.gif


 
بالا