دستور العمل جهت رفع کدورت

nazanin

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
آیت الله آقا محمد تقی نجفی اصفهانی صاحب کرامات و مکاشفات عجیبه در کتاب خواص الآیات ص 48 در مورد رفع کدورت ها و ایجاد محبّت بین هم این دستور جالب را می دهند.

54045064455034760600.jpg

دستور العمل:

چون این آیه را بقلمی که فارغ از سیاهی و غیره (قلم بی رنگ یا بدون نوک) باشد بر حلوا نویسد و آن حلوا قسمت شود میان به جماعتی که با یکدیگر دشمنی داشته باشند چون آن حلوا را بخورند میان ایشان محبّت و مودّت و صلاح و انفاق واقع شود و نفاقش زایل شود


و اگر این آیه را بر خرما یا انجیر یا بر میوه دیگر بنویسد به عدد هر یک از آن جمع و هر روز یکی از آن بخورد همان مقصود حاصل شود.



آیه مورد نظر:
آیه مورد نظر:

وَ نَزَعْنا ما في‏ صُدُورِهِمْ مِنْ غِلٍّ تَجْري مِنْ تَحْتِهِمُ الْأَنْهارُ وَ قالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذي هَدانا لِهذا وَ ما كُنَّا لِنَهْتَدِيَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ لَقَدْ جاءَتْ رُسُلُ رَبِّنا بِالْحَقِّ وَ نُودُوا أَنْ تِلْكُمُ الْجَنَّةُ أُورِثْتُمُوها بِما كُنْتُمْ تَعْمَلُون‏ (سوره اعراف / 43 )
ترجمه: كينه ‏اى كه در سينه ‏هايشان بود برون كرديم، و اينك در جايگاهشان جوي ها روان است. گويند: ستايش خدايى را كه ما را به اين نعمت هدايت كرد، كه اگر خداوند هدايتمان نكرده بود راه نمی ‏يافتيم، راستى پيامبران پروردگار ما به حق آمده بودند، و ندايشان كنند كه اين بهشت را به پاداش اعمالى كه مى‏كرديد ميراث برده‏ايد.


.mohabateahlebeyt.blogfa
 
بالا