کمر مفتي اعظم عربستان شکست

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
کمر مفتي اعظم عربستان شکست



مفتي اعظم سعودي و وزير فتوا که خصومت عجيبي با امام حسين(ع) و شيعيان دارد بر اثر زمين خوردن و شکستي از ناحيه کمر در يکي از بيمارستانهاي عربستان بستري شد.


534387_1394953614.jpg


منابع عربستان گزارش دادند که مفتي کل عربستان سعودي روز شنبه 24 اسفندماه در بيمارستان نيروهاي امنيتي اين کشور بستري شده است.
براساس اين گزارش، عبدالعزيز آلالشيخ به علت زمين خوردن در خانه دچار شکستي در ناحيه کمر شده و پس از انتقال به بيمارستان در بخش مراقبتهاي ويژه بستري شده است.
مفتي اعظم سعودي و وزير فتوا که خصومت عجيبي با امام حسين(ع) و شيعيان دارد از نسل محمدبن عبدالوهاب موسس وهابيت است و پس از بن باز متصدي اين منصب شده و نابينايياش از جمله ويژگيهايست که از همان ابتدا جلب توجه ميکند.
يکي از اطرافيان نزديک آلشيخ اعلام کرده که مشکل حادي براي مفتي اعظم پيش نيامده و درحال حاضر اوضاع جسماني وي مساعد اعلام شده است.
اين مفتي وهابي که در حال حاضر در حكومت عربستان از جايگاه وزارت برخوردار است در سال 1362ق در شهر مکه به دنيا آمده و فرزندش در عاشوراي حسيني مراسم ازدواج خويش را برگزار کرد. وي يکي از کساني است که فتواي تخريب قبور ائمه اهل بيت عليهم السلام در عراق را صادر کردهاند.
منبع: ابنا
کپی شده از:سایت شبکه ولایت
 
بالا